Grimme hunde - afstemning
Fra : Ralph

Dato : 27-06-04 11:21

Jvf. andre tråde - kan vi så ikke få det afgjort een gang for alle.

Er en Staffordshire grim, ja eller nej?

Tvivl om hvordan den ser ud? se:
http://www.staffords.co.uk/donnellas/cousins/

--
venligst
Ralph

Fra : Nana Sørensen

Dato : 27-06-04 11:41

Nej og ja. Den er så grim at den bare er SKØN. Så nej, men ja.

Mvh. Nana

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 11:43

On Sun, 27 Jun 2004 12:21:03 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>Jvf. andre tråde - kan vi så ikke få det afgjort een gang for alle.
>
>Er en Staffordshire grim, ja eller nej?

Skønhed komemr an på øjet der ser, så det kan ikke afgøres ved en
afstemning!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Claus

Dato : 27-06-04 11:50

Syntes at det er en utrolig smuk race, dog bryder jeg mig personligt ikke om
udseenedet når de er ørekuperet.
Men som der bliver skrevet så er det øjet der ser der kan vurdere om den er
køn eller ej.
/Claus

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 13:02

On Sun, 27 Jun 2004 12:49:55 +0200, "Claus" <x@d.d> wrote:

> [...]
>udseenedet når de er ørekuperet.
>Men som der bliver skrevet så er det øjet der ser der kan vurdere om den er

,,,ja der er sikkert ikke nogen tvivl om at jeg selv syntes at min
race er pæn ellers ville jeg jo ikke have haft to af dem i træk
men det er det indre der gælder, og ja det er ikke nogen strømlignet
hund, men når man har oplevet en af dem, der kommer væltende som en
lille kompakt komode fuld af glæde og gåpåmod/charme så syntes man
automatisk at den er sød sjov og pæn syntes jeg men ville det også
være smart at vælge en hund udelukkende efter hvor flot man syntes at
den er ? det syntes jeg ikke

og den Engelske Staffordshire som er afbilledet her, bliver aldrig
kuperet ! det er ikke akseptabelt inden for denne race, og jeg har
faktisk aldrig set en eneste med kuperede ører.

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 13:12

Punish the deed, not the breed wrote:
> men ville det også
> være smart at vælge en hund udelukkende efter hvor flot man syntes at
> den er ? det syntes jeg ikke

Det har man desværre indtrykket af at der er alt for mange der gør, jeg talte
så sent som igår med en der ville have sig en Ridgeback. Jeg spurgte hem hvorfor
han ville have den race, jo han syntes at de var så flotte, jamen har du sat dig ind i
hvad det er for en type hund spurgte jeg ham om, næh det havde han ikke rigtigt.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 13:30

On Sun, 27 Jun 2004 14:11:49 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>hvad det er for en type hund spurgte jeg ham om, næh det havde han ikke rigtigt.

ja det er sørgeligt jeg har også mødt flere der vælger visse
spidshunderacer slædehunde og hvad man nu kalder dem for , udelukkende
efter udseendet, men de har bare ikke tænkt over at flere af dem er
ret svære at få lydige, men ok det er flotte hunde ingen tvivl om det,
men hvad nytter det at have en flot hund når den ikke lystrer, eller
bare ikke passer til ens temperamant

Fra : BettinaP

Dato : 29-06-04 08:54

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
sat dig ind i
> hvad det er for en type hund spurgte jeg ham om, næh det havde han ikke

suk, du fik ham forhåbentlig overtalt til at undersøge lidt om racen først?
en ridgeback er unægteligt en meget meget smuk hund, men den kan dælme også
være noget af en håndfuld rent opdragelsesmæssigt.
(det er nu stadig den bedste hund i verden, hehe)

BettinaP

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 09:14

On Tue, 29 Jun 2004 09:54:21 +0200, "BettinaP" <bep@bep.dk> wrote:

> [...]
>være noget af en håndfuld rent opdragelsesmæssigt.
>(det er nu stadig den bedste hund i verden, hehe)

og det er fandme svært at få redt hårene på ryggen så de sidder pænt

Fra : Pwh

Dato : 29-06-04 09:36

> og det er fandme svært at få redt hårene på ryggen så de sidder pænt

Dermed siger du jo at en Ridge ikke er en pæn hund, jeg har straks sammen
med Bettina henvendt mig til samtlige advokater i landet

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 10:41

On Tue, 29 Jun 2004 10:35:46 +0200, "Pwh"

>Dermed siger du jo at en Ridge ikke er en pæn hund, jeg har straks sammen
>med Bettina henvendt mig til samtlige advokater i landet
>
>/Jens

åh ååååhh ny retsag "shit" nå jeg ringer til min advokat Margretha
Stagetyrn med det samme

Vær opmærksom på at disse sætninger er afsluttet med en dette
betydder efter usenet.dk retningslinierne for god opførsel og
etikette, at sætningen er ment for sjov og/eller ironisk. Alle
sagsanlæg denne post måtte resultere i vil derfor ikke kunne tolkes
som æreskrænkelse, men vil ses som et forsøg på ironi eller morsomhed

Fra : BettinaP

Dato : 29-06-04 11:34

> Dermed siger du jo at en Ridge ikke er en pæn hund, jeg har straks sammen
> med Bettina henvendt mig til samtlige advokater i landet
>
> /Jens

hehe, bare han ikke kommer med strygejernet som min træner plejer at true
med *G*

BettinaP

Fra : Pwh

Dato : 29-06-04 11:56

> hehe, bare han ikke kommer med strygejernet som min træner plejer at
> true med *G*
>
> BettinaP

En skægtrimmer kan vel også klarer den opgave

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-06-04 14:22

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> En skægtrimmer kan vel også klarer den opgave
>
> /Jens

Såh Jens

Hvis det var Bettina der kom flyvende her forbi, med et strygejern i hånden,
så må du hellere gemme dig

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 29-06-04 09:34

BettinaP wrote:
> [...]
> kan dælme også være noget af en håndfuld rent opdragelsesmæssigt.
> (det er nu stadig den bedste hund i verden, hehe)

Jeg tror ikke at du skal regne med at han gider at sætte sig ind i racen først,
han har pt en Labrador og tror sikkert at en Ridge er lige så nem at håndterer.

