Vejrudsigt - hvor?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 26-06-04 20:57

Hej NG!

Jeg skal bruge en vejrudsigt for farvandet mellem Sicilien og Tunesien - Er
der nogen der ved hvor man finder en god og pålidelig en af slagsen? Gerne
med vejrkort osv...

På forhånd tak!
Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-04 21:20

Hej Lasse

Prøv evt at kigge på : http://www.wunderground.com

Mvh
Lui

Fra : Mikkel Brahm

Dato : 27-06-04 13:50

Du kan finde gode vejrkort på http://www.westwind.ch

Prøv evt. Weather Obs i første kolonne og så Bracknell SLPreassure. Fronts.

Der er også prognosekort i kolonnen Forecast models 0-10d, UKMO Brack.

Mvh.
Mikkel.

Fra : Rose

Dato : 27-06-04 22:03

Hej Lasse.
Vi har nyligen brugt :
http://www.meteoconsult.fr/mar/large/navigation_large.php?langue=an&nom_zone=mar_medoc
Hvis du vil betale lidt for det får du flere døgns udsigter.
Hilsen Claus