DCH- Kasserer&Webmaster:Jimmy Romanowski T~
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 09:03

Kære Jimmy Romanowski her fristes jeg så utroligt meget til at udtale
mig om dit udseende, efter at have set dit billede, hvor du mildest
talt ser meget bitter, gammel og indebrændt ud det undrer mig en
del at du føler at du kan tilade dig at kalde en hunderace for grim !
håber at du retter din hjemmeside så jeg kan spare pengene til
frimærker og printerpapir til klagerne i morgen !

http://www.dch-skagen.dk/index_2.htm

Kasserer & Webmaster:
Jimmy Romanowski
Tlf. 98445796

Og til alle andre, her er en masse fra DCH-skagen man kan klage til,
nogle af dem må vel være modtagelige for fornuft.

Klubhusets Tlf.nr 98443007
Gl.Landevej 45, 9990 Skagen

Formand:
Marianne Haucke
Tlf. 98488996

Sekretær:
Peter Lonsdale
Tlf. 98441313

Næstformand:
John Thomsen
Tlf.98451417

Best.medlem:
Vinni Olesen
Tlf.98446114

1.Suppleant:
Sanne Andersen
Tlf.24643244

2.Suppleant:
Mogens Kristensen
Tlf.98444701

Revisor:
Karen Marie Kristensen
Tlf.98444701

Revisorsuppleant:
Gurli Andersen
Tlf.98446713

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-04 11:03

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> writes:

> Kære Jimmy Romanowski her fristes jeg så utroligt meget til at udtale
> mig om dit udseende, efter at have set dit billede, hvor du mildest
> talt ser meget bitter, gammel og indebrændt ud

Bare fordi du ikke kan lide en mand, behøver du jo ikke ligefrem
udstille ham på nettet! Du falder jo ned på medderkastningsniveau.
Faktisk så synes jeg du burde slette indlægget.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 27-06-04 11:56

> [...]
> udstille ham på nettet! Du falder jo ned på medderkastningsniveau.
> Faktisk så synes jeg du burde slette indlægget.

Han har ikke givet andre oplysninger end dem man også kan finde på DCH
skagen's hjemmeside.

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-04 12:03

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> writes:

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en meddelelse

> Han har ikke givet andre oplysninger end dem man også kan finde på DCH
> skagen's hjemmeside.

Det er rigtig nok, men jeg vil alligevel ikke bryde mig om at blive
udstillet på den måde og kaldt bitter, gammel og indebrændt. Jeg synes
at det er at falde ned på et meget lavt niveau.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 27-06-04 12:26

> Det er rigtig nok, men jeg vil alligevel ikke bryde mig om at blive
> udstillet på den måde og kaldt bitter, gammel og indebrændt. Jeg synes
> at det er at falde ned på et meget lavt niveau.

Sandt nok... Men er det ikke meget normalt Punish-niveau? (sagt med et
venligt glimt i øjet)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 12:49

On Sun, 27 Jun 2004 13:26:20 +0200, "Rinnie Ilsøe"
<gimze@flatcoated-retriever.dk> wrote:

>"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en meddelelse

>Sandt nok... Men er det ikke meget normalt Punish-niveau? (sagt med et
>venligt glimt i øjet)

takker for det venlige glimt men ja det er da barnligt men som
sagt så har jeg jo kun lavet en copy på dch-siden og copy/paste kan
jimmy da ikke have noget imod vel men helt seriøst så tror jeg
ikke nogen vil syntes at det var sjovt at nogen kaldte deres hunderace
for grim på en hjemmeside vel ? tænk hvis jeg lavede
en.grimmeschæfer.dk eller uglyflatcoated.dk hehe det kan man da ikke
hvis man har fået bare lidt opdragelse

og ligemeget hvor voksent jeg nu kan opføre mig "hvis jeg tager mig
sammen" så bliver man altså ikke ved med at snakke/skrive pænt til
en der spytter en i hovedet vel.

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 13:15

Punish the deed, not the breed wrote:

> takker for det venlige glimt men ja det er da barnligt men som
> sagt så har jeg jo kun lavet en copy på dch-siden og copy/paste kan
> jimmy da ikke have noget imod vel

LOL

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 12:31

On Sun, 27 Jun 2004 12:03:23 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Bare fordi du ikke kan lide en mand, behøver du jo ikke ligefrem
>udstille ham på nettet! Du falder jo ned på medderkastningsniveau.
>Faktisk så synes jeg du burde slette indlægget.
>
>Mvh Trine

jeg har jo ikke gjordt andet end at udstille ham på samme måde som han
udstiller min hunderace ! alle kan jo gå ind på dch-siden og se
billedet af ham hvis man vil og selv bedømme om han er grim eller ej
hvad havde han regnet med ? haha han er efter min mening en
kæmpeidiot og når han ikke vil lave sin side om så har jeg også lov
til at sige hvis jeg syntes at han er grim og ja det er
mudderkastning og børnehaveplan, men han er stadig grim

Der er iøvrigt Staffordshire- hvalpeskue i Frederikssund i dag,
ærgeligt at jimmy bor så langt væk ellers ville jeg have indviteret
ham, så kunne han jo stille sig op der og sige at hundene er grimme
haha det kunne nu være sjovt nok at se

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-04 13:01

> [...]

> og ligemeget hvor voksent jeg nu kan opføre mig "hvis jeg tager mig
> sammen" så bliver man altså ikke ved med at snakke/skrive pænt til

Det har du selvfølgelig også ret i.

Nvh Trine

Fra : Claus

Dato : 27-06-04 11:06

Hvilken hunderace henvises der til og hvor???
/Claus

Fra : MGA

Dato : 27-06-04 12:11

> [...]
> håber at du retter din hjemmeside så jeg kan spare pengene til
> frimærker og printerpapir til klagerne i morgen !

Hvor er det dog et ringe udfald du laver her - mod en mand du ikke kender -
over noget tekst på en hjemmeside. Du udtaler dig om et andet menneskes
udseende fordi han pisser dig af - det er under lavmål og utrolig
ondskabsfuldt af dig. Jeg kan godt forstå hvis du er ked af at din hund
bliver kaldt grim, men denne misere kunne være løst på en anden måde - langt
mere diplomatisk og omsorgsfuldt. I stedet for at rette et angreb mod et
andet menneske.
Og du kalder dig "Punish the deed not the breed" - det er tydeligvis ikke
det du står for - du går efter manden i stedet for bolden.
Tro det eller lad være - der sidder mennesker på den anden side af skærmen -
mennesker med følelser som du og som kan lave fejl ligesom du. Den
overbærenhed eller mangel på samme som du udviser i dette tilfælde er
formodentlig kendetegnende hos dig - og det gør mig ondt at du straffer så
hårdt. Det er slet ikke nødvendigt.

Mette

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 12:56

On Sun, 27 Jun 2004 13:10:47 +0200, "MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk>
wrote:

> [...]
>mere diplomatisk og omsorgsfuldt. I stedet for at rette et angreb mod et

,,,,det er jeg sådan set ret ligeglad med ! jeg holder meget af min
hund og racen og hvorfor skulle jeg være flink overfor en der kalder
min hund grim ??

og det diplomatiske kommer skam også i form af klager over manden, men
jeg havde bare lyst til at komme af med min galde og det står jeg ved
!

>Og du kalder dig "Punish the deed not the breed" - det er tydeligvis ikke
>det du står for - du går efter manden i stedet for bolden.

,haha nej hvis du forstår ordsproget, så kan du vel se at jeg ikke går
efter alle nordjydske mænd haha hvis jeg gjorde det så ville jeg gå
imod mit eget nickname

>Tro det eller lad være - der sidder mennesker på den anden side af skærmen -
>mennesker med følelser som du og som kan lave fejl ligesom du.

,,,,,,ja det ved jeg !!! og netop derfor gjorde jeg alt for at styre
mig indtil jeg havde fået svar fra ham omkring om han ville rette
siden ! og det vil han ikke ! ikke et eneste punktum som han siger,
hvad er så problemet ? har jeg ikke lov til at være ireteret over en
mand der skriver at min hund er grim og står ved det og ikke vil rette
det ? hvis jeg ikke må være ireteret over det hvad fanden så ??

Den
>overbærenhed eller mangel på samme som du udviser i dette tilfælde er
>formodentlig kendetegnende hos dig - og det gør mig ondt at du straffer så
>hårdt. Det er slet ikke nødvendigt.

,,,,,,hold kæft hvor er du en engel hva, har du aldrig svaret folk
igen hvis de kaldte dig for grim ?? eller hvis nogen kaldte din hund
grim ville du så ikke svare igen ??

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 13:22

> [...]
> mand der skriver at min hund er grim og står ved det og ikke vil rette
> det ? hvis jeg ikke må være ireteret over det hvad fanden så ??

Helt enig med dig Punish, du har givet Jimmy en chanche for at rette
på det hvis han mente at det var en fejl at skrive at din hund var grim.
Det har han modsat sig, og så må han på en eller anden måde også forvente
en reaktion fra din og andre ejere af den races side.

/Jens

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-04 13:07

> [...]

> ,,,,det er jeg sådan set ret ligeglad med ! jeg holder meget af min
> hund og racen og hvorfor skulle jeg være flink overfor en der kalder

Hmm, nu skal jeg nok passe på med hvad jeg siger. Umiddelbart synes
jeg nemlig heller ikke, at det er den kønneste hund i verden, men jeg
har naturligvis heller aldrig mødt en og det gør jo en enorm forskel.
Men den pelsfarve her, måske lidt mere stribet, er jeg helt vild med.

http://www.doggies-r-us.com/photogallery/Photo2233gde/amstaff.jpg
http://www.home.no/amstaff/assets/stamtavle/indiana_paintbrush.jpg

Og som (næsten) alle andre hunde, så er de ualmindelig kære som
hvalpe:
http://www.staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi/kuvat/Amstaff_pennut2.jpg

> og det diplomatiske kommer skam også i form af klager over manden,
> men jeg havde bare lyst til at komme af med min galde og det står
> jeg ved !

Jeg glæder mig til at høre hvad respons du får fra den mere officielle
side. Sender du også til DCH-Danmark?

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 13:15

On Sun, 27 Jun 2004 14:06:56 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Hmm, nu skal jeg nok passe på med hvad jeg siger. Umiddelbart synes
>jeg nemlig heller ikke, at det er den kønneste hund i verden, men jeg
>har naturligvis heller aldrig mødt en og det gør jo en enorm forskel.

,ja det gør det nemlig og jeg har det ok med hvis nogen ikke
syntes at min hund er pæn, jeg ved godt at det er en lidt special
race, men folk kan sku ikke tilade sig at skrive det på sådan en
hjemmeside som dch-skagens ! men angående udseende så er det jo det
indre der tæller og som jeg har skrevet et andet sted så er der da
også hunderacer jeg syntes er grimme men hvis hunden er glad sjov og
sød så bliver den i mine øjne automatisk også pæn lidt ligesom med
mennesker

>Men den pelsfarve her, måske lidt mere stribet, er jeg helt vild med.

det er jo amstaffs og ikke den Engelske men der er mange engelske
med brindle

> [...]
>http://www.staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi/kuvat/Amstaff_pennut2.jpg

>Jeg glæder mig til at høre hvad respons du får fra den mere officielle

,,det var nok en god ide skal lige have styr over de steder hvor man
kan sende klager til, og hvor det er relevandt men det er nok et af
stederne.

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 16:40

<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>har naturligvis heller aldrig mødt en og det gør jo en enorm forskel.
>Men den pelsfarve her, måske lidt mere stribet, er jeg helt vild med.

Vi har forskellig smag, så hvad der findes smukt eller grimt vil altid
variere. Jeg kunne sagtens finde på at sige, at jeg fandt en hund
grim, men jeg ville aldrig gøre det på en hjemmeside, der skal fremstå
seriøs og med seriøs info. Det er dér filmen knækker for mig.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Broegger

Dato : 27-06-04 13:15

> [...]

> håber at du retter din hjemmeside så jeg kan spare pengene til
> frimærker og printerpapir til klagerne i morgen !

Dette er under lavmål Punish. En klage skal være objektiv for at blive
taget seriøst. Dette subjektive udfald syntes jeg er direkte ækelt.
Jeg er enig med dig i at det er mindre smart at kalde en hunderace for
grim, men at gå efter manden er noget der normalt skal ske i mudderet.

Hvis jeg sad i den bestyrelse ville jeg arkivere en klage af denne
karakter lodret, så hvis du vil gøre noget ved det, skal du lave en
skriftlig klage der er objektivt funderet.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 13:27

On 27 Jun 2004 12:15:18 GMT, Broegger <me@privacy.net> wrote:

> [...]
>karakter lodret, så hvis du vil gøre noget ved det, skal du lave en
>skriftlig klage der er objektivt funderet.

det har jeg også tænkt mig ! selvfølgelig vil jeg da ikke lave en
klage med de ord jeg har brugt herinde, så langt kan jeg da godt tænke
jeg syntes selv at der er fornuftige argumenter for at manden ikke
bestrider sit job ordentligt, og dem vil jeg da komme med, i mine
klager . så jo selvfølgelig skal en klage være objektiv.

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 13:41

> [...]
> bestrider sit job ordentligt, og dem vil jeg da komme med, i mine
> klager . så jo selvfølgelig skal en klage være objektiv.

Jeg tror faktisk at du har en ganske god sag der, det er vel lige før at
den kan puttes ind under racismeparagraffen )

/Jens

Fra : MGA

Dato : 27-06-04 15:18

> [...]
> bestrider sit job ordentligt, og dem vil jeg da komme med, i mine
> klager . så jo selvfølgelig skal en klage være objektiv.

Hvis du vil klage må du stå ved hvad du har sagt til Jimmy - læg dit
smædebrev ved så de kan se typen på klageren.