/Jens

Fra : BettinaP

Dato : 29-06-04 11:33

> [...]
først,
> han har pt en Labrador og tror sikkert at en Ridge er lige så nem at

ak ja, så bliver han slemt overrasket. Kan tydeligt huske hvor svært det var
at gå fra schæfer til ridgeback i sin tid. Det tog næsten et år før jeg
lærte at tale swahili i stedet for "almindeligt" hundesprog. Pudsigt, for
det er lige præcis en labarador jeg prøver at forklare en Ridgeback netop
IKKE er....altså bortset fra madglæden som de i høj grad deler *G*.
Nå, men det er da godt der er så mange der står i kø efter en
omplacerings-ridgeback når han nu opdager hvad det er han har fået fingrene
i (/irony off)
:-/

BettinaP

Fra : KennelKipler

Dato : 27-06-04 13:24

Hej Punish

Jeg har én gang set et billede af en ørekuperet staff, og den var stadig
flot men havde mistet noget af charmen.
Hvis jeg nogensinde falder over billedet igen, skal jeg nok smide et
link ;))

MVH Marie.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 13:55

On Sun, 27 Jun 2004 12:24:28 GMT, "KennelKipler"
<KennelKipler.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>flot men havde mistet noget af charmen.
>Hvis jeg nogensinde falder over billedet igen, skal jeg nok smide et

ok det var da synd, det har jeg aldrig set, men jeg har set er par af
de helt små pit med kuperede ører hvor jeg lige skulle kigge en ekstra
gang for at se om det var en staff eller en pit, det underligt når
folk finder på at klippe ørene af en Staff ingen vil vist syntes at
det er rigtig pænt til sådan en hund pga højden efter min mening, men
ja dens sharme kan man jo ikke fjerne ved at fjerne ørene

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 14:44

Sun, 27 Jun 2004 00:01:58 -1200, Punish the deed, not the breed wrote:

>og den Engelske Staffordshire som er afbilledet her, bliver aldrig
>kuperet ! det er ikke akseptabelt inden for denne race, og jeg har
>faktisk aldrig set en eneste med kuperede ører.

Med kuperede ører ville den i mine øjne være grim!
Som de er på den viste side, er kun de hvide grimme.
Men som sagt det er i mine øjne!

Den smukkeste race er naturligvis min egen...Papillon!

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 15:39

On Sun, 27 Jun 2004 15:44:08 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Med kuperede ører ville den i mine øjne være grim!
>Som de er på den viste side, er kun de hvide grimme.
>Men som sagt det er i mine øjne!
>
>Den smukkeste race er naturligvis min egen...Papillon!

hov hov min gamle hund var faktisk hvid men ja det ville absolut
ikke være pænt med kuperede ører, og har heldigvis heller aldrig set
det ! ja en Papillon fremstår helt sikkert kraftfuldt sprængfyldt med
muskler indgyder respekt i alle andre hunde, og den er rigtig til at
kæle og kramme for fulde gardiner med, man skal jo ikke være bange for
at den knækker af det hehe nej enhver sin smag, og du tror sikkert
at det er løgn men min hund leger faktisk nogle gange med sådan en
Papillon ikke så voldsomt som med andre hunde godt nok, men de er
sjove sammen og den vejer vist ikke over 2kg en lille tæve

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 16:01

Sun, 27 Jun 2004 02:38:31 -1200, Punish the deed, not the breed wrote:

>hov hov min gamle hund var faktisk hvid men ja det ville absolut
>ikke være pænt med kuperede ører, og har heldigvis heller aldrig set
>det!

Ups...hehe...

> [...]
>ikke så voldsomt som med andre hunde godt nok, men de er
>sjove sammen og den vejer vist ikke over 2kg en lille tæve

Så er hun da også i den lille ende af skalaen.
De kan veje fra 1,5kg til 5,5kg. Jeg har 1, der vejer 10kg...
Hun er MEGET madglad.
I standarden står der, at Papilloner ikke har tendens til fedme.
Min Glennie kan desværre ikke læse... ;-D

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 16:55

On Sun, 27 Jun 2004 17:01:17 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>Hun er MEGET madglad.
>I standarden står der, at Papilloner ikke har tendens til fedme.
>Min Glennie kan desværre ikke læse... ;-D

hehe nej åbenbart ikke jeg har nu heller ikke vejet den anden, men
meget lille det er den nu, og det er sjovt at se folks reaktioner når
den gamle dame der har den bare slipper snoren når hun ser mig og den
farer gøende hen imod min kamphund hehe der er nu nogle sjove
ansigtsudtryk imellem og damen får også nogle sjove komentarer men
han har sku respekt for den lille dame, selv om hun ikke ville være
meget mere end en mundfuld

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 18:33

Sun, 27 Jun 2004 03:54:50 -1200, Punish the deed, not the breed wrote:

> [...]
>ansigtsudtryk imellem og damen får også nogle sjove komentarer men
>han har sku respekt for den lille dame, selv om hun ikke ville være

Det er nok det dér med, at det er en tæve. Enhver normal og normalt
opdraget hanhund, har respekt for damerne, uanset hendes størrelse!

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 16:33

> [...]
> Papillon ikke så voldsomt som med andre hunde godt nok, men de er
> sjove sammen og den vejer vist ikke over 2kg en lille tæve

Pas nu på at der ikke kommer hvalpe ud af det, så ville det blive
en rigtig dræberhund efter hvad Sonja fortæller om sin egen

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 18:38

Sun, 27 Jun 2004 17:32:56 +0200, Pwh wrote:

>Pas nu på at der ikke kommer hvalpe ud af det, så ville det blive
>en rigtig dræberhund efter hvad Sonja fortæller om sin egen

<Gyyyyys>... hehe...En staffordshire med en papillon's selvtillid.
Så'det bare med at passe på helt op i knæhasehøjden!

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 18:58

> <Gyyyyys>... hehe...En staffordshire med en papillon's selvtillid.
> Så'det bare med at passe på helt op i knæhasehøjden!

Ja det kunne rigtigt blive det man kalder "en ulv i fåreklæder"
Men spørger du Punish pænt så kan det da værer at han stiller Pluto
til rådighed til eksperimentet, der skulle såmænd nok blive salg i hvalpene

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 19:04

Sun, 27 Jun 2004 19:57:44 +0200, Pwh wrote:

>Ja det kunne rigtigt blive det man kalder "en ulv i fåreklæder"
>Men spørger du Punish pænt så kan det da værer at han stiller Pluto
>til rådighed til eksperimentet, der skulle såmænd nok blive salg i hvalpene

Nej tak du. Det eksperiment tør jeg ikke deltage i.
Iøvrigt har jeg aldrig prøvet at lave en blanding.

