VEDR. MAPTECH
Fra : Martin Kirk

Dato : 26-06-04 21:40

Hej Gruppe
jeg har lige købt nye søsport kort med en tysk CD-rom som jeg ikke kan få
til at funger p.g.a der skrives der skal bruges en Installations ID er der
nogen i gruppen der ved hvor den står ?

er der nogen i gruppen de ved om MAPTECH er beder end mit DET LEVENDE SØKORT
???

--
FØLG SØSPORTENS SIKKERHEDSRÅD.
Giv ikke anledning til uro : RING HJEM

Med Venlig Hilsen
Martin Kirk

Fra : Martin Kirk

Dato : 26-06-04 22:44

"Martin Kirk" <M.Kirk@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> nogen i gruppen der ved hvor den står ?
>
> er der nogen i gruppen de ved om MAPTECH er beder end mit DET LEVENDE

Jeg har fået det til at funger, fik en ACTIVATIONS CODE ved online REG.
da jeg opdaget at man kunne gå fra tysk til engelsk blev det let.
Om det er beder end Det Levende Søkort ved jeg ikke pt.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-06-04 01:08

> [...]
> da jeg opdaget at man kunne gå fra tysk til engelsk blev det let.
> Om det er beder end Det Levende Søkort ved jeg ikke pt.

Nej, men du har nu papirkort, Det havde du ikke ved køb af DLSK så på
det sæt er det jo bedre...

Fra : Alf

Dato : 27-06-04 10:40

På min Mapteck 2003 står aktivationskoden/produkt id på vedhænget til
registreringskortet (Lizenzvertrag)

--
Hilsen Alf