Ellers er det en ensidig kamp

Mette

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 15:34

On Sun, 27 Jun 2004 16:18:07 +0200, "MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk>
wrote:

>Hvis du vil klage må du stå ved hvad du har sagt til Jimmy - læg dit
>smædebrev ved så de kan se typen på klageren.
>
>Ellers er det en ensidig kamp
>
>Mette

haha du ved vist ikke hvordan sådan noget fungerer du har bare set
dig sur på mig fordi jeg har sagt dig imod, men hvis du ser objektivt
på det så ved både du og jeg at man ikke kan tilade sig at kalde en
vis hunderace for grim på sådan en hjemmeside ! du ved det jo godt
ikke du syntes bare at jeg er ireterende og vil prøve at genere
mig her, men alle ved at jeg har ret, den slags kan man bare ikke
tilade sig ! hvad der bliver skrevet i en NG/et diskutionsforum har
intet at gøre med hvad der står på en oficiel hjemmeside ! så derfor
er det faktisk fuldstændigt ligegyldigt hvad jeg skriver her eller har
skrevet, det har intet med sagen at gøre, da jeg ikke har ansvar for
nogen hundeorgination eller klub, jeg er her som privatperson og kan
skrive hvad jeg vil ! jeg har ikke det samme ansvar som webmasteren af
dchsiden har ! og du ved det jo godt

Fra : MGA

Dato : 27-06-04 18:54

> haha du ved vist ikke hvordan sådan noget fungerer
Uhm jo.

du har bare set
> dig sur på mig fordi jeg har sagt dig imod,
Hvor?

men hvis du ser objektivt
> på det så ved både du og jeg at man ikke kan tilade sig at kalde en
> vis hunderace for grim på sådan en hjemmeside ! du ved det jo godt
> ikke
Hold dog op med at forsøge at manipulere mig - det er ucharmerende.

du syntes bare at jeg er ireterende og vil prøve at genere
> mig her,
Det er noget der foregår inde i dit hoved

jeg er her som privatperson og kan
> skrive hvad jeg vil !
Ja, du har ytringsfrihed, men din moral kunne sætte ind og fortælle dig hvor
grænsen går hvis den virkede.

jeg har ikke det samme ansvar som webmasteren af
> dchsiden har ! og du ved det jo godt
Et almentmenneskeligt ansvar til at behandle andre mennesker ordentligt vil
jeg mene. Men det er også bare min mening.

Mette

Fra : ST

Dato : 27-06-04 20:56

Ja ,du kan skrive hvad du vil, men du er ansvarlig i h.t. loven om
ytringsfrihed, og gudfader bevares - er du synomym med den hunderace du
forsvarer - så holder jeg gerne væk . At herren fra DCH synes at din
hunderace er grim, taler kun for ham selv. Hvis du synes at din hund og
dermed hunderace er dejlig, så er den det - det ved du selv bedst, du har jo
en hund af racen og til alt held for mig og den husbond som jeg har været
gift med i mere end 20 år, er det ikke altid udseenet der tæller. Så lad
være med den mudderkastning, din hidsighed skader bare den race som du
forsvarer -tag den tålmodige vej som jeg har gjort i 30 år. Vis og
argumenter for den race og den hund du holder af.

Hilsen en halvgammel "Rottweilermor fra 1967-2003" Og ps den første hund i
min familie var en fransk buldog - sandt at sige, han var en usædvanlig
dejlig hund - men køn det var han absolut ikke(efter min ringe mening) mvh
Susanne.

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 27-06-04 13:46

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

> [...]
> håber at du retter din hjemmeside så jeg kan spare pengene til
> frimærker og printerpapir til klagerne i morgen !

Puha, alle vil få travlt, hvis det nu er kutyme at klage, straks en eller
anden er af en anden mening end en selv.
Set positivt på det, så er det da en glædelig nyhed for PostDanmark, -især
med deres priser i mende.
Velkommen til Helvedes Kirkegård, siger jeg bare.

/Lise-Lotte Gerding

Fra : shadow

Dato : 27-06-04 14:45

Der er altså nogle der ikke KAN / VIL læse de skrevne ord.
Jamen jeg har jo ret når jeg siger at det har udviklet sig til en person
hetz.

Hvis man gad læse det der står på hjemmesiden, under hunderacer, har man
altså fået en del af svarene på diverse spørgsmål.

Og som jeg har gjort opmærksom på er det ikke mig der er forfatter til den
skrevne tekst, kan man dog ikke fatte det.

Angående copyright / kilde angivelse, ja så er det altså sådan at jeg har
min ryg fri, da alle bidragsydere til raceafsnittet har givet deres samtygge
og de har fået lov til at se afsnittet før det er blevet lagt ud på siden.
Udenlandske bidragsydere har givet grønt lys, da teksten er blevet oversat,
og dermed var ligeglade med kildeangivelse og mange danske bidragsydere var
også ligeglade da de godt kunne se at hvis der skulle være kildeangivelse
her og der og alle vejne, (da siderne er samlet som et puslespil med lidt
her og lidt der) så ville det ødelægge hele helhedsintrykket.

Der har været en ekelt privatperson som ønskede kildeangivelse og det har
vekommende såmæn også fået, man kan kigge under hunderacer/ selskabshunde/
Mexikansk hårløs.

Så der bliver ikke ændret noget på siden uanset hvad.

Så jeg ser frem med oprejst pande til alle de klager der måtte komme.

Er der nogle der mangler mit andet Tlf.nr og mit mobil nummer kan man også
få det, det har jeg ikke noget imod.

Det kan være at dette har belyst en del af de spørgsmål man efeter lyser
svar på, og så er jeg ved at være godt træt af at skulle forsvare mig selv,
både her og der og alle vegne. Det var nu bedre at tiden blev bugt på noget
relevant hundesnak ( efter min mening). Der må have været kedeligt herinde
før jeg kom til :)

Men at man når man ikke kan ramme mig på enten den ene eller anden måde, så
kører på DCH, det syntes jeg er under lavmålet, DCH har pt over 15000
medlemmmer og der kommer løbende nye til, så et eller andet må foreningen
gøre rigtig.

Til Punish
Men det kan godt være at jeg ser træt og sammenbidt ud, det ville du også
havde været, hvis du havde været igennem det jeg har, men en fisker lussing
det har jeg ikke glemt hvordan man gør :)
Og brug du bare dit krut på at klage her og der og alle vegne, de vil få sig
et billigt grin
Bare fordi du taler med store bokstaver og råber højt samt det, at du har en
del rygklappere med dig så kan du ikke få mig til at skælve, Hundeafsnittet
ligger såmænd også på min egen private side.

Til alle andre
Tak til dem der kan se sagen fra mere end sin egen lille næsetip, og som
kan læse det skrevne ord.

Jeg håber at der nogle der vil gøre alvor af deres trusler og putte mig ind
under deres filter, det vil spare mig en masse tid på at skulle besvare både
det ene og det andet, da jeg er nu sådan opdraget at er der en der spørger
så svare man, og jeg vil gerne svare på spørgsmål, men det her er ved at
være for meget.

--
M.V.H
Jimmy & Laika

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 16:07

> [...]
>og de har fået lov til at se afsnittet før det er blevet lagt ud på siden.

,,,,,,,,,Det er løgn ! hverken DKK Terrierklubben eller Dansk
Terrierklub har sagt god for at du kunne kalde Staffordshire Bull
Terrieren for grim ! og du kan sagtens komme og sige at der er en
udenlandsk "bidragsyder" som har givet grøndt lys for at du kunne
kalde den for grim, men alle der tænker bare lidt ved at du er fuld af
løgn, og desperat prøver at rede dit skind.

> [...]
>her og der og alle vejne, (da siderne er samlet som et puslespil med lidt
>her og lidt der) så ville det ødelægge hele helhedsintrykket.

,,,,,,,,,,,,sikke en gang ævl !

> [...]
>Så der bliver ikke ændret noget på siden uanset hvad.
>Så jeg ser frem med oprejst pande til alle de klager der måtte komme.

,,,,,,,,du er da en ynkelig person

>Er der nogle der mangler mit andet Tlf.nr og mit mobil nummer kan man også
>få det, det har jeg ikke noget imod.

,,,,,haha, mangler du nogen at snakke med da ?

> [...]
>relevant hundesnak ( efter min mening). Der må have været kedeligt herinde

,,,,,,,,,,nej før du kom til var der ingen der henviste til
hjemmesider der er fyldt med falske oplysninger og hjemmedigtede
racestandarder ! og om det så var kedeligt det kan du jo afgøre

> [...]
>kører på DCH, det syntes jeg er under lavmålet, DCH har pt over 15000
>medlemmmer og der kommer løbende nye til, så et eller andet må foreningen

,,,,haha nazierne i greve har også mange medlemmer osv mange medlemmer
er ikke ensbetydende med at man gør noget rigtigt, det er måske bare
et tegn på at man tiltrækker visse typer mennesker.

> [...]
>havde været, hvis du havde været igennem det jeg har, men en fisker lussing
>det har jeg ikke glemt hvordan man gør :)

,,,haha *LOL* hvordan skal det så tolkes "fisker lussing" ???? er det
fordi du har været fisker at du tror at du kan side og være konge over
internettet og kalde andre folks hunderacer for grimme ? haha hvad
fanden sker der med dig, jeg er sku pisseligeglad med hvad du har
været igennem ! det giver dig ingen undskyldning for at opføre dig som
en idiot og kalde en hunderace for grim !

> [...]
>del rygklappere med dig så kan du ikke få mig til at skælve, Hundeafsnittet
>ligger såmænd også på min egen private side.

,,,,,,,,du er sku da ynkelig, din stolthed vejer højere end din
fornuft ! alle kan se at man ikke kan tilade sig at kalde en hunderace
for grim, undtagen dig kan du slet ikke se at der er noget galt med
billedet ? har du ingen opdragelse fået eller hvad fanden er der sket
med dig ?

>Til alle andre
>Tak til dem der kan se sagen fra mere end sin egen lille næsetip, og som
>kan læse det skrevne ord.

,,,,,,,,de findes bare ikke ! haha hvad sker der i dit hovede ?

> [...]
>det ene og det andet, da jeg er nu sådan opdraget at er der en der spørger
>så svare man, og jeg vil gerne svare på spørgsmål,

,,,IGEN en tyk løgn ! du har ikke svaret på nogle af mine og mange
andres spørgsmål og kommer du endelig med et svar er det lidt som om
at det kommer fra en 3årig

men det her er ved at

Fra : shadow

Dato : 27-06-04 16:23

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

*klip*
> [...]

> ,,,IGEN en tyk løgn ! du har ikke svaret på nogle af mine og mange
> andres spørgsmål og kommer du endelig med et svar er det lidt som om

Der er ikke nogle der skal beskylde mig for at være fuld af løgn, for det er
jeg ikke, og for at redde min egen røv siger du, nej nu er du latterlig.

Men nu skal jeg give dig navnet på den der har skrevet det om AMS
Kilde = Jens Arnbjerg
Dyrlæge, lektor ved Landbohøjskolen
Institut for mindre husdyr.

Jimmy

Fra : shadow

Dato : 27-06-04 16:34

Og det er stadigvæk ikke mig der er forfatter til de skrevne ord. Ellers tak
for tilliden, ellers kunne det godt være at jeg havde fjernet ordet grim.

Men på den måde du fører dig frem på overfor mig, ja så bliver det ikke
fjernet, hverken fra den ene aller anden hjemmeside, bare fordi du farer i
flint.
Hvis du havde spurgt meg på en pæn og fornuftig måde, ja så kunne jeg såmænd
nok havde fjernet det ,eller omskrevet det, men det valgte du ikke at gøre,
så nu tager vi bare konflikten som den kommer, uanset om du hænger mig ud
ved navns nævnelse og sviner mig til.
Det kan jo være vi ender i en injurier sag hvem ved.

Så du kan poste et inlæg i N/G hvor du spørger mig på en ordentlig måde om
jeg vil være så venlig at fjerne ordet grim omkring AMS , ja så får vi jo at
se om jeg tager det til efterretning.
Jeg havde såmænd ikke selv taget notis af det før du gjorde opmærksom på
det.

Jimmy

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-06-04 16:39

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote in message

> Der er ikke nogle der skal beskylde mig for at være fuld af løgn, for det
er
> jeg ikke.....

Muligt...men vi kan sgu sagtens beskylde dig for ikke at fatte en meter af
hvordan man quoter...

Min internetforbindelse takker for at have modtage indlægget endnu engang.

Slå evt. vejen forbi www.usenet.dk

// Kim

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 16:58

> [...]
> meter af hvordan man quoter...
>
> Min internetforbindelse takker for at have modtage indlægget endnu

Tænk jeg sad lige og tænkte på det samme, men da Karina på et
tidspunkt prøvede at forklarer Jimmy precis det samme, så blev hun
belært om at Jimmy skam var Internetsekspert og det vidste han meget
mere om, det er nok ligesom med hundekendskab, vi når ham ikke til sokkeholderne.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-06-04 17:18

> [...]
>jeg ikke, og for at redde min egen røv siger du, nej nu er du latterlig.
>
>Men nu skal jeg give dig navnet på den der har skrevet det om AMS

Jeg ved ikke hvorfor du skriver AMS !? du svarer i øst når man spørger
i vest

nå jeg har ikke mere tid til det her pjat for nu, jeg tjekker
dch-siden i morgen og hvis du ikke har rettet din fejl så sender jeg
klager afsted, og nej jeg skal sku ikke tigge dig om at rette siden
hvad fanden tror du at det her er ? du har lavet en stor fejl og
så må du sku være ansvarlig over for det og rette det ! det er en
hunderace du kalder grim her det er ikke noget med AMS at gøre , jeg
ved slet ikke hvad det betyder ! det er ialfald ingen oficiel
forkortelse ! min race hedder "staffordshire bull terrier", det burde
jeg da ikke tigge dig om at lave om, det burde du allerede have
gjordt.

Fra : shadow

Dato : 27-06-04 17:26

Ja der var lige en lile fejl der var sneget sig ind er rettet nu.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 29-06-04 19:43

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Ja der var lige en lile fejl der var sneget sig ind er rettet nu.

Jimmy du bliver nødt til at lære at quote! Der er flere der har prøvet at
forklare dig det nu, så forstår du det ikke bør du nok finde andre
græsmarker end lige netop usenet! Vil du ikke forstå og bare gøre tingene på
din måde så ryger der en klage til din udbyder... Så gør mig det lige
klart... Kan eller vil du ikke forstå quoting? Jeg har svært ved at tro du
ikke kan forstå det efter som du mere eller mindre har udråbt dig selv til
internet-expert...

