Unotel?!? Fup? Fakta? Eller hold fingerne ~
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-04 19:34

http://www.unotel.dk/priser/mobil.asp

Siden skoder godt nok, og er ikke særlig bruger venlig..

Dyrer oprettelses afgifter!

Men hvem bruger de som net osv?

Nogle som har erfaringere med dem?

/Kim

Fra : Gunnar007

Dato : 27-06-04 00:29

"Kim Sørensen" <kim_s_dkSNApelAhotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.unotel.dk/priser/mobil.asp

Klip en smule

> Men hvem bruger de som net osv?

Tjae, hvem mon de bruger når du selv linker til en side hvor de skriver flg.
Opkald til udlandet, følger TDC's minutpriser

Mit gær vil være... TDC net.

Hilsen G,

Fra : mlcs

Dato : 28-06-04 11:10

Jeg oprettede nyt nr. mandag i sidste uge, fik SIM-kortet fredag - det
funker sgu' OK.
Brugervenlig side..... det er et tempramentsspørgsmål, jeg syntes at den
kører godt! .... den virkede fuldt ud tilfredsstillende for mig,
oplysende og nemt at finde rundt på. Nem tilmelding!
Kører meget ligsom Telmore bare billigere. TDC's net!

/Martin

http://www.kandu.dk/

Fra : Tlfexpert

Dato : 28-06-04 11:11

Jeg kender godt til Unotel.. Jeg syntes siden er meget nem. Deres priser
sys jeg osse er gode! du betaler intet i abonnement, og kun 299,- i
oprettelse.. jeg kommer fra telmore, og sys unotel virker fint! billigt
og stabilt!

Kan kun give dem en varm anbefaling.

Tlfexperten.

http://www.kandu.dk/

Fra : Fischer

Dato : 28-06-04 12:00

> Nogle som har erfaringere med dem?

Jeg kiggede lige på siden.
I deres udsendte pressemeddelelse står følgende overskrift: "IP telefoni -
ikke i nu - måske en gang".
Vil det ikke på korrekt dansk være: "IP telefoni - ikke endnu - måske
engang"?
I det hele taget er samme pressemeddelelse skrevet i et ikke særligt elegant
sprog.
Firmaet består af en daglig leder + 5 medarbejdere i kundeservice.
Alt i alt er Unotel vist et lille firma bestående af en flok friske
nybegyndere, hvilket i sig selv jo ikke behøver være noget negativt.
Hvis man kan leve med det, så har de jo attraktive priser.
Personligt synes jeg det er for risikabelt at satse på en lille spiller i en
så hård branche.

Bemærk i øvrigt at Unotel har en klausul som Telmore - bare til noget højere
takst:
"Abonnementsaftalen forudsætter et forbrug på mindst 100 kr. for 3
sammenhængende kalendermåneder. I den måned abonnementet oprettes beregnes
et forholdsmæssigt minimumsforbrug. Ved mindre forbrug end 100 kr. for en 3
måneders periode opkræver UnoTel et månedligt administrationsgebyr på 50
kr., indtil kunden på ny opfylder kravene om minimumsforbrug."

*Fischer

Fra : Tom K.

Dato : 04-10-04 18:56

> [...]
> måneders periode opkræver UnoTel et månedligt administrationsgebyr på 50
> kr., indtil kunden på ny opfylder kravene om minimumsforbrug."

Er jeg den eneste, som ikke kan se at dette skulle fremgå af deres
betingelser?

--
Tom

Fra : Tom K.

Dato : 06-10-04 14:32

"Tom K." <x@ergrehehehtyfwrregrgr.spam> skrev i en meddelelse

> højere
> 3
> >

> Er jeg den eneste, som ikke kan se at dette skulle fremgå af deres
> [...]

Tak for din henvendelse

Nej vi har valgt at fjerne alt minimumsforbrug både på forbruget, og GPRS.
Vi er et meget reelt firma, som prøver at fjerne alt det med "småt"

Vi håber at se dig som kunde.

Kristian Hald (kh@unotel.dk)

UnoTel A/S

Adelgade 116