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 19:09

> Nej tak du. Det eksperiment tør jeg ikke deltage i.
> Iøvrigt har jeg aldrig prøvet at lave en blanding.

Du kunne jo betragte det som starten på en helt ny race,
navnet en Bullion er det første der falder mig ind

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 08:26

Sun, 27 Jun 2004 20:09:11 +0200, Pwh wrote:

>Du kunne jo betragte det som starten på en helt ny race,
>navnet en Bullion er det første der falder mig ind

Gyseligt...Det var dog en skrækkelig tanke...

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 10:15

x Vuf x wrote:

> Gyseligt...Det var dog en skrækkelig tanke...

Dem er jeg fuld af som du ved )
Nå, jeg skal nok lade værer med at koge suppe på det navn

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 12:25

Mon, 28 Jun 2004 11:15:01 +0200, Pwh wrote:

>Dem er jeg fuld af som du ved )
>Nå, jeg skal nok lade værer med at koge suppe på det navn

<Fniiis>

Fra : Claus

Dato : 28-06-04 14:58

> [...]
> automatisk at den er sød sjov og pæn syntes jeg men ville det også
> være smart at vælge en hund udelukkende efter hvor flot man syntes at
Nemlig der skal ikke vælges primært efter udseendet, men derimod primært pga
det sind der passer en.
Meeeen der er pænere hunde, bla. Den amerikanske bulldog som jeg selv ejer 1
af. Og minder en del om staff'erne

> og den Engelske Staffordshire som er afbilledet her, bliver aldrig
> kuperet ! det er ikke akseptabelt inden for denne race, og jeg har
> faktisk aldrig set en eneste med kuperede ører.

Hovsa havde ikke lige fået set at det var den engelske og ikke ammstaffen

/Claus

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-04 13:35

"KennelKipler" <KennelKipler.news@kandu.dk> writes:

> Jeg har én gang set et billede af en ørekuperet staff, og den var stadig
> flot men havde mistet noget af charmen.
> Hvis jeg nogensinde falder over billedet igen, skal jeg nok smide et
> link ;))

http://www.pets.ca/breedprofiles/a/staffordshire/s30.htm

Nu skal jeg lige være med. Hvad er forskellen på en engelsk og en
amerikansk staffordshire?

Ovenstående er ørekuperet, men betyder det så at det er en amerikansk?

Gør mig lige lidt klogere! :)

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 14:30

On Sun, 27 Jun 2004 14:34:36 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>amerikansk staffordshire?
>
>Ovenstående er ørekuperet, men betyder det så at det er en amerikansk?

den Amerikanske Staffordsire er udviklet ud fra den Amerikanske Pit
Bull Terier som er udviklet fra den engelske Staffordshire Bull
Terrier de englændere der imigrerede til amerika for et par
hundrede år siden tog deres hunde med og som med alt andet vil
amerikanerne have noget der er større og vildere håber at du
forstår lidt af det, det er faktisk ret indviklet mange gange men
den engelske er mindst, pitbull er en lille bitte smule større, og
amstaffen er større igen, men der kan stadig være variationer inden
for de 3 racer der gør at de for ikke fagfolk/interserede kan være
svære at skeldne. Men engelsk stafford er aldrig blevet ørekuperet !
og bliver det heller ikke den dag i dag ! måske en enkelt har været
dum nok til at gøre det men det er absolut ikke og har aldrig været
akseptabelt inden for denne race, og vil også udelukke den fra avl og
udstillinger, andre ejere vil uden tvivl have ondt af og se ned på en
hundeejer der har ladet denne race ørekupere, sådan er det og det
syntes jeg at er helt fint, da det efter min mening er dyrplageri

Fra : MGA

Dato : 27-06-04 11:57

> Jvf. andre tråde - kan vi så ikke få det afgjort een gang for alle.
>
> Er en Staffordshire grim, ja eller nej?

Hvis man elsker nogen, så er de smukke uanset hvordan de ser ud. Så det kan
man ikke afgøre ved en afstemning. Dem der har den hund vil synes den er
smuk/pæn/charmerende - og det er det vigtigste

Mette

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 27-06-04 12:01

> Jvf. andre tråde - kan vi så ikke få det afgjort een gang for alle.
>
> Er en Staffordshire grim, ja eller nej?
>
> Tvivl om hvordan den ser ud? se:
> http://www.staffords.co.uk/donnellas/cousins/

Jeg synes ikke de er grimme! Dog synes jeg er AmStaff'en er smukkere og
naturligvis overstiger Flatcoat alt!

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 27-06-04 13:02

Ralph wrote:
-klip-
Der er ingen hunde der er grimme, der er kun forskel på udseendet, men
sådan er vi menesker jo også bygget op. Men der er da ikke noget kønnere
end en Chow-Chow iflg. min hjerne, og jeg er da på udkig efter en lille
ny chow, eller lign. Hvis folk syntes en hund er grim, er det fordi de
ikke har nogen hjerne.

Det var bare lige min mening.

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 13:07

Ralph wrote:
> Jvf. andre tråde - kan vi så ikke få det afgjort een gang for alle.
>
> Er en Staffordshire grim, ja eller nej?

Jeg tror aldrig jeg har mødt en grim hund, hunde med et meget specielt udseende
her jeg da set en del af. Men BullTerriers synes jeg da er flotte på deres egen
brutale måde, lidt som en Rottweiler, den er ikke køn men har udstråling som få andre hunde.

/Jens (med DK's 2 flotteste hunde) http://megapixel.dk/vis/billede/168907/3//105_0596.JPG

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 13:23

On Sun, 27 Jun 2004 14:07:08 +0200, "Pwh"
> [...]