Rinnie

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 17:21

On Sun, 27 Jun 2004 15:44:46 +0200, "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk>
wrote:

>Og som jeg har gjort opmærksom på er det ikke mig der er forfatter til den
>skrevne tekst, kan man dog ikke fatte det.

Det kan jeg sagtens fatte, men burde du ikke som webmaster være lidt
mere kritisk med _hvad_ du smider på hjemmesiden?
Hvem der end har skrevet at en bestemt race er grim har i hvert fald
ikke taget sin opgave seriøst, men har ladet sig styre af sine egne
holdninger. Det kan ikke accepteres som seriøs information!

> [...]
>kører på DCH, det syntes jeg er under lavmålet, DCH har pt over 15000
>medlemmmer og der kommer løbende nye til, så et eller andet må foreningen

Nu er du jo en af foreningens ansigter udadtil, og vil derfor stå som
repræsentant for denne. At mange vælger DCH kan meget vel være af nød,
for så vidt jeg er orienteret, så er blandingshundene ikke velkomne i
DKK. Er dette noget jeg har fået helt galt fat i, så ret mig endelig.
Jeg vil nemlig gerne lære noget nyt, og har jeg helt misforstået
noget, så er jeg villig til at modtage den rette information og ændre
mine synspunkter derefter.

Det ser du ud til at have uendelig svært ved, for der er jo alle os
herinde, som absolut ikke når dig til sokkeholderne...! Kan du slet
ikke selv se, at det ikke er god reklame for DCH? Hvem har lyst til at
få sin hund trænet hos en med sådanne holdninger?

>da jeg er nu sådan opdraget at er der en der spørger
>så svare man, og jeg vil gerne svare på spørgsmål

Jeg har stillet dig op tilmange spørgsmål efterhånden, men kun
modtaget svar fra dig en enkelt gang. I dette indlæg er der også et
par spørgsmål, og så må du jo leve op til det du siger og give mig et
svar på dem. Det ser jeg frem til.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 27-06-04 17:26

"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
> ikke selv se, at det ikke er god reklame for DCH? Hvem har lyst til at
> få sin hund trænet hos en med sådanne holdninger?

I Skagen har man desværre ikke så mange andre muligheder

Karina

Fra : MGA

Dato : 27-06-04 18:59

> I Skagen har man desværre ikke så mange andre muligheder
>
> Karina

Nej, det har vi ikke, men jeg har nu hørt meget godt om DCH så det er jeg
ikke ked af. Og så ligger det lige rundt om hjørnet fra hvor vi bor
Men der er træning både i Fr.havn og Hjørring hvis man gider køre efter det.

Mette

Fra : Karina og Christian

Dato : 27-06-04 19:34

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> wrote in message
[klip]
> Nej, det har vi ikke, men jeg har nu hørt meget godt om DCH så det er jeg
> ikke ked af.

Jeg håber i så fald, at du får en bedre oplevelse med at træne der, end jeg
gjorde.

> Og så ligger det lige rundt om hjørnet fra hvor vi bor

Nu er der jo ikke lige bebyggelse rundt om DCH i Skagen medmindre
træningspladsen lige har flyttet sig natten over Men o.k. byen er jo
heller ikke større, end at man stort set altid er i nærheden af alting.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 27-06-04 17:49

> [...]

> for så vidt jeg er orienteret, så er blandingshundene ikke velkomne i
> DKK. Er dette noget jeg har fået helt galt fat i, så ret mig endelig.

I de mange år jeg har været tilknyttet DKK, har vi haft adskillige
blandingshunde på træningsholdene.
Om DKK indenfor de sidste få år har ændret denne regel, skal jeg lade være
usagt.

/Lise-Lotte Gerding

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 18:30

Sun, 27 Jun 2004 18:49:22 +0200, Lise-Lotte Gerding wrote:
> [...]

>blandingshunde på træningsholdene.
>Om DKK indenfor de sidste få år har ændret denne regel, skal jeg lade være

De kan godt træne sammen med DKK-hundene, men blandingshundene
kan ikke komme op til prøver o.s.v.

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Helle Jensen

Dato : 27-06-04 19:58

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> De kan godt træne sammen med DKK-hundene, men blandingshundene
> kan ikke komme op til prøver o.s.v.

Det passer heldigvis ikke. Blandingshunde kan sagtens gå op til prøver i DKK
regi.

Mvh. Helle

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 08:15

Sun, 27 Jun 2004 20:58:19 +0200, Helle Jensen wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev...

>Det passer heldigvis ikke. Blandingshunde kan sagtens gå op til prøver i DKK
>regi.

Ok, det har måske ændret sig, siden jeg prøvede for 12-13 år siden.

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 20:02

On Sun, 27 Jun 2004 19:30:22 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>De kan godt træne sammen med DKK-hundene, men blandingshundene
>kan ikke komme op til prøver o.s.v.

Og så ryger lidt af motivationen vel...?

Men ok, jeg havde forstået det sådan at man slet ikke var velkommen
med blandinger i DKK. Den opfattelse kan jeg hermed revidere.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 08:16

Sun, 27 Jun 2004 21:01:46 +0200, Leyna wrote:
> [...]

Det kan man egentlig godt alligevel...men!

>Og så ryger lidt af motivationen vel...?

>Men ok, jeg havde forstået det sådan at man slet ikke var velkommen
>med blandinger i DKK. Den opfattelse kan jeg hermed revidere.

DU skal være medlem af DKK. Din hund behøver ikke være det.

Fra : Helle Jensen

Dato : 27-06-04 18:01

> [...]

> Jeg vil nemlig gerne lære noget nyt, og har jeg helt misforstået
> noget, så er jeg villig til at modtage den rette information og ændre

Alle hunde - også blandinger - kan træne og stille til prøver hos DKK. Det
er kun i udstillingsregi, at blandingshunde af naturlige årsager ikke kan
være med

mvh.

Helle

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 20:03

On Sun, 27 Jun 2004 19:01:08 +0200, "Helle Jensen"
<hellejensen@removethis-newmail.dk> wrote:

>Alle hunde - også blandinger - kan træne og stille til prøver hos DKK. Det
>er kun i udstillingsregi, at blandingshunde af naturlige årsager ikke kan
>være med

Selvfølgelig ikke. De ville jo løbe med alle præmierne!

nej, seriøst... er du sikker på at blandingerne kan gå til
konkurrencer i DKK?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 27-06-04 20:24

Det

> Selvfølgelig ikke. De ville jo løbe med alle præmierne!
>
> nej, seriøst... er du sikker på at blandingerne kan gå til
> konkurrencer i DKK?

Ja, mig bekendt mener jeg altså også at alle hunde, med eller uden stambog,
både kan deltage samt gå op til lydighedsprøver.

/Lise-Lotte Gerding

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 21:37

On Sun, 27 Jun 2004 21:24:12 +0200, "Lise-Lotte Gerding"
<lise-lotte@gerding.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message

>Ja, mig bekendt mener jeg altså også at alle hunde, med eller uden stambog,
>både kan deltage samt gå op til lydighedsprøver.

Det er der åbenbart en del uenighed om. Man skal måske kontakte DKK og
høre ad, bare for at være sikker.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 27-06-04 20:29

> [...]
>
> Selvfølgelig ikke. De ville jo løbe med alle præmierne!
>
> nej, seriøst... er du sikker på at blandingerne kan gå til

Regler for lydighedsprøver:
http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dkkweb.nsf/pages/src/$file/LP%20regler%202004.pdf?openelement

Pkt. B: Deltagerberettigede:
Alle hunde kan deltage i LP - hvad enten de er stambogsførte eller ikke.

Hvilke hunde der er udelukket for deltagelse kan læses samme sted, hvis man
er interesseret.

/Lise-Lotte Gerding

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 21:49

On Sun, 27 Jun 2004 21:29:23 +0200, "Lise-Lotte Gerding"
<lise-lotte@gerding.dk> wrote:

> [...]

>Pkt. B: Deltagerberettigede:
>Alle hunde kan deltage i LP - hvad enten de er stambogsførte eller ikke.

Og nu har jeg så selv været inde at kigge igen.
Alle hunde kan deltage i lydighed og agility, men markprøver og
brugshundetræning er kun for racehundene.

Hmmmm... Så umiddelbart er DCH altså ikke den eneste løsning for os
med blandinger.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 08:20

Sun, 27 Jun 2004 22:48:43 +0200, Leyna wrote:

>Og nu har jeg så selv været inde at kigge igen.
>Alle hunde kan deltage i lydighed og agility, men markprøver og
>brugshundetræning er kun for racehundene.

Ja, det mente jeg jo nok!

>Hmmmm... Så umiddelbart er DCH altså ikke den eneste løsning for os
>med blandinger.

Dine hunde er ikke til agillity. De er jagthunde!
Desuden skal du være medlem af DKK, for at kunne "få lov til"
at komme med din blandingshund.

Fra : Leyna

Dato : 28-06-04 08:34

On Mon, 28 Jun 2004 09:19:39 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Dine hunde er ikke til agillity. De er jagthunde!
>Desuden skal du være medlem af DKK, for at kunne "få lov til"
>at komme med din blandingshund.

Nu mente jeg generelt. Som du ved ligger der ikke noget som helst i
nærheden af min bopæl, og da jeg ikke har mulighed for at kommer langt
omkring med hundene, så er det ikke lige mig selv jeg tænker på.

Men derudover kan jeg ikke se hvorfor mine hunde ikke skulle kunne
træne agility. Jeg har da set at man træner Schæfere i agility, og der
_kunne_ jo godt være Schæfer i dem!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 09:07

Mon, 28 Jun 2004 09:34:09 +0200, Leyna wrote:

>Nu mente jeg generelt. Som du ved ligger der ikke noget som helst i
>nærheden af min bopæl, og da jeg ikke har mulighed for at kommer langt
>omkring med hundene, så er det ikke lige mig selv jeg tænker på.

Det ved jeg godt.

>Men derudover kan jeg ikke se hvorfor mine hunde ikke skulle kunne
>træne agility. Jeg har da set at man træner Schæfere i agility, og der
>_kunne_ jo godt være Schæfer i dem!

Dine hunde ville nyde en gang sporsøg eller lignende.

Fra : Leyna

Dato : 28-06-04 10:26

On Mon, 28 Jun 2004 10:06:38 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Dine hunde ville nyde en gang sporsøg eller lignende.

Det ville jeg også gerne prøve med dem, men jeg skal ha' noget hjælp
til at komme i gang. jeg aner ikke hvordan man gør. Det "vildste" vi
har prøvet er at smide hundekiks ud på marken (kornet er blevet
temmelig højt nu) og så lade dem finde dem, men jeg må erkende at
Hansen ikke rigtigt fatter fidusen. han aner simpelthen ikke hvad han
skal og stiller sig bare og glor på mig, mens Vaks guffer alle
godbidderne.

Men hvorfor mener du ikke at de skulle kunne deltage i agility?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 12:23

Mon, 28 Jun 2004 11:26:06 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>godbidderne.

>Men hvorfor mener du ikke at de skulle kunne deltage i agility?

Det kan de vel også, de vil bare ikke nyde det så meget,
som mere jagtbetonede ting! Som du jo også selv er inde på,
har de ikke engang ens interesser!

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 28-06-04 09:14

> On Mon, 28 Jun 2004 09:19:39 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
> wrote:

(Klip: Træning i DKK - med eller uden stambog>

> Men derudover kan jeg ikke se hvorfor mine hunde ikke skulle kunne
> træne agility. Jeg har da set at man træner Schæfere i agility, og der
> _kunne_ jo godt være Schæfer i dem!

Det er der heller ikke noget i vejen for, at de ikke kan, Leyna.
Under reglerne for agility står følgende (vi snakker stadig DKK):
Alle hunde kan deltage i agility - hvadenten de er stambogsførte eller ikke.

Se de nærmere regler her:
http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dkkweb.nsf/frames?openform&Exp=15&Vis=/kunder/dkk/dkkweb.nsf/navig/F82B1A3395F49C90C12569670034DE3F?OpenDocument&Titel=Agility

/Lotte-mor

Fra : Leyna

Dato : 28-06-04 10:23

On Mon, 28 Jun 2004 10:13:37 +0200, "Lise-Lotte Gerding"
<lise-lotte@gerding.dk> wrote:

> [...]
>Under reglerne for agility står følgende (vi snakker stadig DKK):
>Alle hunde kan deltage i agility - hvadenten de er stambogsførte eller ikke.

Det har jeg skam set. Det er markprøver og brugshundetræning de ikke
må være med til.
Men jeg tænkte mere på hvorfor de ikke skulle kunne deltage i agility
bare fordi de er jagthunde. Det var det jeg forstod på Sonjas indlæg.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 12:24

Mon, 28 Jun 2004 11:23:24 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>Men jeg tænkte mere på hvorfor de ikke skulle kunne deltage i agility
>bare fordi de er jagthunde. Det var det jeg forstod på Sonjas indlæg.

Så læs det én gang til!

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 20:44

Leyna wrote:

> Selvfølgelig ikke. De ville jo løbe med alle præmierne!

Og vi ved jo allesammen hvilke 2 blandingshunde der ville gører det.

/Jens (hvis hunde ikke ville stille op da det ville værer unfair)

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 21:51

On Sun, 27 Jun 2004 21:44:07 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Og vi ved jo allesammen hvilke 2 blandingshunde der ville gører det.

Selvfølgelig ved _vi_ da det, men Vaks og Hansen vil altså hellere ud
at lege på marken!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 27-06-04 19:44

"Leyna" skrev d. 27-06-04 17:21 dette indlæg :

**klip**

>at mange vælger DCH kan meget vel være af nød,
> for så vidt jeg er orienteret, så er blandingshundene ikke velkomne i
> DKK. Er dette noget jeg har fået helt galt fat i, så ret mig endelig.

Hej Leyna.

Du har fuldstændig ret. Sådan er det bare.

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi Jensen

Dato : 27-06-04 21:09

> [...]

