Starwars gal. Factory crate
Fra : Zalasta Quikos

Dato : 27-06-04 08:56

Hvordan laver man Indentical Synthetic cloth from a factory crate, jeg kan
sagtens lave dem normalt men ikke så jeg kan bruge dem.

Fra : kim

Dato : 27-06-04 17:03

"Zalasta Quikos" <Zalasta_Quikos@hotmail.com> skrev
> Hvordan laver man Indentical Synthetic cloth from a factory crate, jeg kan
> sagtens lave dem normalt men ikke så jeg kan bruge dem.

Hvilket spil snakker du præcist om please ?

Mvh kim

Fra : Zalasta Quikos

Dato : 27-06-04 19:29

Star wars Galaxies

Fra : KEO

Dato : 27-06-04 09:40

Hej

Du skal købe en factory og lave et factory schematic, så kan du producere
crates af det du nu ønsker, husk at få den rigtige factory.

KEO

Fra : Zalasta Quikos

Dato : 27-06-04 19:29

Det er ikke sådan at du ved hvor jeg finder sådan en fabrik eller hvordan
jeg bliver god nok til at lave en?