>brutale måde, lidt som en Rottweiler, den er ikke køn men har udstråling som få andre hunde.

ja det er nemlig deres udstråling der gør dem flotte ! men hva faen er
det for en dræberhund du har liggende der på sofaen ? er det den
nye angel ? hun ved nok ikke at hendes tænder ville knække af hvis hun
bed i den store

men helt ærligt hvor langt ude er man hvis man valgte hunderace efter
udseendet ? jeg ville vælge efter hvad jeg syntes at er sjovest
jeg gad godt have en bassethound, den er da alt for sjov med den
lange slangekrop eller en kinesiskterrier eller bufon grifet "et
eller andet" eller fransk bulldog , jeg går efter hvor sjove
hundene er og ikke deres udseende

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 13:50

> [...]
> det for en dræberhund du har liggende der på sofaen ? er det den
> nye angel ? hun ved nok ikke at hendes tænder ville knække af hvis hun

Det er Angel på billedet, og hun bider i Tyson mindst 2000 gange om dagen )
Rotteblodet i hendes ører fornægter sig ikke, hun har temperament og er frygtløs.
Faktisk var hun oppe og småslås med en Stafftæve på 1 år idag, Angel syntes at
Staff'en var lidt for voldsom og så blev hun hidsig den lille ) hun bliver ikke den
der stikker halen mellem benene når hun bliver voksen

> [...]
> udseendet ? jeg ville vælge efter hvad jeg syntes at er sjovest
> jeg gad godt have en bassethound, den er da alt for sjov med den

Lige precis den race kender jeg nogle der har fået kun pgr udseendet, nu hvor
den er blevet voksen kan man tydeligt mærke på dem at de har fortrudt at de
ikke fik sig en lidt mere "normal" hund.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 14:30

On Sun, 27 Jun 2004 14:49:37 +0200, "Pwh"

> [...]
>Faktisk var hun oppe og småslås med en Stafftæve på 1 år idag, Angel syntes at
>Staff'en var lidt for voldsom og så blev hun hidsig den lille )

,,så syntes Staffen vel bare at det var endnu mere sjovt ikke ?
min kan godt lide når tæverne bidder lidt i ham og bliver lidt sure
hehe det er vist sådan noget drillehumor de har

hun bliver ikke den
>der stikker halen mellem benene når hun bliver voksen

,nej det lydder ikke sådan

> [...]
>den er blevet voksen kan man tydeligt mærke på dem at de har fortrudt at de
>ikke fik sig en lidt mere "normal" hund.

hehe ja jeg ville nu heller ikke vælge sådan en fordi jeg syntes at
den er flot men den er sjov min hund har leget/blevet total mulet af
sådan en et par gange, faktisk nede på engen ved dig, en dame der gik
med den jeg syntes at den ser alt for sjov ud, den kastede bare
sin lange krop over min stakkels lille hund så han næsten lå fladmast

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 16:43

> ,,så syntes Staffen vel bare at det var endnu mere sjovt ikke ?
> min kan godt lide når tæverne bidder lidt i ham og bliver lidt sure
> hehe det er vist sådan noget drillehumor de har

Den morede sig kosteligt den Staff, Tyson synes også bare at Angel er morsom
når hun puster sig op. Hun får nok mere respekt fra ham når hun bliver større,
så håber jeg bare ikke der kommer til at flyde blod på et tidspunkt hvis det
skal afgøres hvem der er den stærkeste.

> ,nej det lydder ikke sådan

Jeg tror faktisk heller ikke jeg ville bryde mig om at have sådan en hund
der bare underkastede sig alt og alle, jeg synes det er ok de kan sige fra.

> [...]
> med den jeg syntes at den ser alt for sjov ud, den kastede bare
> sin lange krop over min stakkels lille hund så han næsten lå fladmast

Hvis det var en stor han i følge med en lille lidt buttet ung dame, så er det
den jeg talte om. Jeg spurgte hende en gang hvorfor de havde valgt den race,
hun fortalte at det var hendes kæreste der syntes at den havde set så sjov
ud på fjernsynet, fandens til grundlag at vælge hund på.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 16:58

> [...]
>hun fortalte at det var hendes kæreste der syntes at den havde set så sjov
>ud på fjernsynet, fandens til grundlag at vælge hund på.

det var jo selvfølgelig ikke en han min leger kun med tæver jo

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 18:37

> det var jo selvfølgelig ikke en han min leger kun med tæver jo

Det kom jeg også i tanker om bagefter, men den Bassethan jeg talte om
underkaster sig alt og alle så det kunne jo værer at Pluto havde gjort en undtagelse

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 10:38

On Sun, 27 Jun 2004 19:37:26 +0200, "Pwh"
> [...]

>underkaster sig alt og alle så det kunne jo værer at Pluto havde gjort en undtagelse

nej ingen undtagelser hvis de ikke dufter rigtigt

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 12:34

Punish the deed, not the breed wrote:

> nej ingen undtagelser hvis de ikke dufter rigtigt

Sådan skal det lyde, endelig en principfast hund
Det minder mig om en smed vi engang havde ansat ude på mit arbejde,
han sagde altid at han ikke var racist, det var kun mændene han hadede )

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 16:52

On Sun, 27 Jun 2004 14:49:37 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Rotteblodet i hendes ører fornægter sig ikke

Måske du skulle rense hendes ører så?
*sorry* Ku' altså ikke dy mig.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 17:01

> Måske du skulle rense hendes ører så?
> *sorry* Ku' altså ikke dy mig.

LOL du ved jo godt at man ikke må kommenterer
stavefejl på Usenet
Jeg vil råde dig til selv at værer MEGET omhyggelig
det næste stykke tid

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 18:40

Sun, 27 Jun 2004 18:01:10 +0200, Pwh wrote:

>LOL du ved jo godt at man ikke må kommenterer
>stavefejl på Usenet
>Jeg vil råde dig til selv at værer MEGET omhyggelig
>det næste stykke tid

Hvad? Der var da ingen stavefejl, så deeeet...

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 19:00

> Hvad? Der var da ingen stavefejl, så deeeet...

LOL mener du måske at Angel det søde pus allerede
har skambidt en Rottweiler så hun havde dens blod i ørerne

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 19:56

On Sun, 27 Jun 2004 20:00:12 +0200, "Pwh"

>LOL mener du måske at Angel det søde pus allerede
>har skambidt en Rottweiler så hun havde dens blod i ørerne

Ja, hvordan i alverden skulle det ellers være kommet dér? *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 08:34

Sun, 27 Jun 2004 20:00:12 +0200, Pwh wrote:

>LOL mener du måske at Angel det søde pus allerede
>har skambidt en Rottweiler så hun havde dens blod i ørerne

Nej. Som en ikke-hundeperson læser det, du skrev,
har din hund rotteblod i ørerne!
Jeg kan ikke se, hvor stavefejlen skulle være! *S*

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 10:17

x Vuf x wrote:

> Nej. Som en ikke-hundeperson læser det, du skrev,
> har din hund rotteblod i ørerne!
> Jeg kan ikke se, hvor stavefejlen skulle være! *S*

Så må jeg hellere straks på det kraftigste dementerer,
Angel har endnu ikke skambidt en Rottweiler, men dagen er jo lige begyndt

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 12:27

Mon, 28 Jun 2004 11:17:19 +0200, Pwh wrote:

>Så må jeg hellere straks på det kraftigste
>dementerer, Angel har endnu ikke skambidt
>en Rottweiler, men dagen er jo lige begyndt

Hvor fa... ser du den rottweiler hele tiden?
Jeg ser kun en rotte i de ord!