> repræsentant for denne. At mange vælger DCH kan meget vel være af nød,
> for så vidt jeg er orienteret, så er blandingshundene ikke velkomne i

Selvfølgelig er bla. hunde da velkomne i DKK, dog ikke i alle aktiviteter,
men alt det kan du forhøre dig meget mere om, ved at ringe til deres
hotline...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-04 18:49

Leyna <leyna@leyna.dk> writes:

> [...]
> repræsentant for denne. At mange vælger DCH kan meget vel være af nød,
> for så vidt jeg er orienteret, så er blandingshundene ikke velkomne i

Da jeg trænede med Alfred for nogle år siden var alle hunde velkomne
og det er de stadigvæk i Biersted. På DKKs hjemmeside står der: "Du
skal være medlem af Dansk Kennel Klub, men din hund behøver ikke at
have stambog."

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 17:32

> [...]
> her og der og alle vejne, (da siderne er samlet som et puslespil med lidt
> her og lidt der) så ville det ødelægge hele helhedsintrykket.

Hej Jimmy

At den oprindelige forfatter var ligeglad med kildeangivelsen, det er ikke
ensbetydende med, at du skulle være det. At du også var det, og ikke satte
kildeangivelse på, gør jo, at du, som webmaster, må regnes for, værende
ansvarlig for teksten. Hvis kildeangivelsen havde været der, kunne du have
fejet alle angreb på teksten af bordet. Så havde du stået godt, hvis du
havde / har tilladelsen til at lægge den på siden.

M.V.H.....Benny..

Fra : shadow

Dato : 27-06-04 20:50

Nu er min tålmodighed ved at være opbrugt, og jeg skal hermed, opfordre
samtlige der har postet et inlæg som går på min person, til at komme med
en undskyldning postet herinde, og jeg forlanger at man sletter sine inlæg,
dersom det ikke er sket inden Onsdag kl 12.00 vil der blive ingivet en
politianmedelse Jvf. straffelovens § 267 og §268

Jeg har en kopi af samtlige inlæg her i denne N/G, og fordi man har opgivet
en ikke brugbar E-mail adresse så har man altså efterladt sit fingeraftryk i
form af en ip adresse.

§ 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger
eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet
til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde
eller fængsel indtil 4 måneder.

§ 267, stk. 1 er ændret fra d. 01.07.2001 ved lov nr. 433 af 31.05.2000
(Hæfte erstattet med fængsel indtil 4 måneder)
§ 267, stk. 2 og 3 er ophævet fra d. 01.04.2004 ved lov nr. 218 af
31.03.2004 § 1.58: Bestemmelserne lød således: Stk. 2. Er fornærmelsen
fremsat mod nogen af de i § 119, stk. 2, nævnte personer i anledning af
udførelsen af deres tjeneste eller hverv, uden at bestemmelserne i
straffelovens § 121 kommer til anvendelse, bliver dette ved straffens
udmåling at betragte som en skærpende omstændighed, og straffen kan da stige
til fængsel indtil 6 måneder.
Stk. 3. Ved straffens udmåling bliver det at betragte som en skærpende
omstændighed, at fornærmelsen er fremsat i trykt skrift eller på anden måde,
hvorved den får en større udbredelse, eller på sådanne steder eller til
sådanne tider, at det i høj grad forøger det krænkende i ytringen.

§ 267 a. Ophævet fra d. 01.04.2004 ved lov nr. 218 af 31.03.2004 § 1.58:
Bestemmelserne lød således: Har nogen på den i § 267, stk. 3, angivne måde
fremsat en udtalelse, der indeholder en usandfærdig sigtelse mod en anden
for forhold, der, hvis den var sand, ville gøre denne uværdig til at beklæde
offentlige hverv, skal der, når den, der har fremsat sigtelsen, påstås idømt
straf for ærekrænkelse, hverken ved afgørelsen af skyldspørgsmålet eller ved
straffens fastsættelse kunne tages hensyn til påstand om, at den i samfundet
i almindelighed gældende vurdering af sigtelsens utilbørlighed ikke skal
finde anvendelse.

§ 268. Er en sigtelse fremsat eller udbredt mod bedre vidende, eller har
gerningsmanden savnet rimelig grund til at anse den for sand, straffes
gerningsmanden for bagvaskelse, og den i § 267 nævnte straf kan da stige til
fængsel i 2 år.

§ 268 er ændret fra d. 01.07.2001 ved lov nr. 433 af 31.05.2000 (Hæfte
udgået)
§ 268 er ændret fra d. 01.04.2004 ved lov nr. 218 af 31.03.2004 § 1.59: (I §
straf kan da stige til fængsel i 2 år«.)
§ 268, 2. pkt. er ophævet fra d. 01.04.2004 ved lov nr. 218 af 31.03.2004 §
1.60. Bestemmelsen lød således: Er sigtelsen ikke fremsat eller udbredt
offentligt, kan straffen under formildende omstændigheder gå ned til bøde.

Taget fra
http://www.themis.dk/synopsis/docs/Lovsamling/Straffeloven_kap_27.html

M.V.H

Jimmy Romanowski

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-06-04 21:00

> [...]
> dersom det ikke er sket inden Onsdag kl 12.00 vil der blive ingivet en
> politianmedelse Jvf. straffelovens § 267 og §268

Jeg skal lige tjekke om jeg skal begynde at ryste i bukserne nu, da jeg har
opfordret dig (din person) til at ændre attityde herinde da den tydeligvis,
ikke mindst med dette indlæg og mange andre er helt i hækken.

I tilfælde af du mener jeg skal undskylde kan du glemme det, jeg er flad af
grin...hvad fande må de ikke efterhånden tænke i DCH Skagen ?

// Kim

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-04 21:07

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> writes:

> [...]
> sletter sine inlæg, dersom det ikke er sket inden Onsdag kl 12.00
> vil der blive ingivet en politianmedelse Jvf. straffelovens § 267 og

Kunne du ikke lige skrive hvem af os det er du vil politianmelde, så
vi ved om vi skal frygte noget?

I øvrigt minder det her mig om Mosegård, som ville skrive negativt i
sin bog om alle de folk der havde udtalt sig om ham i nyhedsgrupperne.

På et eller andet punkt er det lidt svært at tage seriøst.

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 08:23

Sun, 27 Jun 2004 22:07:00 +0200, Trine Kornum Christiansen wrote:

> [...]
>sin bog om alle de folk der havde udtalt sig om ham i nyhedsgrupperne.
>På et eller andet punkt er det lidt svært at tage seriøst.

Jeg har nu også spekuleret lidt på, om det ikke skulle være
en ondsindet troll, eller Mosegaard i ny forklædning!

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 10:22

x Vuf x wrote:

> Jeg har nu også spekuleret lidt på, om det ikke skulle være
> en ondsindet troll, eller Mosegaard i ny forklædning!

Det kunne i teorien godt værer en Troll der har taget Jimmys identitet,
men jeg tror det nu ikke.
Hvem helvede er ham der Mosegaard i snakker om,
må man lige få den historie )

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 27-06-04 21:14

shadow wrote:
> [...]
> man sletter sine inlæg, dersom det ikke er sket inden Onsdag kl 12.00
> vil der blive ingivet en politianmedelse Jvf. straffelovens § 267 og

Nu må du sgu stoppe Jimmy, der fik jeg helt ondt i maven af grin )
Jeg er helt sikker på at Punish sidder og ryster i bukserne nu
men ok, man siger jo at angreb er det bedste forsvar.
Det er du sgu da et levende bevis på )
Jeg tror det bedste du kan gører nu er at forlade gruppen for alvor denne gang,
der gik du godt nok lige en anelse over stregen, magen til føren sig frem når
man er helt ny i en gruppe har jeg da aldrig oplevet, det er da ikke den måde
du får nye venner på, eller foretrækker du fjender.

/Jens (som meget håber på at han også bliver anmeldt af Jimmy)

Fra : Karina og Christian

Dato : 27-06-04 21:17

> [...]
> dersom det ikke er sket inden Onsdag kl 12.00 vil der blive ingivet en
> politianmedelse Jvf. straffelovens § 267 og §268

Husk lige, at inden du i din uendelige harme suser hen på Rolighedsvej til
politiet, at ærekrænkelsesbestemmelsen er undergivet privat påtale. Det
betyder, at du selv skal have en advokat og føre sagen. Politiet rejser ikke
sagen i denne slags sager, jf. straffelovens § 275, stk. 1.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Broegger

Dato : 27-06-04 21:31

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev

> [...]
> påtale. Det betyder, at du selv skal have en advokat og føre sagen.
> Politiet rejser ikke sagen i denne slags sager, jf. straffelovens §

*LOL* Mon DCH vil betale for ham når han nu er kasserer?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 27-06-04 21:36

"Broegger" <me@privacy.net> wrote in message
[klip]
> *LOL* Mon DCH vil betale for ham når han nu er kasserer?

Billig er sådan en sag i hvert fald ikke at føre, og han skal jo lægge alle
pengene ud selv. Man kan nemlig ikke få fri proces til førelse af
injuriesager

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Broegger

Dato : 27-06-04 21:30

> Jeg har en kopi af samtlige inlæg her i denne N/G, og fordi man har
> opgivet en ikke brugbar E-mail adresse så har man altså efterladt sit
> fingeraftryk i form af en ip adresse.

*fniiis*

> Taget fra
> http://www.themis.dk/synopsis/docs/Lovsamling/Straffeloven_kap_27.html

Flot! Men kunne du ikke have nøjes med linket, så min ADSL linie ikke
skulle belastes så hårdt?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Leyna

Dato : 27-06-04 21:59

On Sun, 27 Jun 2004 21:49:39 +0200, "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk>
wrote:

> [...]
>en undskyldning postet herinde, og jeg forlanger at man sletter sine inlæg

Sandt at sige ved jeg ikke om du opfatter, at jeg er fået efter dig
som person, men jeg kunne da ikke drømme om at slette noget som helst.
Og en undskyldning burde komme fra dig, for indirekte at kalde alle
herinde for idioter, der ikke fatter en meter.

Du skriver flot at du svarer på spørgsmål, men stiller man dig nogle
er der dyb tavshed fra din side, og lige pt. synes jeg ikke at du
bidrager med andet end "støj" herinde.

Forlang du bare lige så meget du vil. Jeg tror ikke der er ret mange
der gider at tage dig alvorligt mere.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Louise

Dato : 28-06-04 12:44

Altså, her er man væk i et par dage og straks er der røre i andedammen
og jeg som elsker at diskutere kan slet ikke finde ud af hvor jeg skal
starte og blande mig utidigt. Jeg tror bare jeg læner mig tilbage med
en skål popcorn og nyder dramaet. Tjuhej, hvor det går

Jeg skal nok smide lidt benzin på bålet når de sidste gløder er ved at
forsvinde....

Louise (der finder det utroligt underholdende og imponerende så meget
folk vil føre sig uheldigt frem. Jeg troede jeg var den eneste )

www.malinoise.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 12:57

"Louise" <egdal@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Louise (der finder det utroligt underholdende og imponerende så meget
> folk vil føre sig uheldigt frem. Jeg troede jeg var den eneste )

Hej Louise

Husk også Cola

M.V.H.....Benny..

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-06-04 08:27

x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk> writes:

> Jeg har nu også spekuleret lidt på, om det ikke skulle være
> en ondsindet troll, eller Mosegaard i ny forklædning!

Mosegård, nej, så ville der have været en masse reklamer for "kristne"
ting og hans bøger.

Troll, jeg har også overvejet det kraftigt, men i givet fald en lidt
alternativ troll. Måske er det bedste våben total ignoration? Det tror
jeg, at jeg vil praktisere. Det er i hvert fald umuligt at overbevise
ham om at opføre sig ordentlig til gavn for både ham og gruppen.

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 09:16

Mon, 28 Jun 2004 09:26:49 +0200, Trine Kornum Christiansen wrote:

>Mosegård, nej, så ville der have været en masse reklamer for "kristne"
>ting og hans bøger.

Ja det er da osse rigtigt...

> [...]
>jeg, at jeg vil praktisere. Det er i hvert fald umuligt at overbevise
>ham om at opføre sig ordentlig til gavn for både ham og gruppen.

Ja, ignorering vil nok være den eneste løsning. Jeg er nemlig ikke
meget for at skulle sige undskyld til en person, der har fornærmet
og krænket mig og alle andre i gruppen!
Han burde trække sig fra gruppen og lade os få ro, inden han skader
sig selv og DCH Skagen yderligere!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 12:52

> [...]
> offentligt, kan straffen under formildende omstændigheder gå ned til bøde.

Kære Jimmy

Jeg bringer dig hermed min helt uforbeholdne undskyldning, hvis jeg på nogen
måder skulle have kommet til at udtrykke mig, så de på en måde kunne findes
positive, eller rosende, eller bare foranledige, at nogen skulle tro, at vi
på ret mange punkter var enige om ret meget andet, end at du citerer for
meget, og skriver for lidt.

Det ærgrer mig helt afsindigt, at du på den måde har entret gruppen, det
kunne ikke undgås, at jeg fik den opfattelse, at du prøvede at bruge din
position i DCH Skagen, til at opnå en eller anden form for status herinde.
Jeg ved sgu ikke, men jeg tror faktisk ikke, at jeg sidder helt alene med
den opfattelse. Så hvis du nu skulle vælge, at vandre den tunge gang ned
til Politiet i Skagen ( Hvis de ikke har lukket stationen ) Så skal jeg med
glæde stå ved, alt hvad jeg har skrevet, og er der noget at det, som har
stødt dig, så har jeg ondt af dig, men det får mig ikke til at trække noget
som helst tilbage. Har jeg skrevet noget til dig, så må du altså undskylde,
men det har altså været min mening. Kunne du ikke lide den, så må du prøve
at ændre den, men med Politiets hjælp, det vil nok være den forkerte vej at
gå.

Med Venlig Hilsen
Benny Mortensen

Fra : Karina og Christian

Dato : 28-06-04 13:19

"Benny Mortensen" <wrapup1@kittymail.com> wrote in message
[klip]
> Kunne du ikke lide den, så må du prøve at ændre den, men med Politiets
hjælp, det vil nok være den forkerte vej > at gå.

Det vil det helt sikkert. Ikke mindst fordi politiet slet ikke har noget med
den slags sager at gøre. Ærekrænkelsessager er undergivet privat påtale,
hvilket vil sige, at man selv skal ud og hyre en advokat til at føre sagen
for sig. Ham skal man selv betale, idet der ikke gives fri proces til
injuriesager.

Det følger alt sammen af straffelovens § 275, stk. 1.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 13:38

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> injuriesager.
>
> Det følger alt sammen af straffelovens § 275, stk. 1.

