Nybøl Nor / Flendburg Fjord
Fra : Per Knudsen

Dato : 27-06-04 02:06

Mojn lystfiskere !!

Nu har jeg boet og fisket i området Broager & Gråsten i ca. 30 år, men
det er mig stadig en gåde, hvad der kan fanges i Nybøl Nor. Har i de
senere år fået en jolle, men hver gang jeg prøver at fiske i Nybøl
Nor, er det uden fangst. Det går bedre med Flensburg Fjord ude ved
"Svigermor", her kan der hentes torsk, hvis det tyske "vand-politi"
ikke kommer og jager en væk !!! Hvad er jeres (sønderjydernes)
erfaringer: Hvad kan I fange i Nybøl Nor, fra båd og uden net --- slet
og ret som lystfisker med stang o.s.v. ???
Med venlig hilsen
Per

Fra : Per Møller

Dato : 02-07-04 15:44

Du har ret, der er ikke meget at komme efter

Per Knudsen <pkbasti3bkbuller@8OM46mail.tele.dk> (slet

Per