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 12:37

> Hvor fa... ser du den rottweiler hele tiden?
> Jeg ser kun en rotte i de ord!

Det er vist en meget almendelig forkortelse, de fleste
gider jo heller ikke at skrive Labrador men skriver en Lab.
Det troede jeg da du vidste, eller skulle du bare drille
Vi kunne jo også begynde at kalde dine hunde for Paphunde

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 12:44

Mon, 28 Jun 2004 13:37:20 +0200, Pwh wrote:

> [...]
>Det troede jeg da du vidste, eller skulle du bare drille
>Vi kunne jo også begynde at kalde dine hunde for Paphunde

Så er du en PAPMAND! HA
Selvfølgelig ved jeg da dét, men IKKE-hundepersoner ved det ikke.

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 12:53

> Så er du en PAPMAND! HA

Nåeh, den gjorde nok lidt ondt hva )

> Selvfølgelig ved jeg da dét, men IKKE-hundepersoner ved det ikke.

Der er nok ikke så man IKKE-hundepersoner der gider at læse
her i gruppen, ellers kan jeg godt se at de ville undre sig noget
over den blanding Angel er ) Lab/Rotte= en slidt rotte med labber på

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 21:37

Mon, 28 Jun 2004 13:53:03 +0200, Pwh wrote:

>Nåeh, den gjorde nok lidt ondt hva )

Nej da. Jeg kalder dem papsere...

>Der er nok ikke så man IKKE-hundepersoner der gider at læse
>her i gruppen, ellers kan jeg godt se at de ville undre sig noget
>over den blanding Angel er ) Lab/Rotte= en slidt rotte med labber på

<Fniiiiis>...Ja, det var jo ikke så godt...Men her har du i øvrigt
din stavefejl. Labber er hvad en bjørn har. En hund har poter.
Lapper kan være små huskesedler eller grydelapper. Det kan også være
stoflapper på et buskeknæ eller albuerne på en skjorte.

Men det er da synd for Angel, at hun allerede er så slidt,
at hun skal ha' lapper syet på... ;-D

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:17

> Nej da. Jeg kalder dem papsere...

Øv, så finder jeg noget andet at drille dig med, papsere er et fint navn

> [...]
> Lapper kan være små huskesedler eller grydelapper. Det kan også være
> stoflapper på et buskeknæ eller albuerne på en skjorte.

Det var en bevidst stavefejl, joken ville falde lidt til jorden hvis jeg pludselig
havde lavet Angel om til en Lapradorblanding,
men en rotte med en stor lab kan vi jo også kalde hende, store poter har hun da ,-)

> Men det er da synd for Angel, at hun allerede er så slidt,
> at hun skal ha' lapper syet på... ;-D

Tyson slider jo på det stakkels lille pus

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 22:25

> [...]

hun da ,-)

> Tyson slider jo på det stakkels lille pus

Hej Jens

Det var da godt du fik rettet dem misforståelse, jeg har altid troet hun var
en " Laboratorie Rotte "

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:43

> Hej Jens
>
> Det var da godt du fik rettet dem misforståelse, jeg har altid troet
> hun var en " Laboratorie Rotte "
>
> M.V.H.....Benny..

Den der husker jeg Benny, det må værer en klar sag om
æreskrænkelse for Angel )

/Jens (som ikke tåler at man laver grin med hans vuffer)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 22:53

On Mon, 28 Jun 2004 23:42:59 +0200, "Pwh"

>Den der husker jeg Benny, det må værer en klar sag om
>æreskrænkelse for Angel )
>
>/Jens (som ikke tåler at man laver grin med hans vuffer)

*lol* det ender jo snart som en advokatjoke-ng herinde

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-06-04 02:37

> Den der husker jeg Benny, det må værer en klar sag om
> æreskrænkelse for Angel )
>
> /Jens (som ikke tåler at man laver grin med hans vuffer)

Av, den var ikke sjov, det er allerede så jeg ryster ....

Sig mig, så jeg et indlæg, hvor en abussemand havde været ude med riven,
eller var det bare en ANDen historie

M.V.H.....Benny..

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 06:45

On Tue, 29 Jun 2004 03:36:58 +0200, "Benny Mortensen"
<wrapup1@kittymail.com> wrote:

> [...]
>>

>Av, den var ikke sjov, det er allerede så jeg ryster ....
>
>Sig mig, så jeg et indlæg, hvor en abussemand havde været ude med riven,

det var jo bare en af de uendelige copy/paste-poster fra
Mr.schlawowskyi

Vær opmærksom på at denne sætning er afsluttet med en dette
[...]

kontakt eventuelt min advokat Margrethe Stagetyrn den 2

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 22:55

Mon, 28 Jun 2004 23:25:08 +0200, Benny Mortensen wrote:
>"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev...

>Det var da godt du fik rettet dem misforståelse, jeg har altid troet hun var
>en " Laboratorie Rotte "

Hihihi...Labrat...Hahaha...

Fra : Pwh

Dato : 29-06-04 00:28

> Hihihi...Labrat...Hahaha...

Der skulle IKKE grines ;-(

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 29-06-04 03:48

Tue, 29 Jun 2004 01:27:50 +0200, Pwh wrote:

>Der skulle IKKE grines ;-(

Hvorfor ikke? Det er da et sjovt ord.
Jeg ved ikke, hvad du tor, men det var uskyldigt ment.

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 22:53

Mon, 28 Jun 2004 23:16:34 +0200, Pwh wrote:

>Øv, så finder jeg noget andet at drille dig med, papsere er et fint navn

Ja, kært barn har mange navne.

Joooo, der er altid et par stykker, der lige skal snuse til os.

>Det var en bevidst stavefejl, joken ville falde lidt til jorden hvis jeg pludselig
>havde lavet Angel om til en Lapradorblanding,

<Fnis>...Jeg sku' da bare lige være sikker.

>men en rotte med en stor lab kan vi jo også kalde hende, store poter har hun da ,-)

Hehe...