Hej Karina

Ja jeg er sgu bange for, at Jimmy snart begynder at dukke hovedet, når han
går gennem døre. Det må da snart være nødvendigt, hvis han skal undgå at
støde EGO'et imod, det er vist vokset ham over hovedet.

I øvrigt har jeg svært ved at se, at vi skulle have krænket hans ære, men
der kunne måske være nogle stykker, som mente at Jimmy havde krænket deres.
Ret mig da endelig, hvis der er noget jeg har misforstået.
Ære er da vist noget man opbygger, ikke noget man kan komme og gøre krav på.
Min respekt kan vindes, men ikke kræves.

M.V.H.....Benny..

Fra : shadow

Dato : 28-06-04 13:33

"Benny Mortensen" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at ændre den, men med Politiets hjælp, det vil nok være den forkerte vej

Hej Benny Mortensen
Det var noget af et inlæg du her skrev, et inlæg der kan tolkes på flere
måder :)
Men jeg vælger at se det gode i dig , og at du kan vise storsind.
Så din undskyldning er hermed accepteret.****
Og du er slettet fra min liste med hensyn til Abuse@
Hvis man tror, at det er tomme trusler jeg kommer med, ja så kender man ikke
undertegnet!!

Jeg har her i formidag haft kontakt til min sagfører Maianne Fruensgaard fra
advokat firmaet Jullmann & Kaptajn i Frederikshavn, og forelagt hende sagen
,og der er ikke tvivl om udfaldet, så jeg venter til på onsdag som skrevet,
og derefter tager jeg stilling til hvem der skal politi anmeldes, og hvem
der skal til Abuse@
Abuse@ fra de forskelige udbydere følger strengen, da jeg har haft kontakt
til dem også.

M.V.H
Jimmy Romanowski
Middelbanke 37
9990 Skagen

Fra : Broegger

Dato : 28-06-04 13:59

> [...]
> flere måder :)
> Men jeg vælger at se det gode i dig , og at du kan vise storsind.

<fniiiiiis>

> Og du er slettet fra min liste med hensyn til Abuse@

Arrjjjj, det kan du ikke være bekendt over for Benny. Hvad har han gjort
dig siden han ikke skal have del i løjerne?

> Hvis man tror, at det er tomme trusler jeg kommer med, ja så kender
> man ikke undertegnet!!

<mere fniiiiis>

> [...]
> forelagt hende sagen ,og der er ikke tvivl om udfaldet, så jeg venter
> til på onsdag som skrevet, og derefter tager jeg stilling til hvem

<fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis> Må vi ikke komme begge dele?

> Abuse@ fra de forskelige udbydere følger strengen, da jeg har haft
> kontakt til dem også.

Dygtiiiig! Er det nu du skal ha en kiks?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Leyna

Dato : 28-06-04 14:30

On 28 Jun 2004 12:58:49 GMT, Broegger <me@privacy.net> wrote:

>"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev

>Arrjjjj, det kan du ikke være bekendt over for Benny. Hvad har han gjort
>dig siden han ikke skal have del i løjerne?¨

han har undskyldt at han overhovedet ikke kunne sige noget positivt om
Jimmy! *LOL*

>Dygtiiiig! Er det nu du skal ha en kiks?

Stik ham hellere to!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 21:22

Mon, 28 Jun 2004 15:29:59 +0200, Leyna wrote:

>han har undskyldt at han overhovedet ikke kunne sige noget positivt om
>Jimmy! *LOL*

Med andre ord; han læser stadig ikke, hvad folk skriver!
Han læser indlæggene, som fanden læser biblen!

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 14:19

> Hvis man tror, at det er tomme trusler jeg kommer med, ja så kender
> man ikke undertegnet!!

Det tror jeg efterhånden at vi gør, desværre.

> Jeg har her i formidag haft kontakt til min sagfører Maianne
> Fruensgaard fra advokat firmaet Jullmann & Kaptajn i Frederikshavn,
> og forelagt hende sagen ,og der er ikke tvivl om udfaldet,

Det er jeg helt sikker på at der ikke er, og det er ikke til din fordel.

> så jeg
> venter til på onsdag som skrevet, og derefter tager jeg stilling til
> [...]

Jamen hvorfor skal de da også snydes for et billigt grin )

/Jens (som vel burde have skrevet "dont feed the Troll")

Fra : Leyna

Dato : 28-06-04 14:29

On Mon, 28 Jun 2004 14:33:08 +0200, "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk>
wrote:

>"Benny Mortensen" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse
>>

>*klip*

>Det var noget af et inlæg du her skrev, et inlæg der kan tolkes på flere
>måder :)

Nej, det kan _kun_ tolkes på een måde!!! Læs det lige igen.

>Men jeg vælger at se det gode i dig , og at du kan vise storsind.
>Så din undskyldning er hermed accepteret.****

Er du nu _helt_ sikker?

>Hvis man tror, at det er tomme trusler jeg kommer med, ja så kender man ikke
>undertegnet!!

Personligt tror jeg heller ikke lysten er så stor hos de fleste.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 14:34

Leyna wrote:

> Personligt tror jeg heller ikke lysten er så stor hos de fleste.

LOL den var ond, man bliver sgu helt glad for at man ikke er hund
hos Jimmy med det hidsige og hævngerrige temperament han har.

/Jens

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-06-04 17:00

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote in message news:40e010c9$0$134$

> [...]
skrevet,
> og derefter tager jeg stilling til hvem der skal politi anmeldes, og hvem

Jeg glæder mig til onsdag, der kommer nemlig nyt i sagen.

Gad vide om der er nogle skribenter tilbage i gruppen på torsdag når først
Jimmy har været land og rige rundt med sin skævbider og klippe i vores
internetforbindelser.

// Kim

Fra : Verner

Dato : 28-06-04 17:51

wrote:

>Jeg har her i formidag haft kontakt til min sagfører Maianne Fruensgaard fra
>advokat firmaet Jullmann & Kaptajn i Frederikshavn... bla bla...

Stoffer eller alkohol ?

Verner

Fra : Eifelvuf

Dato : 28-06-04 19:11

"Verner" skrev d. 28-06-04 17:51 dette indlæg :

Fruensgaard fra

> Stoffer eller alkohol ?
>
> Verner

Måske et mix ? - måske endda suppleret op med noget Extasy ?

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 29-06-04 20:02

"Verner" <Verner@post.dk> skrev i en meddelelse

> Stoffer eller alkohol ?

Der er ikke engang noget advokatfirma ved det navn!
Ikke af hvad jeg kunne finde i hvert fald... Hæhæ

Rinnie

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 14:46

wrote:

> [...]

prøve
at ændre den, men med Politiets hjælp, det vil nok være den forkerte

Punish

Fra : Leyna

Dato : 28-06-04 16:58

On Mon, 28 Jun 2004 01:45:59 -1200, "Punish the deed, not the breed"
<nobody@home.com> wrote:

>Kære Jimmy
<klipper total kopi af Bennys "undskyldning">

>Med Venlig Hilsen
>Punish

Punish for S**** da også!
Dér var jeg lige ved at blive kvalt af grin. Brilliant!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 17:49

On Mon, 28 Jun 2004 17:58:15 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

><klipper total kopi af Bennys "undskyldning">

>Punish for S**** da også!
>Dér var jeg lige ved at blive kvalt af grin. Brilliant!

hehe godt at du morer dig det er jo altid rart men det var
altså ikke en copy/paste af noget andet indlæg det kunne jeg ikke
finde på, jeg havde bare bladret lidt rundt og set at benny blev
tilgivet, og så sad jeg og tænkte på selv at skrive en undskyldning
for at undgå de nordjydske topadvokater, og så skrev jeg bare løs, det
kom bare til mig, jeg vil faktisk sige at en del forfattere ikke når
mig til sokkeholderne, så det er skam helt mit eget indlæg og når
benny blev tilgivet så bliver jeg vel også nu hvor mit indlæg jo
åbenbart på mystisk vis minder meget om hans, tror du ikke ?

Fra : Leyna

Dato : 28-06-04 18:54

On Mon, 28 Jun 2004 04:49:29 -1200, "Punish the deed, not the breed"
<nobody@home.com> wrote:

> [...]
>benny blev tilgivet så bliver jeg vel også nu hvor mit indlæg jo
>åbenbart på mystisk vis minder meget om hans, tror du ikke ?

Helt klart. Man kan jo ikke sådan gøre forskel på folk!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 19:44

> [...]
> benny blev tilgivet så bliver jeg vel også nu hvor mit indlæg jo
> åbenbart på mystisk vis minder meget om hans, tror du ikke ?

LOL der må værer gået en komiker tabt i dig Punish

/Jens

Fra : Eifelvuf

Dato : 28-06-04 18:18

"Leyna" skrev d. 28-06-04 16:58 dette indlæg :
> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Meget kan man sige om Punish - også en del ikke så charmerende ting, -
men humor, det har han da en del af.

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 18:58

On Mon, 28 Jun 2004 17:17:48 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

>Meget kan man sige om Punish - også en del ikke så charmerende ting, -
>men humor, det har han da en del af.
>
>M.v.h.
>
>Eifel & Co.

takker for de pæne ord jeg gør også mit bedste, måske jeg først
bliver landskendt den dag de nordjydske advokater dømmer mig for at
være _for_sjov måske ender mig og Hr. Romasnovski på trappen foran
højsteret, hvor jeg allerede har planlagt at jeg vil sige : du er en
led karl ved du godt det, du er en led karl

Citat :Rasmus Trads

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 19:47

> [...]
> højsteret, hvor jeg allerede har planlagt at jeg vil sige : du er en
> led karl ved du godt det, du er en led karl

Jeg ser dig mere for mig på forsiden af Ekstrabladet, iført håndjern
på vej ind i en Politibil mens Pluto forsvarer dig på bedste maner

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 21:13

On Mon, 28 Jun 2004 20:47:00 +0200, "Pwh"

>Jeg ser dig mere for mig på forsiden af Ekstrabladet, iført håndjern
>på vej ind i en Politibil mens Pluto forsvarer dig på bedste maner
>
>/Jens

ja imens jeg sparker sideruden ud på politibilen imens jeg bliver kørt
væk og råber ud af vinduet undskyld undskyld mr.scharcowsky

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:22

> ja imens jeg sparker sideruden ud på politibilen imens jeg bliver kørt
> væk og råber ud af vinduet undskyld undskyld mr.scharcowsky

LOL det ville lige værer til TV-Avisen )

/Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-06-04 09:59

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg ser dig mere for mig på forsiden af Ekstrabladet, iført håndjern
> på vej ind i en Politibil mens Pluto forsvarer dig på bedste maner

Efter hvad vi har hørt om pluto tror jeg faktisk snarere det er leget med
politifolkene

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 21:28

Mon, 28 Jun 2004 05:57:38 -1200, Punish the deed, not the breed wrote:

>måske ender mig og Hr. Romasnovski på trappen foran
>højsteret, hvor jeg allerede har planlagt at jeg vil sige : du er en
>led karl ved du godt det, du er en led karl
>Citat :Rasmus Trads

Nwj uha, det må du ikke! Men du må sige:
Jeg SYNES, du er en led karl! Eller: Jeg SYNES, du er en komplet idiot!

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 21:34

On Mon, 28 Jun 2004 22:28:03 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Nwj uha, det må du ikke! Men du må sige:
>Jeg SYNES, du er en led karl! Eller: Jeg SYNES, du er en komplet idiot!

nå for faen har jeg husket forkert ? sagde han ikke : (du er en
led karl, er du godt klar over det, du får en bagvaskelsessag på
nakken) ?

jeg kan ikke huske det præcist desværre men det var da toppinligt

ps : dette er på ingen måde ment som en fornærmelse imod Hr.Trads ! da
jeg ikke vil have flere advokater på nakken

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:23

Punish the deed, not the breed wrote:
> ps : dette er på ingen måde ment som en fornærmelse imod Hr.Trads ! da
> jeg ikke vil have flere advokater på nakken

Ja du har rigtigt rodet dig ud i suppedasen denne gang )

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 22:45

Mon, 28 Jun 2004 08:33:48 -1200, Punish the deed, not the breed wrote:

>nå for faen har jeg husket forkert ? sagde han ikke :
>(du er en led karl, er du godt klar over det, du får en
>bagvaskelsessag på nakken) ?
>jeg kan ikke huske det præcist desværre men det var da toppinligt

Jo, det sagde han. Det er strafbart, men det er jo nok bare blevet
lagt oveni resten af straffen.

Desuden får jeg en følelse af deja vu. Det dér minder mig altså om
en anden herres fald fra højderne...En her i gruppen... ;-D

Fra : Kong Kurt

Dato : 29-06-04 12:10

Jeg SYNES, du er en komplet idiot!

Nope, ingen er fuldkommen
--
Støt Noget Stort

http://www.tungogsmuk.dk

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Broegger

Dato : 28-06-04 16:55

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev

<snip en masse "lovfis" og trusler om anmeldelser>

Kunne du lokkes til at ligge en liste over de udsøgte du har anmeldt her i
gruppen? For mere hører vi jo nok ikke til det <fniiiiis>

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 28-06-04 17:59

HEY - HOV - STOP !

Hold så op med at genere Hr. Romasnovski.

Ingen er jo forpligtet ud over sine evner.

Dette gælder jo som alle ved, i almindelighed, men i tilfældet Hr.
Romasnovski, i særdeleshed.

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Broegger

Dato : 28-06-04 18:10

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev news:40e04eba$0$169
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> HEY - HOV - STOP !
>
> Hold så op med at genere Hr. Romasnovski.

Hwof det?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 28-06-04 18:42

"Broegger" skrev d. 28-06-04 18:10 dette indlæg :
> "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev news:40e04eba$0$169
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hwof det?
>
> --
> Hilsen Thomas
> du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...
>
> http://www.broeggerklanen.dk

Broegger !

"Ingen er forpligtet ud over sine evner" - get it ?

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Broegger

Dato : 28-06-04 20:13

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev news:40e058cd$0$170
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Broegger !
>
> "Ingen er forpligtet ud over sine evner" - get it ?

