Nokia 6230 og Telia Cash
Fra : Funnyboy

Dato : 27-06-04 12:50

Hvad er problemet med den kombination? Jeg kan ik ringe ud i mere end 10 sek
og det samme med modtagelse af opkald.
Er det noget i softwaren "v3.15" der ik virker eller er det mit kort der er
gået kludder i? Det er ellers ik mere end 3-4 md gammel.

Håber i kan hjælpe mig.

Preben

Fra : Miss007

Dato : 28-06-04 10:22

"Funnyboy" <N15@ (FJERN) Nissan-almera.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> gået kludder i? Det er ellers ik mere end 3-4 md gammel.

Har du købt mobilen fra ny af??
Har kendskab til et lignende problem, hvor det viste sig at være en stjålet
mobil, ikke så smart, og meget bittert.

--
Miss007 - Trine
8500 Grenå

:.: Mobil: Nokia 6230 (hvid)
:.: Teleselskab: TDC
:.: Ved E-mail kontakt: miss@abcdefgh.dk (Der skal kun være et C efter @)

Fra : Funnyboy

Dato : 28-06-04 20:54

Jeps...Den er købt i telekæden.....Fra helt ny.
Og har snakket med ham om det....Han siger det er telias simkort telefonen
ik kan li.

Preben

Fra : Fischer

Dato : 29-06-04 05:05

> Jeps...Den er købt i telekæden.....Fra helt ny.
> Og har snakket med ham om det....Han siger det
> er telias simkort telefonen ik kan li.

Hvis man går ind på http://www.cashtelia.dk/ under "Spørgsmål og svar", så
står der nederst:

Hvilke terminaler virker ikke med Cash?