>Tyson slider jo på det stakkels lille pus

Så må du da trøste hende lidt! Og hun må lære at sætte det
voldsomme mandfolk (Tyson) på plads! ;-D

Fra : Pwh

Dato : 29-06-04 00:30

> Så må du da trøste hende lidt! Og hun må lære at sætte det
> voldsomme mandfolk (Tyson) på plads! ;-D

Det bliver der vist ingen probs med, alle der har set dem sammen
nede på Engen siger at hun kommer til at bestemme når hun bliver stor

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 13:00

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Så er du en PAPMAND! HA
> Selvfølgelig ved jeg da dét, men IKKE-hundepersoner ved det ikke.

Hvorfor skriver du det ?? Kommer Jimmy da her )))

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 21:39

Mon, 28 Jun 2004 14:00:02 +0200, Benny Mortensen wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev...

>Hvorfor skriver du det ?? Kommer Jimmy da her )))

<TOPGAG>...<Triller Om På Gulvet Af Grin>

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 22:12

> <TOPGAG>...<Triller Om På Gulvet Af Grin>

Hej Sonja

Pas på, eller jeg giver dig nogle buskeknæ, eller endnu værre, du kan få
buskevand

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 22:57

Mon, 28 Jun 2004 23:12:13 +0200, Benny Mortensen wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev...

>Pas på, eller jeg giver dig nogle buskeknæ,
>eller endnu værre, du kan få buskevand

Æhhh...Jeg er ikke helt sikker på, at det er i orden... ;-D

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:18

x Vuf x wrote:

> <TOPGAG>...<Triller Om På Gulvet Af Grin>

Nu ikke drille Jimmy, han kan IKKE tage det

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 22:27

> Nu ikke drille Jimmy, han kan IKKE tage det
>
> /Jens

Jimmy ?????...... Er det ham henne fra..........?????

M.V.H......Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 22:57

Mon, 28 Jun 2004 23:17:30 +0200, Pwh wrote:

>Nu ikke drille Jimmy, han kan IKKE tage det

Det var da dig, der drillede...Jeg grinte bare! ;-D

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 06:45

On Mon, 28 Jun 2004 23:57:22 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Det var da dig, der drillede...Jeg grinte bare! ;-D

HOV jeg har fulgt med i jeres lille debat og nu har jeg misted
tålmodigheden, kan se at jeres ikke er korekte ifølge ålborg
politis markvedtægter, jeg har indgivet en klage til
Nurenburgdomstolen. Men i kan rede den ved at give mig en undskyldning
inden i dag kl 13 og undskyldningen vil jeg gerne have læst op i
p3nyhederne

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 19:55

On Sun, 27 Jun 2004 18:01:10 +0200, "Pwh"

>LOL du ved jo godt at man ikke må kommenterer
>stavefejl på Usenet

Nej ikke hvis man gør det ondskabsfuldt, men dette var bare en af
sjove slåfejl, som jeg ikke kunne lade stå ubesvaret!

>Jeg vil råde dig til selv at værer MEGET omhyggelig
>det næste stykke tid

Det gør ingenting. Jeg ka' ta' det!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 20:41

> Nej ikke hvis man gør det ondskabsfuldt, men dette var bare en af
> sjove slåfejl, som jeg ikke kunne lade stå ubesvaret!

Jamen lige precis at drille mig er da ikke fair,
jeg laver da aldrig sjov med dine indlæg )

> Det gør ingenting. Jeg ka' ta' det!

Det ved jeg )
Hmm, det kunne jo værer at jeg skulle lave et falsk indlæg i dit navn
bare for at lave grin med det bagefter, er det for meget at gører ud af det

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 21:34

On Sun, 27 Jun 2004 21:40:30 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Jamen lige precis at drille mig er da ikke fair,
>jeg laver da aldrig sjov med dine indlæg )

Nåeh...?

>Hmm, det kunne jo værer at jeg skulle lave et falsk indlæg i dit navn
>bare for at lave grin med det bagefter, er det for meget at gører ud af det

Det ville da være det ultimative nederlag fra din side! *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 21:45

> Det ville da være det ultimative nederlag fra din side! *G*

Ok, så må vi nok holde os til at grine lidt af Jimmy's indlæg i fremtiden

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 16:51

> [...]

>brutale måde, lidt som en Rottweiler, den er ikke køn men har udstråling som få andre hunde.

Hehe... Jeg indrømmer gerne at jeg synes Bullterrieren er meget lidt
køn (den ligner lidt en gris der er mongol - no offence), men de hunde
jeg har mødt af denne race har været så godmodige at det næsten er
løgn.

Rottweileren er jeg til gengæld fuldstændig vild med. Jeg synes de er
vildt smukke.

>/Jens (med DK's 2 flotteste hunde) http://megapixel.dk/vis/billede/168907/3//105_0596.JPG

Sludder. De to smukkeste hunde bor altså hos mig!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 27-06-04 17:21

"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
[klip]> >
http://megapixel.dk/vis/billede/168907/3//105_0596.JPG

> Sludder. De to smukkeste hunde bor altså hos mig!

Ej helt ærligt - ham her http://home1.stofanet.dk/dkcbs tager altså prisen
for den smukkeste hund i dette land, og så kan I to sige, hvad I vil

Og så ER han altså både stor, stæk og farlig bare at I ved det Og så ved
han altså godt, at han ikke er lavet af sukker og smelter, hvis han bliver
udsat få regn- og badevand. Men det gælder dog ikke, hvis han skal have
"rigtigt" bad. Der er der altså en lille hund, der er knap så kæk. Havde han
fingre, så ville han uden tvivl ringe til dyreværnet og melde os for at
udsætte ham for sådan et overgreb

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 18:41

> Ej helt ærligt - ham her http://home1.stofanet.dk/dkcbs tager altså
> prisen for den smukkeste hund i dette land, og så kan I to sige, hvad
> [...]

Dejlig er han, det har du godt nok ret i
Det var lige sådan en størrelse som Angel ville elske at lege med

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 19:51

On Sun, 27 Jun 2004 18:21:27 +0200, "Karina og Christian"
<vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote:

> [...]
>
>Ej helt ærligt - ham her http://home1.stofanet.dk/dkcbs tager altså prisen
>for den smukkeste hund i dette land, og så kan I to sige, hvad I vil

Karina altså... det er ikke en hund. Det er en sengeforligger!
*fniiiis*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 18:43

Sun, 27 Jun 2004 17:50:30 +0200, Leyna wrote:

>Sludder. De to smukkeste hunde bor altså hos mig!

Sikke noget vrøvl! Verdens 9 smukkeste vovser bor hos mig.
Ok så 8 da! Og det er mig, der bor hos dem. Jeg får bare
lov til at sørge for kost og husly!