Vil det så sige at visse personager i denne nyhedsgruppe ikke er
forpligtigede overhovedet? Hverken til at angive kilder eller give korrekte
oplysinger på halvofficielle hjemmesider?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 28-06-04 20:49

"Broegger" skrev d. 28-06-04 20:13 dette indlæg :
> [...]
>
> --
> Hilsen Thomas
> du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...

Hej Broegger.

Nej du misforstår vist........

Det kan vel omksrives til, at man simpelthen ikke kan gøre for det, hvis
man er uintelligent - er man uintelligent, kan man jo ikke bruge den
øverste halvdel så godt, som almindeligt intelligente mennesker kan.

Altså : ingen er forpligtet ud over sit intelligensniveau, og da
Romasnovski´s intelligensniveau åbenbart er lavere (måske endda snarere
markant lavere) end det brede gennemsnit her i denne NG, - ja er det jo
synd at "genere" Mr. Romasnovski, - og MEGET synd endda også at
kritisere Mr. Romasnovski.
Han bliver jo tydeligvis ked af, og det kan vi jo ikke have.
Han bliver jo tilsyneladende også stærkt oprevet. Og det kan vi jo
heller ikke have.

Måske han græder, henover sit keyboard, og slår på et eller andet, når
der bliver skrevet kritisk til ham. Måske endda hans nerver ikke kan
tåle det ?

Et er sikkert ; GODT man ikke træner hund i DCH - i Skagen.............

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : MGA

Dato : 28-06-04 21:24

Damn i er strenge - svært at tro at i er voksne mennesker...men anonymitet
er vel verdens bedste undskyldning for manglende moral.

Mette

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:26

MGA wrote:
> Damn i er strenge - svært at tro at i er voksne mennesker...men
> anonymitet er vel verdens bedste undskyldning for manglende moral.
>
> Mette

Lidt onde er vi nok, men Jimmy har altså selv bedt om at vi gør grin med ham.

/Jens

Fra : Eifelvuf

Dato : 29-06-04 00:11

"MGA" skrev d. 28-06-04 21:24 dette indlæg :
> Damn i er strenge - svært at tro at i er voksne mennesker...men
anonymitet
> er vel verdens bedste undskyldning for manglende moral.
>
> Mette

Hej MGA.

Hvis jeg er i blandt dine udvalgte "strenge" - hvad vil du vide om mig,
jeg er ikke mere anonym end at jeg GERNE står 100 % frem her i denne NG.

Spørg løs Kære

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : MGA

Dato : 29-06-04 07:34

> [...]
>
> Hvis jeg er i blandt dine udvalgte "strenge" - hvad vil du vide om mig,
> jeg er ikke mere anonym end at jeg GERNE står 100 % frem her i denne NG.

Nej Du og en del andre er ikke anonyme, men der er en del der er - og
det er helt typisk dem der er strengest.

Mette

Fra : MGA

Dato : 29-06-04 07:41

> [...]
>
> Hvis jeg er i blandt dine udvalgte "strenge" - hvad vil du vide om mig,
> jeg er ikke mere anonym end at jeg GERNE står 100 % frem her i denne NG.

Nå, nu så jeg at du længere nede kørte med på vognen. det var synd. Lad
manden være i fred - er der ingen af jer der kan se hvor ondt det må gøre
at lægge øre til jer. Hvis man som Jimmy siger har haft nogen oplevelser der
gør at man føler sig bitter, så skal i fanme da nok bekræfte at der er grund
til det. Det er sørgeligt.

Mette

Fra : Pwh

Dato : 29-06-04 08:51

MGA wrote:

> [...]
> oplevelser der gør at man føler sig bitter, så skal i fanme da nok
> bekræfte at der er grund til det. Det er sørgeligt.

Jamen "stakkels" Jimmy lægger da frivilligt øre til os, han kan jo bare som
han flere gange er blevet bedt om melde sig ud af gruppen.
Jeg har faktisk en mistanke om at han på et eller andet plan hygger sig ganske gevaldigt

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 29-06-04 09:51

On Tue, 29 Jun 2004 08:40:51 +0200, "MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk>
wrote:

> [...]
>gør at man føler sig bitter, så skal i fanme da nok bekræfte at der er grund

Undskyld mig, men jeg tror da at vi alle har været ude for mindre gode
oplevelser, men berettiger det os til at kræve en undskyldning fra
folk som vi indirekte har kaldt for idioter?

Ja, der er sørme en grund til det, men før man lægger ansvaret fra sig
skal man måske kigge på sine egne handlingsmønstre og se om ikke der
er noget dér der skal rettes op på.

Jeg ville aldrig selv sætte en andens navn eller tlf. nr. på en
nyhedsgruppe, og jeg kan ikke se logikken i, at det bliver gjort. Det
eneste man kan få ud af det er da at der kan være nogle ondsindede
mennesker der begynder at chikanere vedkommende, og SÅ kan vi snakke
om politianmeldelse!

Man skal ikke træde på dem der ligger ned, men hvis de ser sig i deres
gode ret til at sparke til andre, så må de altså regne med at der
bliver gjort modstand.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Broegger

Dato : 29-06-04 11:51

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev

> [...]
> oplevelser der gør at man føler sig bitter, så skal i fanme da nok
> bekræfte at der er grund til det. Det er sørgeligt.

Slap da lige af du... Vi holder jo bare lidt sjov i gaden!

Jeg har henstillet til Jimmy på en meget pæn måde om at poste hans artikler
som svar på spørgsmål og ikke som tæppe bombning med nye tråde. Den forstod
han ikke (han reagerede ikke engang), så nu må han skisme finde sig i lidt
røg ;-D

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 29-06-04 12:55

Tue, 29 Jun 2004 08:40:51 +0200, MGA wrote:

> [...]
>gør at man føler sig bitter, så skal i fanme da nok bekræfte at der er grund

Intet kan undskylde, at lade sin bitterhed gå ud over andre og føre sig
frem som værende supermenneske!

Fra : Jimmy

Dato : 29-06-04 07:52

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> wrote in message
> Damn i er strenge - svært at tro at i er voksne mennesker...men anonymitet
> er vel verdens bedste undskyldning for manglende moral.

Sjovt som dem der anklager andre for at være anonyme oftest selv er anonyme.

Jeg formoder at yahoo.dk ikke er din hjemmeside, men blot refererer til en
anonym emailadresse, som alle kan oprette anonymt og gratis?

Det er muligt jeg misser noget, men er du mindre anonym fordi du kalder dig
MGA og Mette end andre er?

/Jimmy

Fra : MGA

Dato : 29-06-04 09:21

Hej Jimmy!

Der er ikke noget som helst anonymt over mig - jeg har flere gange fortalt
hvor jeg bor og hvad jeg laver.

Mette

Fra : Jimmy

Dato : 29-06-04 10:48

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> wrote in message
> Hej Jimmy!
>
> Der er ikke noget som helst anonymt over mig - jeg har flere gange fortalt
> hvor jeg bor og hvad jeg laver.

Det har de andre også, hvorfor de så heller ikke er anonyme, hvilket du jo
påstod.

mvh
Jimmy

Fra : Broegger

Dato : 29-06-04 11:49

> Damn i er strenge - svært at tro at i er voksne mennesker...men
> anonymitet er vel verdens bedste undskyldning for manglende moral.

Jeg håber da ikke det er mig du mener er anonym... Hvis du vil have fat i
mig kan du tjekke min hjemmeside, derfra finder du nemt min adresse!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 20:23

Broegger wrote:
> "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev news:40e04eba$0$169
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hwof det?

Fordi at du så risikerer at komme i spjældet

/Jens

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-06-04 17:32

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> writes:

> Hvem helvede er ham der Mosegaard i snakker om,
> må man lige få den historie )

Jeg dykker lige tilbage i historien. Engang for halvandet års tid
siden var der en fyr ved navn Søren Mosegård, som spammede og trollede
mere eller mindre alle danske nyhedsgrupper.

Her er et indlæg om ham:
http://groups.google.com/groups?q=moseg%C3%A5rd&hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&selm=3d3d0bf8%240%2480791%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=4

På et tidspunkt gik der rygter om at alle der havde generet ham og
advaret mod ham i diverse nyhedsgrupper ville få en rolle i hans nye
bog.

Jeg var selv en af dem, så jeg glæder mig naturligvis til at se hvad
ham skriver om mig, hvis der nogensinde skulle komme en bog.

Fra : Karina og Christian

Dato : 28-06-04 17:37

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
[klip]
> Jeg var selv en af dem, så jeg glæder mig naturligvis til at se hvad
> ham skriver om mig, hvis der nogensinde skulle komme en bog.

Og ad den vej kommer han så til at tjene penge - enten ved salg af sin bog
eller ved bibliotekspenge.

Karina

Fra : Eifelvuf

Dato : 28-06-04 18:50

"shadow" skrev d. 27-06-04 20:50 dette indlæg :
> [...]
> dersom det ikke er sket inden Onsdag kl 12.00 vil der blive ingivet en
> politianmedelse Jvf. straffelovens § 267 og §268

***klip*** en masse ævl.....

Mr. Romasnovski.

Hvis du skulle være frugten af den danske trænerhundestand, frygter jeg
alvorligt for hundetræningens fremtid.

Det er pinligt ud over alle grænser, det du foretager dig - du skader
mere end du gavner.

Der går i øvrigt nok en rum tid herinde i denne NG (efter at du nu har
optrådt her på særdeles slap line), før nogen andre tør skrive, at de er
hundetrænere.

Man plejer at skrive ; " han er dælme ikke helt uden evner ham der "

Dét er du.

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Broegger

Dato : 28-06-04 20:14

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev news:40e05a98$0$163
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Man plejer at skrive ; " han er dælme ikke helt uden evner ham der "
>
> Dét er du.

Aha!!!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-06-04 19:14

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> writes:

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [klip]
>
> Og ad den vej kommer han så til at tjene penge - enten ved salg af sin bog
> eller ved bibliotekspenge.

Ja, det er også mit dilemma. Men mon ikke andre køber/låner bogen og
skriver om det på en eller anden gruppe, hvis den bog nogen sinde
skulle komme?

Fra : Karina og Christian

Dato : 28-06-04 20:06

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
[klip]
> Ja, det er også mit dilemma. Men mon ikke andre køber/låner bogen og
> skriver om det på en eller anden gruppe, hvis den bog nogen sinde
> skulle komme?

Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om

Karina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-06-04 19:21

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> writes:

> Jeg har her i formidag haft kontakt til min sagfører Maianne Fruensgaard fra
> advokat firmaet Jullmann & Kaptajn i Frederikshavn.

For det første hedder hun Marianne Fruensgaard og for det andet hedder
advokatfirmaet Hjulmand & Kaptain.

Og vi skal passe på, for de kan sørme hjælpe ham helt til
menneskeretsdomstolen.

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 19:36

Trine Kornum Christiansen wrote:

> For det første hedder hun Marianne Fruensgaard og for det andet hedder
> advokatfirmaet Hjulmand & Kaptain.

Det er da altid noget at Jimmy har helt styr på hvem der skal fører hans sag

> Og vi skal passe på, for de kan sørme hjælpe ham helt til
> menneskeretsdomstolen.
>
> Mvh Trine

Hvem siger at han er et rigtigt menneske

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 19:39

On Mon, 28 Jun 2004 20:35:46 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Det er da altid noget at Jimmy har helt styr på hvem der skal fører hans sag

>Hvem siger at han er et rigtigt menneske
>
>/Jens

hov hov med den udtaelse kan du nemt blive afkrævet en undskyldning og
10 kys af hans sko

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 19:49

> [...]
>
> http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
> Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Hej Trine

Det lyder bare fedt, jeg har heller ikke været i Strassbourgh, er det ikke
der den ligger ???
Det skulle være en skideflot by .... Hvis vi nu bliver stævnet, skal vi
så følges ad....Jeg hader at græde alene

M.V.H....Benny..
Karina du må også godt komme med, nå skidt for pokker, vi lejer sgu en bus.

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 20:21

> [...]
>
> M.V.H....Benny..
> Karina du må også godt komme med, nå skidt for pokker, vi lejer sgu

Jahh, så laver vi en gruppetur ud af det og tager alle vufferne med,
kom ikke her og sig at Jimmy ikke gør noget for sammenholdet i gruppen

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 21:16

On Mon, 28 Jun 2004 20:48:53 +0200, "Benny Mortensen"
> [...]

>M.V.H....Benny..
>Karina du må også godt komme med, nå skidt for pokker, vi lejer sgu en bus.

jubiiii så får hele sagen jo bragt os alle tættere sammen, så giver
jeg sku øl på vej i bussen gad vide om jens vil side ved siden af
mig ? så kan vi jo sludre om det med knallerten, og vi er jo begge fra
vestegnen

er det ikke dernede milocovic sidder ? ham har jeg altid godt ville
møde

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:20

> [...]
> jeg sku øl på vej i bussen gad vide om jens vil side ved siden af
> mig ? så kan vi jo sludre om det med knallerten, og vi er jo begge fra

Det vil jeg da gerne hvis du giver øl, men hvad vil Pluto sige til Tyson,
kan han godt med kastrede hanhunde, eller vil han kun lege med Angel.

> er det ikke dernede milocovic sidder ? ham har jeg altid godt ville
> møde

I er måske i familie

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 22:26

On Mon, 28 Jun 2004 23:20:28 +0200, "Pwh"

>Det vil jeg da gerne hvis du giver øl, men hvad vil Pluto sige til Tyson,
>kan han godt med kastrede hanhunde, eller vil han kun lege med Angel.

,,,,,,,,,du må nok ofre tyson, men pluto deler ham gerne som aftensmad
sammen med angel

>I er måske i familie

,,,,,,,,,,,nej han er bare et af mine idoler læg mærke til at
sætningen er afsluttet med en dette betyder ifølge usenets
retningslinier at dette er ment for sjovt eller som ironi, og ikke for
at støde eventuelle kroatere eller bosniere der måtte læse med
herinde.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-06-04 02:56

> [...]
almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en
person, som har fuldt herredømme over dem.

Altså Punish

Du ved da godt, at Kroater, Bosniere, og Albanere, IKKE er omfattet af
hundeloven

M.V.H.....Benny..

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 29-06-04 20:03

> "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> writes:
>
> For det første hedder hun Marianne Fruensgaard og for det andet hedder
> advokatfirmaet Hjulmand & Kaptain.

