MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ny windows?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-06-04 11:58

Hej

Kommer der snart en ny windows man skal kigge efter?

Nu synes jeg snart jeg er træt af XP, som jeg har kørt med siden de
første beta versioner...

Og min orginale Windwos XP cd, har jeg på fornemmeren er defekt.. for
de sidste par installationer jeg har haft, har der været mærkelige
fejl. har godtnok taget backup af den, men nok på et for sent
tidspunkt.

er der ikke noget nyt under opsejlling som man evt kan teste?

Fra : Ricko.

Dato : 27-06-04 12:04

efter 0,27 sek. på google http://www.pro-networks.org/main/index_LH.php

Fra : John

Dato : 27-06-04 12:13

> Hej
>
> Kommer der snart en ny windows man skal kigge efter?

Joooe... men hvor 'snart' er spørgsmålet... Bill 'pusler' stadig med den...

http://msdn.microsoft.com/longhorn/support/lhdevfaq/default.aspx

Mvh John

---

Fra : Ricko.

Dato : 27-06-04 12:43

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse

> Joooe... men hvor 'snart' er spørgsmålet... Bill 'pusler' stadig med
den...

Han spurgte også efter noget han kunne teste og det kan han da hente på den
side jeg sendte

Fra : Kispus

Dato : 27-06-04 22:20

> [...]
> de sidste par installationer jeg har haft, har der været mærkelige
> fejl. har godtnok taget backup af den, men nok på et for sent

Jeg kan kun sige, at jeg har kørt med XP Proff. i et par år nu, og
selvfølgelig
har jeg da haft problemer, men det har været min egen skyld fordi jeg
"renser" for meget (måske) derfor er jeg kommet til at slette noget
som ikke skulle slettes, men som tiden går bliver man jo lidt klogere,
så det sidste halve år har den bare kørt som en drøm.
Det er jo ikke alle rense-programmer der er lige gode, så efter at ha´prøvet
nogle stykker, er jeg så kommet frem til nogle der ikke sletter noget
de ikke skulle slette. (det var et problem før)
Mvh. John