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 19:54

On Sun, 27 Jun 2004 19:42:47 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Sikke noget vrøvl! Verdens 9 smukkeste vovser bor hos mig.

hehe... Sonja dog. Har du fået hunde? *Fniiiis*
Jeg troede kun du havde sofapuder!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-04 18:54

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> writes:

> [...]
>
> Ej helt ærligt - ham her http://home1.stofanet.dk/dkcbs tager altså prisen
> for den smukkeste hund i dette land, og så kan I to sige, hvad I vil

Ja, dejlig, det er han i hvert fald. Men dejligst er nu Siri.
http://www.trinekc.dk/siri.php.

Men uanset, så er alle hunde der glade kommer luntende/løbende imod en
med logrende hale dejlige. Og så er det lidt lige meget om det er en
puddel der er klippet for langt ned eller en gammel gravhund, der
efterhånden er helt hvidskægget. En glad hund er dejlig. Og sådan er
det bare.

Mvh Trine, som slet ikke kan vente til på lørdag!

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 19:53

On Sun, 27 Jun 2004 19:54:29 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Mvh Trine, som slet ikke kan vente til på lørdag!

Det er forståeligt, for hvor er hun dog pragtfuld!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Broegger

Dato : 27-06-04 13:10

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev news:40de9f55$0$216
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jvf. andre tråde - kan vi så ikke få det afgjort een gang for alle.
>
> Er en Staffordshire grim, ja eller nej?

Dette giver ikke mening, og er dybt useriøst da det er totalt subjektivt.
Uanset udfaldet vil der være nogle der _syntes_ den er grim og nogle der
_syntes_ den er køn.

Min mening får du ikke!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Palle S.

Dato : 27-06-04 13:18

> Er en Staffordshire grim, ja eller nej?

En hund bliver som ejeren udseende har ingen betydning

Linkt til min egen grimrian

Palle

Vanløse

Fra : Palle S.

Dato : 27-06-04 13:18

http://megapixel.dk/vis/billede/45076/3//oscar.jpg

Fra : Broegger

Dato : 27-06-04 13:20

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> skrev news:9WyDc.541$TD1.371
@news.get2net.dk:

> http://megapixel.dk/vis/billede/45076/3//oscar.jpg

Den er sgi da sød, men gu ve hvordan du ser ud

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 14:52

27 Jun 2004 12:20:13 GMT, Broegger wrote:

>Den er sgi da sød, men gu ve hvordan du ser ud

Han er ifølge sin egen udtalelse tigerstribet!
Iøvrigt synes jeg, hunden ser smuk ud med den farve.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-06-04 13:31

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9WyDc.541$TD1.371@news.get2net.dk...

> http://megapixel.dk/vis/billede/45076/3//oscar.jpg

Palle, det skriver du jo bare for at man skal sige dig imod *SS*
Jeg vil hermed sige dig imod, din hund er superflot i mine øjne!

Hvorvidt Staffordshiren er grim - nej det synes jeg ikke den er.
Men det er nu håbløst at lave en sådan afstemning -
og hvad skal den bruges til?
Det er useriøst at betegne en hund som grim på en forenings hjemmeside
- og så er det ligegyldigt om flertallet her i NG´en synes, den er grim!

Jeg håber, Shadow tager imod fornuft og får det *grimme* ord fjernet.

mvh Eva

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 16:56

On Sun, 27 Jun 2004 14:18:12 +0200, "Palle S."
<lord_farquard@hotmail.com> wrote:

>http://megapixel.dk/vis/billede/45076/3//oscar.jpg

Hvor er den så?
Jeg ser kun en flot og harmonisk sammensat hund, med en lidt speciel
farve.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-04 13:25

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> writes:

> http://megapixel.dk/vis/billede/45076/3//oscar.jpg

Det er lige præcis sådan en pels jeg snakker om. Jeg er godt nok mest
til langhårede hunde, men den der er godt nok pæn!

Hvad er han for en?

Fra : Palle S.

Dato : 27-06-04 21:42

> Hvad er han for en?

Blanding af Bouvier des Flanders & Rohdesian ridgeback

Udpræget Ridgeback af gang og sind

Venligst Palle

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-06-04 08:05

> Blanding af Bouvier des Flanders & Rohdesian ridgeback
>
> Udpræget Ridgeback af gang og sind

Ja, den havde jeg ikke gættet om jeg så fik flere år. Men flot, det er
han!

Men lige pludselig kommer jeg i tanke om "Gæt en blanding" fra maj.
Var det ikke ham?

Fra : KennelKipler

Dato : 27-06-04 13:26

Første gang man ser en staff tænker man hva´ dælen er det for en hund,
når så den begynder at opføre sig som en staff er man solgt!!!!

Den er bare hamrende charmerende.

Jeg syns jo selvfølgelig at de er, når de er avlet ordentligt, rigtig
smukke.

MVH Marie.
www.kiplers.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 14:30

On Sun, 27 Jun 2004 12:26:09 GMT, "KennelKipler"
<KennelKipler.news@kandu.dk> wrote:

>Første gang man ser en staff tænker man hva´ dælen er det for en hund,
>når så den begynder at opføre sig som en staff er man solgt!!!!

ja jeg kan da også huske første gang jeg så en det var da vi skulle se
min første hvalp ovre i jylland de lukkede bare døren op og så
stormede/tromlede forældrehunde ud og imod os, som to små
megamuskelbundter der ikke havde tænkt sig at stoppe
gårdspladsen, må da indrømme at vi valgte lige at stå stille og lige
se hvad det var for nogle men da vi stod stille smed de sig på
ryggen i småstenene og rullede helt vildt rundt løb på fuld hammer
rundt efter hinanden imens de kastede rundt med sig selv i luften og
total frygtløse i deres glædesudbrud og ja så griner man sku, det
er ekstrem glæde der kommer ud af sådan nogle og det er vel det
vigtigeste ved at have en hund at man syntes at det er sjovt ikke

nogle vil gerne have en stille og rolig hund der kan ligge sig over i
sin kurv når man siger det til den, andre vil gerne have en voldsomt
og evigt glad hund sådan er vi så forskellige og det skal man da
respektere syntes jeg.

nogle vil gerne have en gravhund og syntes at den er vildt flot andre
syntes det samme om en great dane og de har vel begge ret da det jo er
en subjektiv holdning angående hvad der er pænt ! og det burde man
respektere, og hvis man ikke respekterer den slags er det efter min
mening tegn på manglende social inteligents

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 14:41

Sun, 27 Jun 2004 12:21:03 +0200, Ralph wrote:

>Jvf. andre tråde - kan vi så ikke få det afgjort een gang for alle.