Nå, så var det der den gik galt i min søgen!

> Og vi skal passe på, for de kan sørme hjælpe ham helt til
> menneskeretsdomstolen.

*ryster*

Rinnie
....der vist ikke rydtede alligevel!

Fra : Thomas Remmer Larsen

Dato : 28-06-04 21:39

> [...]
> dersom det ikke er sket inden Onsdag kl 12.00 vil der blive ingivet en
> politianmedelse Jvf. straffelovens § 267 og §268................

/snip

Kære Jimmy,

Nu har jeg siddet og fulgt 'din' udvikling herinde på sidelinien, men nu må
jeg sgu sige stop! Hvad fanden har du gang i? Her var hyggeligt inden du kom
og legede Jeopardy - gav svar uden nogen havde stillet spørgsmål!?!
Nu hopper du ind på dit værelse og bliver der til du har glemt alt om
dk.fritid.dyr.hund!

På forhånd tak.

--
Venlig hilsen

Thomas Remmer Larsen

http://www.troldhytten.com

Fra : shadow

Dato : 28-06-04 22:11

[For an english resumé of this message, please read below]

Tak for din henvendelse til abuse-dk@tele2.com / abuse@tele2adsl.dk /
abuse@get2.net

Tele2 A/S udbyder internetforbindelser under varemærkerne get2net og UNI2.
Da
Tele2 er internetudbyder, vil trafik fra Tele2s netværk eller adresse ofte
være
fra Tele2s kunder og ikke fra Tele2.

Hos Tele2 ser vi med stor alvor på alle former for misbrug af
internetforbindelser. Alt efter sagens karakter skrider vi ind med
advarsler,
opsigelse af kundeforhold m.v. Hvis du mener, at hændelsen kræver en formel
efterforskning fra politiet, må vi anmode dig om selv at kontakte politiet i
dit
lokalområde eller på http://anmeldelse.politi.dk/

Det skal understreges, at vi, uanset sagens art og alvor, ikke udleverer
personoplysninger eller andre følsomme oplysninger om vores kunder til 3.
mand.
Det skal ligeledes understreges, at vi ikke har mulighed for at skride ind
over
for misbrug, med mindre misbruget sker i forbindelse med et kundeforhold hos
Tele2 A/S. Hvis du som kunde hos Tele2, er udsat for misbrug udøvet fra en
forbindelse hos en anden internetudbyder, skal du kontakte den relevante
udbyder
direkte.

Det er vigtigt for os, at vi har så fuldstændige informationer som muligt,
når
vi skal behandle sager angående misbrug af internetforbindelser. Gælder
henvendelsen modtaget e-post eller indlæg i nyhedsgrupper, er det vigtigt,
at vi
modtager en kopi af det fulde brev eller indlæg, inklusive alle
headerlinier.
Gælder henvendelsen loginforsøg, portscanning, etc., er det vigtigt, at vi
modtager oplysninger om implicerede IP numre, portnumre, nøjagtigt
tidspunkt,
samt relevante uddrag af logfiler.

Hvis du har problemer med virus, så anbefaler vi, at du installerer et
antivirus
program. Denne type programmer kan du finde ved at søge efter dem på en
søgemaskine eller på en downloadcentral som f.eks. www.zdnet.com eller
www.tucows.dk

Vi modtager et meget stort antal henvendelser om misbrug og ofte mange
henvendelser om samme sag. Vi behandler alle henvendelser, men vi kan
desværre
ikke svare tilbage til alle.

Hvis du har et spørgsmål vedrørende din Tele2 internetopkobling, så send en
beskrivelse af dit problem til info@get2.net eller info@tele2adsl.dk.
Spørgsmål
vedr. din internetopkobling sendt hertil besvares ikke.

Med venlig hilsen

Tele2 A/S

Resumé in english:

Thank you for you for contacting abuse-dk@tele2.com / abuse@tele2adsl.dk /
abuse@get2.net

Tele2 A/S is a major Danish internet provider. Tele2 has an active
anti-abuse
policy and we are commited to investigating and handling reports of abuse of
internet resources. We will take whatever necessary actions against
customers
participating in such activities, including but not limited to reprimanding
users, termination of customer accounts, legal action, etc., depending on
the
nature and circumstances of the incident.

Note that since Tele2 is an ISP. The Traffic which you have observed
originating
from our network or adresses typically do not come from us but rather one of
our
customers.

We do at times receieve a large number of abuse reports, often regarding the
same incident or related incidents. We consider each report, but
unfortunately
we cannot give everyone a personal response.

Regards

Tele2 A/S

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:29

shadow wrote:
> [For an english resumé of this message, please read below]

Nå nå, man har ikke helt glemt det der med Copy/paste

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 22:49

Mon, 28 Jun 2004 23:28:30 +0200, Pwh wrote:

>Nå nå, man har ikke helt glemt det der med Copy/paste

Jeg kan ikke rigtigt se, hvad Tele2 har med "sagen" at gøre,
men jeg vil da anbefale ham at læse, hvad der står;
ikke kun hvad han tror, der står!

--
Mvh Sonja admin@sonpet.dk http://www.sonpet.dk
-

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 23:02

x Vuf x wrote:

> Jeg kan ikke rigtigt se, hvad Tele2 har med "sagen" at gøre,
> men jeg vil da anbefale ham at læse, hvad der står;
> ikke kun hvad han tror, der står!

Det kan jo værer at han kan få Tele2 til at ophæve mit abonnement
hos TDC, for den mand er alt muligt

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 23:18

Tue, 29 Jun 2004 00:03:26 +0200, "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote:

>Tak for din henvendelse til abuse-dk@tele2.com / abuse@tele2adsl.dk /
>abuse@get2.net

Nej nu og så fa.... stå i det! Nu har jeg #¤&¤#%§¤& fået nok!

++-------------------------+
|+--------------------------+
|| Deres meddelelse blev |
|| omhyggeligt placeret i |
|| for Dem passende opmærk-| ||| | | | | | |||
|| | ||| | | | | | |||
|| ---------> | ||| | | | | | |||
++ Mange tak | ||| | | | | | |||
+--------------------------+ ||| | | | | | |||
||| | | | | | |||
||| | | | | | |||
||| | | | | | |||
||| | | | | | |||
+++-+--+---+---+--+-+++

8888888b. 888 .d88888b. 888b 888 888 d8P 888
888 Y88b 888 d88P" "Y88b 8888b 888 888 d8P 888
888 888 888 888 888 88888b 888 888 d8P 888
888 d88P 888 888 888 888Y88b 888 888d88K 888
8888888P" 888 888 888 888 Y88b888 8888888b 888
888 888 888 888 888 Y88888 888 Y88b Y8P
888 888 Y88b. .d88P 888 Y8888 888 Y88b "
888 88888888 "Y88888P" 888 Y888 888 Y88b 888

Fra : trinity

Dato : 29-06-04 12:11

x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk> wrote in message news:<r361e09d5dlp3fvbol4qn2kta9o7jfjlkl@4ax.com>...

> [...]
> 888 888 888 888 888 Y88888 888 Y88b Y8P
> 888 888 Y88b. .d88P 888 Y8888 888 Y88b "
> 888 88888888 "Y88888P" 888 Y888 888 Y88b 888

Go en ...he he....)))))lol

Ham DCH fyren er da ikke rigtig klog - Uha bare jeg ikke bliver politi anmeldt nu

mvh
Trinity

Fra : x Vuf x

Dato : 29-06-04 13:02

29 Jun 2004 04:11:15 -0700, trinity wrote:
>x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk> wrote...

KLIP...StorPLONK

>Go en ...he he....)))))lol

Hehe...Velegnet i dette tilfælde...Jeg bruger dem
nu ikke så tit, men det kan desværre blive nødvendigt.

>Ham DCH fyren er da ikke rigtig klog -
>Uha bare jeg ikke bliver politi anmeldt nu

Det gør du jo nok, i og med at du skriver herinde!

Fra : Eifelvuf

Dato : 29-06-04 00:03

"shadow" skrev d. 28-06-04 23:03 dette indlæg :

*****klip en masse lort*****

Hej Shadow

Du er dum.

Nej undskyld du er ikke alene dum - du er 100 % hjernedød.

Jeg synes du er den dummeste dumme der nogensinde har optrådt her i
denne NG.

Intet overgår dig i dumhed og stupiditet.

Ikke alene er du dum - du er også - som Punish skriver - en gammel
udbrændt nar - der mere end nogle andre fortjener, at blive ignoreret
140 %.

At nogen - inklusive din internetudbyder - kan tage dig det MINDSTE
alvorligt, er intet mindre end et mirakel.

Shadow - du er simpelthen dette årtis idiot og nar.

Jeg imødser herefter et sagsanlæg fra dig.

Med særdeles uvenlig hilsen

Eifel & Co.

Mit bud er, at du er det man i NG´s kalder en TROLL - d.v.s. en nar der
KUN poster for at lave rav og ballade i den.

Du er dum dum dum dum dum dum - og Nu skal du så afsted til din Advokat
! Nar !

http://www.kandu.dk/

Fra : shadow

Dato : 29-06-04 00:28

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> KUN poster for at lave rav og ballade i den.
>
> Du er dum dum dum dum dum dum - og Nu skal du så afsted til din Advokat

Ja du kan mene hvad du vil, men som en af ordensmagtens håndhævere, ( hvad
du har givet udtryk for i andre indlæg) burde du så ikke holde dig for god
til at indlade dig på den slags.
Man tror ikke på mig , man sviner mig til her og der og alle vegne, den står
jeg ikke model til længer, så mit krav om en undskyldnig fra alle dem der
har eller har opfordret og medvirket til at svine min person til her i et
offentligt rum står stadig ved magt, og du kan være ganske rolig for dit
inlæg har jeg også gemt.

Jimmy Romanowski

Fra : Pwh

Dato : 29-06-04 00:42

> [...]
> fra alle dem der har eller har opfordret og medvirket til at svine
> min person til her i et offentligt rum står stadig ved magt,

Tror du ikke at du skulle stoppe nu mens legen er god, det er
faktisk ganske få der direkte har svinet dig til, de fleste af os har
bare drillet dig fordi at du puster dig op. Forlad du gruppen i
stilhed, du gør bare dig selv mere og mere til grin med dine tomme
trusler som alle, dig selv incl ved der ingen hold er i.

/Jens

Fra : shadow

Dato : 29-06-04 01:00

*klip*
> [...]
> stilhed, du gør bare dig selv mere og mere til grin med dine tomme
> trusler som alle, dig selv incl ved der ingen hold er i.

Nej Jens vi skal ikke stoppe før jeg har fået det jeg har bedt om, og jeg
syntes ellers at jeg gør mit til at folk skal tro på det jeg siger, men man
kan tro hvad man vil, men vi er først lige begyndt.
Du kan kalde det drille eller hvad du vil, men jeg kan bestemt ikke se det
sjove idet, det ville du heller ikke kunne, hvis det var dig.
Men man har stadig væk chancen til at man kan få det rart herinde, hvis man
laver en ny tråd og giver mig en undskyldning, jeg så vil såmænd også være
voksen nok og vise mig som et mandfolk og give N/G'en en undskyldning for
måske, at have ført mig lidt for hektisk frem. Men det er jo op til folk
selv at afgører det.
Men husk det her er stadig et offentligt rum, som også jeg har lov at
deltage i, og jeg har hele vejen prøvet at holde en sober tone, og prøvet at
agumentere mig frem, men det har man siddet overhørigt, og aligevel svinet
mig til, og der kommer nye inlæg til som just beviser at det jeg siger er
sandt.
Og mit inlæg med hensyn til min sagfører er også sandt, men det kan man jo
prøve af også hvis det er det man vil satse på, nu er det sådan at jeg har
en forsikrings sag kørende i forvejen hos min sagfører så det her koster mig
såmænd ikke meget mere aligevel, da det er den der taber sagen der skal
betale sagens omkostninger, minus den forskel der er på det salær domstolen
pålæger og det advokaten skal have.
Med hensyn til Abuse@ inlæget, ja så er det stadig holdt tilbage indtil på
onsdag kl 1200.

M.V.H
Jimmy Romanowski

Fra : Pwh

Dato : 29-06-04 09:06

shadow wrote:
> [...]
> jeg syntes ellers at jeg gør mit til at folk skal tro på det jeg
> siger, men man kan tro hvad man vil, men vi er først lige begyndt.

Du er helt sikker på at du ikke er en Troll.

> Du kan kalde det drille eller hvad du vil, men jeg kan bestemt ikke
> se det sjove idet, det ville du heller ikke kunne, hvis det var dig.

Sikkert ikke, men jeg havde da bare forladt gruppen hvis jeg ikke
brød mig om tonen.

> Men man har stadig væk chancen til at man kan få det rart herinde,

Vi hyggede os faktisk ganske gevaldigt før du gjorde din entre.
Så tro det eller ej, vi kan faktisk godt klarer os uden dig, men du
er i mine øjne stadig velkommen hvis du lige går et par gear ned.

> [...]
> N/G'en en undskyldning for måske, at have ført mig lidt for hektisk
> frem. Men det er jo op til folk selv at afgører det.

Hvis du vender det udsagn 180 grader er der sikkert stadig håb for dig
her i gruppen, min erfaring her er at folk ikke er slemme til at bærer nag.
Så red det mens det reddes kan, kom med en undskyldning til hele gruppen
for din føren dig frem, og gør Punish den tjeneste at rette på beskrivelsen
af hans race på jeres hjemmeside. Så tror jeg de fleste vil glemme det hele.
Se sådan en handling fra din side ville give fornyet respekt om din person.

> [...]
> prøvet at agumentere mig frem, men det har man siddet overhørigt, og
> aligevel svinet mig til, og der kommer nye inlæg til som just beviser

Det du kalder for en sober tone er åbenbart blevet opfattet på en anden
måde af de fleste andre herinde, hvem er så galt på den, os eller dig.
Som Benny så rigtigt skrev, man kan altså ikke kræve respekt, den skal
man gører sig fortjent til, det gør du ikke ved at true gud og hver mand.

> Med hensyn til Abuse@ inlæget, ja så er det stadig holdt tilbage
> indtil på onsdag kl 1200.

De glæder sig sikker kun over al den trafik det her har medført,
penge lige i deres kasse

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 06:52

On Tue, 29 Jun 2004 01:28:05 +0200, "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk>
wrote:

> [...]
>offentligt rum står stadig ved magt, og du kan være ganske rolig for dit

HALLO gå dog til lægen, du er jo ikke rask for faen !!

har du også sporet noget på mig ? "fnis" eller har du lidt svært ved
det ? "fnis" du skal igennem usenet.dk før du kan gå til
internetudbyderen og så videre til politiet eller til advokaten først
haha de dør jo af grin over dig !

det er lige før og kun lige før at jeg har ondt af dig ! du må sku
have haft nogle hårde traumer ude på fiskekutteren, jeg har ellers
også hørt at der er kommet kondomer ude på fiskekutterne ifølge et
EU-krav der må åbenbart være mange homoer på fiskekutterne ! og så er
det at jeg kom til at tænke på at måske du var så sur og hævntørstig
fordi din fyr havde droppet dig midt ude på vesterhavet ? måske du kan
snakke med nogen i en brevkasse om det ?

Dette er på ingen måde ment nedsættende om homosexuelle fiskere, men
ment som et venligt råd

Vær opmærksom på at disse sætninger er afsluttet med en dette
betydder efter usenet.dk retningslinierne for god opførsel og
etikette, at sætningen er ment for sjov og/eller ironisk. Alle
sagsanlæg denne post måtte resultere i vil derfor ikke kunne tolkes
som æreskrænkelse, men vil ses som et forsøg på ironi eller morsomhed

Fra : Verner

Dato : 29-06-04 17:09

wrote:

> [...]
>har eller har opfordret og medvirket til at svine min person til her i et

Skide godt Shadow - pus dem !

Verner

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 06:46

On Mon, 28 Jun 2004 23:03:18 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>KUN poster for at lave rav og ballade i den.
>
>Du er dum dum dum dum dum dum - og Nu skal du så afsted til din Advokat

*loool* det er sku sjældent at jeg griner foran skærmen her men
det her var tilpads sjovt/barnligt til mig

hvis det her havde været robinson "som jeg kun har hørt om" så ville
jeg tro at du havde en plan/taktik om at komme før mig op på trappen
ved højsteret, sammen med Hr.Charclowskyiu

Fra : shadow

Dato : 29-06-04 10:35

Grin du bare punish og lev du bare højt på bølgen, bliv du bare ved at
genere min person.
Men der er et ordsprog der siger at den der ler sidst ler bedst.

Date: Mon, 28 Jun 2004 17:51:59 -1200

**** det er såmænd din ip adresse.

Jimmy Romanowski

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 11:46

hvorfor slapper du ikke af ? du generer min hunderace, og vil ikke
lave om på det ! jeg generer dig, ved at linke dit navn fra en i
forvejen offentlig side herind !det burde du have regnet ud ! længere
er den vel ikke ?nu er vi jo på børnehaveplan men vi burde stå lige !
du generer min hunderace jeg generer dig ! 1-1 kom dog videre ,
og dette indlæg er ikke ment for at genere dig, men for ikke at spilde
mere tid på dette her da det er ved at være trættende/kedeligt efter
min mening, hvis du ikke er enig i at det er nok nu, så er næste
alternativ at sætte dig i killfilteret jeg gidder simpelthen ikke det
her pjat mere .

Fra : shadow

Dato : 29-06-04 12:06

> [...]
> min mening, hvis du ikke er enig i at det er nok nu, så er næste
> alternativ at sætte dig i killfilteret jeg gidder simpelthen ikke det

Nej nu gidder du ikke mere, nu hvor du fandt ud af at du åbentbart ikke er
så annonym som du troede.
Men jeg gidder godt Punish, fordi du har ikke givet mig en undskyldning
endnu. ( om den kommer ved jeg ikke)
Men tiden tikker afsted, du har ikke været lydhør overfor det jeg har
skrevet, og dem der kender mig, kan såmæn nok fortælle dig hvor stædig jeg
kan være, når det kommer dertil, og dit homofis angående fiskere, ja jeg
tror ikke lige det er skagen du skal holde ferie i hvis du råber højt om det
når du indtager byen.
Men du kender mit Tlf.
Du kunne jo ringe til mig, så kunne det jo være at vi fandt ud af et eller
andet hvem ved.
Men min tidsramme med hensyn til i morgen Onsdag kl. 12 står stadig ved
magt.

Og til nogle af debatørerne herinde, jeg kan ikke overkomme at svare på
samtlige inlæg og kommentarer.
Så det må i havde til gode.
Men humor jo det har jeg skam rigelig af, jeg kan bare se meget humor i
denne streng.

Jimmy Romanowski

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-06-04 12:17

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse news:b6h2e0hrcemuealdm6jcekq0i1vn3ladio@4ax.com...

Punish, når jeg tænker på, hvad du har fået af verbale øretæver
og mindre pæne udtalelser om din person i tidens løb, så fatter jeg altså ikke,
at du ikke har lagt sager an i lange baner, samt sendt klager hid og did.
Men det er vel ikke for sent endnu at blive sart og tude over
alle de dumme mennesker, der slet, slet ikke forstår dig!
Du har jo en advokat, kan jeg se, så grib du fat i hende, så skal hun
nok skaffe dig din ret og få alle dummerhovederne ned med nakken.
Man skal ikke finde sig i at blive modsagt, - hvor er vi så henne.
Nu jeg tænker over det, så har du da vist også modsat mig et par gange
- jeg må fluks finde en advokat til at føre min sag, den må være en soleklar vinder.
Til lommerne P - men så kan du jo glæde dig over alle de sager, du med garanti vil vinde.

mvh Eva

PS. Mon ikke du kan finde en advokat, der vil føre en sag på din hunds vegne?
Den er jo i den grad blevet nedvurderet, og det skal den da ikke finde sig i.

Fra : KennelKipler

Dato : 29-06-04 12:55

Det er faktisk ikke tilladt at poste indlæg hvori andres ip-adresser
figurerer.
Det er heller ikke tilladt for en debatgruppe at sætte andre ip-adresser
til skue.

At det så gøres nogle steder gør det ikke mere rigtigt af den grund.

MVH Marie.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 17:33

On Tue, 29 Jun 2004 11:54:51 GMT, "KennelKipler"
<KennelKipler.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>til skue.
>
>At det så gøres nogle steder gør det ikke mere rigtigt af den grund.

ja der er nok nogle ulovligheder jimmy har lavet man burde gemme, men
lad os nu se om det når så langt men dette er jo nok et af de
indlæg han ikke har "tid" til at svare på

Fra : Broegger

Dato : 29-06-04 11:57

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev

Kære Jimmy.

Jeg syntes du er en stor idiot! Stop dette nu, ellers er det dig der bliver
anmeldt til din udbyder for tæppebombning med off-topic indlæg.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 06:53

On Mon, 28 Jun 2004 23:48:35 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke rigtigt se, hvad Tele2 har med "sagen" at gøre,
>men jeg vil da anbefale ham at læse, hvad der står;
>ikke kun hvad han tror, der står!

tele2 er min netudbydder og ja han har ikke læst hvad der står,
eller forstået det? tele2 ville aldrig smide mig ud, da jeg IKKE har
truet nogen eller sendt ulovlig pornografi eller brugt opkoblingen til
noget andet kriminelt ! de kan, og vil intet gøre !! usenet skal give
tele2 mit ipnummeret som de ikke har nemt ved at finde, og som de SLET
SLET ikke gidder at lede efter når de har læst hvad der er skrevet
herinde ! og hvis de af en eller anden besynderlig grund aligevel
skulle tage "sagen" alvorligt kan
jeg kan kun sige en ting uhuuuu uhhhuuuuu please tele2 kære rare søde
tele2 smid mig ikke ud *LOL*megalol * i betyder så meget for mig, i er
så søde rare og ikke mindst viiildt billige

og til jimmydrengen helt ærligt køl dog ned ! hvorfor koger du på den
måde ? i fiskere må da også have lidt humor

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 06:43

On Mon, 28 Jun 2004 23:28:30 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Nå nå, man har ikke helt glemt det der med Copy/paste
>
>/Jens

haha nej og hvis det lange indlæg var ment til mig, kan jeg kun sige

Fra : Broegger

Dato : 29-06-04 11:55

> [For an english resumé of this message, please read below]
>
> Tak for din henvendelse til abuse-dk@tele2.com / abuse@tele2adsl.dk /
> abuse@get2.net

<snip endnu et citat men denne gang med kildeangivelse>

Og hvor vil du så hen med dette? Det er totalt off-topic og du bedes derfor
starte subj med OT.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : LORDWOF

Dato : 29-06-04 12:22

Fed diskution...

Drevet lige til kanten.....

der henvises til denne diskotion i mange andre nyhedsgrupper.....

Hovedaktørende kommer nok i tv en af de nærmeste dage ....

Og nu er det snart Weekend....

HURRA....

Fra : Pwh

Dato : 29-06-04 13:50

LORDWOF wrote:
> Fed diskution...
>
> Drevet lige til kanten.....
>
> der henvises til denne diskotion i mange andre nyhedsgrupper.....

Det var satans, har Jimmy nu sørget for at vi er blevet berømte,
sikke en masse nye medlemmer vi kan se frem til nu )

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 09:19

On Tue, 29 Jun 2004 14:50:25 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Det var satans, har Jimmy nu sørget for at vi er blevet berømte,
>sikke en masse nye medlemmer vi kan se frem til nu )
>
>/Jens

jammen så har vi jo brug for en talsmand, der kan stille sig op i
nyhederne var det noget for dig jens ? øv jeg kan ikke se
starten af denne tråd, hvad er det med klikketræning nu for noget ?

tik tak tik tak nedtællingen imod kl 12 er jo næsten mere spændende
end den var til speedway i parken i lørdags

Fra : LORDWOF

Dato : 30-06-04 09:36

> [...]
almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en
person, som har fuldt herredømme over dem.

Klikkertræning.....

Kan det have noget med at det har slået klik for.......(for ikke at blive
personlig) !!!!!! ))))

Og hvor er det dog en spændnede følgeton det er her .......

Hvad sker der kl. 12.00.00.00

Dødsdom eller trusler,,,,, vi vil se vi vil se....

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-06-04 07:17

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> writes:

> Damn i er strenge - svært at tro at i er voksne mennesker...men
> anonymitet er vel verdens bedste undskyldning for manglende moral.

Hmm, det er jo ikke ligefrem alle der er anonyme. Min mailadresse
virker f.eks. glimrende og hvis man ellers har nærvær nok til at
fjerne news@, vil man nå frem til min hjemmeside, hvor min adresse
står. Hvis du vil have telefonnummer og fødselsdag, så sig bare til.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 29-06-04 19:46

> [...]
> dersom det ikke er sket inden Onsdag kl 12.00 vil der blive ingivet en
> politianmedelse Jvf. straffelovens § 267 og §268

*ruller rundt på gulvet fuldstændig smadret af grin*

Pas på Punish's hund ikke anmelder dig for æreskrinkelse også!

*tører hulkende af grin tårerne væk fra øjnene kun for at opdage en kommende
mavekrampe*

Rinnie

Fra : BettinaP

Dato : 28-06-04 09:40

> [...]
> håber at du retter din hjemmeside så jeg kan spare pengene til
> frimærker og printerpapir til klagerne i morgen !

hmmm
måske skulle der ha stået grum ? u og i ligger trods alt lige ved siden af
hinanden på tastaturet og det ville ikke være førstegang en tastefejl
medførte store midsforståelser?
(nej, jeg forsøger ikke at forsvare manden, hvis han virkelig mener der skal
stå grim...det har jeg bare lidt for svært ved at forstå virkelig kan passe)

BettinaP

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 17:00

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
skal
> stå grim...det har jeg bare lidt for svært ved at forstå virkelig kan

Hej sa sa

Det var da godt jeg ikke fik sagt noget ), for jeg ville netop have
foreslået sådan noget i den retning, at Fransk Bulldog var noget af det
grimmeste jeg lige kunne komme i tanker om, måske skarpt forfulgt at af
visse Staff'er. Til gengæld syntes jeg her, at farven spiller utroligt
meget ind, den kan næsten svinge fra noget der ligner Ugly, til næsten helt
pæn.

Det er ikke det, at kalde Staff'en for grim, der for mit vedkommende betyder
noget. Men hvis man gør det, som der vist her er tale om, på klubbens
hjemmeside, og derved mere eller mindre, helt for egen regning, gør det til
klubbens holdning. Det er ikke særligt smart fundet på. Det føler han
måske ikke selv han gør, men når folk fortæller, at det har de læst på DCH's
hjemmeside, det er ikke heldigt.
Hvis han vil give sin egen mening til kende, så kan han gøre det på sin egen
hjemmeside

Men på den anden side, det berettiger ikke Punish til at hænge manden ud, og
kalde ham mindre pæne ting, specielt da slet ikke, hvis han vil klage, så
lige i øjeblikket, ser det ud til at der står 1-1 i megabøffer, når vi
snakker om Staff'er.

M.V.H.....Benny..

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 29-06-04 20:11

Jeg vil hermed give jer en offentlig undskyldning for at ha' betragtet jer
som irriterende skribenter i denne NG! Efter denne tråd og mødet med Shadow
har jeg vundet så meget for jer at i i mine øjne ligger nærmere en lille
uskyldig viol end Shadow!

I bidrager trods alt med noget konstruktivt og når alt kommer til alt er i
gode nok begge to!

Det var så min undskyldning!

....og så til hundene!

Punish... Din race er sød og absolut ikke grim!

Fra : Leyna

Dato : 29-06-04 21:05

On Tue, 29 Jun 2004 21:10:52 +0200, "Rinnie Ilsøe"
> [...]

>har jeg vundet så meget for jer at i i mine øjne ligger nærmere en lille

Sjovt nok var det lige mine tanker.

>Punish... Din race er sød og absolut ikke grim!

Meeeen den kommer vel aldrig på højde med flatten, vel?

<hint> Vaks er 50% Flatter. Resten er... noget andet*G*</hint>
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 30-06-04 00:01

Tue, 29 Jun 2004 21:10:52 +0200, Rinnie Ilsøe wrote:

>Punish... Din race er sød og absolut ikke grim!

Naaaaa...ligefrem sød... Smag og behag.