>Er en Staffordshire grim, ja eller nej?
>Tvivl om hvordan den ser ud? se:
>http://www.staffords.co.uk/donnellas/cousins/

Ja, Trace og Tucker er grimme, men de andre på siden ser da flotte ud.

Som med andre racer, er det smag og behag.

Fra : Verner

Dato : 27-06-04 17:57

On Sun, 27 Jun 2004 12:21:03 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>Er en Staffordshire grim, ja eller nej?

Den er en lille fed kampvogn med alt for korte ben - bare hovedet er
da nok til at se at den er æskegrim !

Verner

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-06-04 23:16

> Jvf. andre tråde - kan vi så ikke få det afgjort een gang for alle.

> [...]
Hej Ralph

Hvis den har det lige som da jeg fik min Datsun 120 Y, der kunne man ikke
undlade at sige. Det må være verdens grimmeste bil, men efter et par år.
så så den sgu egentligt meget godt ud. Det samme blev sagt om min Opel
Kadett 1984, den spidse model, men også den blev pænere med alderen. Så mon
ikke hunden ville få det på samme måde.

M.V.H.....Benny..

Fra : Marianne

Dato : 28-06-04 12:18

Hej

Jeg synes den ser charmerende og sød ud. Det er bare min mening.

Hilsen
Marianne

Fra : Karina og Christian

Dato : 28-06-04 12:24

"Marianne" <doggyvuf@yahoo.com> wrote in message
[klip]

Hejsa Marianne

> Jeg synes den ser charmerende og sød ud. Det er bare min mening.

Du kan læse lidt om citater og om, hvordan man svarer på indlæg her i
nyhedsgrupperne på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hvis du klipper det overflødige tekst væk og skriver under det, du svarer
på, så vil det være rigtig fint

Med venlig hilsen
Karina

Fra : shadow

Dato : 28-06-04 23:11

Tak for din henvendelse til abuse-dk@tele2.com / abuse@tele2adsl.dk /
abuse@get2.net

Tele2 A/S udbyder internetforbindelser under varemærkerne get2net og UNI2.
Da
Tele2 er internetudbyder, vil trafik fra Tele2s netværk eller adresse ofte
være
fra Tele2s kunder og ikke fra Tele2.

Hos Tele2 ser vi med stor alvor på alle former for misbrug af
internetforbindelser. Alt efter sagens karakter skrider vi ind med
advarsler,
opsigelse af kundeforhold m.v. Hvis du mener, at hændelsen kræver en formel
efterforskning fra politiet, må vi anmode dig om selv at kontakte politiet i
dit
lokalområde eller på http://anmeldelse.politi.dk/

Det skal understreges, at vi, uanset sagens art og alvor, ikke udleverer
personoplysninger eller andre følsomme oplysninger om vores kunder til 3.
mand.
Det skal ligeledes understreges, at vi ikke har mulighed for at skride ind
over
for misbrug, med mindre misbruget sker i forbindelse med et kundeforhold hos
Tele2 A/S. Hvis du som kunde hos Tele2, er udsat for misbrug udøvet fra en
forbindelse hos en anden internetudbyder, skal du kontakte den relevante
udbyder
direkte.

Det er vigtigt for os, at vi har så fuldstændige informationer som muligt,
når
vi skal behandle sager angående misbrug af internetforbindelser. Gælder
henvendelsen modtaget e-post eller indlæg i nyhedsgrupper, er det vigtigt,
at vi
modtager en kopi af det fulde brev eller indlæg, inklusive alle
headerlinier.
Gælder henvendelsen loginforsøg, portscanning, etc., er det vigtigt, at vi
modtager oplysninger om implicerede IP numre, portnumre, nøjagtigt
tidspunkt,
samt relevante uddrag af logfiler.

Hvis du har problemer med virus, så anbefaler vi, at du installerer et
antivirus
program. Denne type programmer kan du finde ved at søge efter dem på en
søgemaskine eller på en downloadcentral som f.eks. www.zdnet.com eller
www.tucows.dk

Vi modtager et meget stort antal henvendelser om misbrug og ofte mange
henvendelser om samme sag. Vi behandler alle henvendelser, men vi kan
desværre
ikke svare tilbage til alle.

Hvis du har et spørgsmål vedrørende din Tele2 internetopkobling, så send en
beskrivelse af dit problem til info@get2.net eller info@tele2adsl.dk.
Spørgsmål
vedr. din internetopkobling sendt hertil besvares ikke.

Med venlig hilsen

Tele2 A/S

Resumé in english:

Thank you for you for contacting abuse-dk@tele2.com / abuse@tele2adsl.dk /
abuse@get2.net

Tele2 A/S is a major Danish internet provider. Tele2 has an active
anti-abuse
policy and we are commited to investigating and handling reports of abuse of
internet resources. We will take whatever necessary actions against
customers
participating in such activities, including but not limited to reprimanding
users, termination of customer accounts, legal action, etc., depending on
the
nature and circumstances of the incident.

Note that since Tele2 is an ISP. The Traffic which you have observed
originating
from our network or adresses typically do not come from us but rather one of
our
customers.

We do at times receieve a large number of abuse reports, often regarding the
same incident or related incidents. We consider each report, but
unfortunately
we cannot give everyone a personal response.

Regards

Tele2 A/S

Fra : LH

Dato : 29-06-04 00:24

Begynder det her ikke at ligne spam?
Uanset hvor sjovt det har været skulle man måske sende en lille
anmeldelse til abuse@post.tele.dk ??

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 06:45

On Tue, 29 Jun 2004 01:23:38 +0200, LH <NOSPAM@FAKE.dk> wrote:

>Begynder det her ikke at ligne spam?
>Uanset hvor sjovt det har været skulle man måske sende en lille
>anmeldelse til abuse@post.tele.dk ??

tjae hvis det ikke er spam, begynder det næsten at virke sygeligt !
men han kan da bare klage til tele2 over mig han får intet svar
desuden skal han igennem usenet for at få min ipadresse, som jeg
tvivler meget på at de gidder at spore "hvad ikke er helt nemt" efter
at de har læst hvad der foregår herinde

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-06-04 10:32

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> Jvf. andre tråde - kan vi så ikke få det afgjort een gang for alle.
>
> Er en Staffordshire grim, ja eller nej?

Nej ikke grim.

Og helt klart pænere end flere andre racer.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg