Sonofon og... Safari!
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-04 18:41

Er der ingen som bruger Sonofon i sammenhæng med Safari???

Jeg får fejl hvar gang jeg anvender Safari på Sonofon's hjemmeside, og
"folkene" hos Sonofon havde den frækhed at påstå at der var mindre end
10 brugere med Safari på Sonofon's hjemmeside om måneden, så de
"prioriterede" anderledes.....

Hvis der er nogen som IKKE har problemer med Safari på Sonofon.dk....
må I gerne svare.

--
kind regards

nse

"Ach, crivens, what a wee snotter....."

Quote from "The Wee Free Men" by Terry Pratchett

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 26-06-04 19:42

Niels Eliasen <nseatsignrucdotdk> wrote:

> [...]
> "folkene" hos Sonofon havde den frækhed at påstå at der var mindre end
> 10 brugere med Safari på Sonofon's hjemmeside om måneden, så de

Tja, hvis det ikke fungerer, så er der selvfølgelig ikke nogen der
bruger det... og så kan man jo sige, at det gider man ikke gøre noget
ved, fordi der ikke er nogen der bruger det...
Løsningen må være at finde et andet firma, der ikke er så arrogante, men
tager hensyn til sine kunder. Det gør Sonofon ikke, efter det jeg har
hørt om dem.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-06-04 10:23

Niels Eliasen wrote:

> [...]
> "folkene" hos Sonofon havde den frækhed at påstå at der var mindre end
> 10 brugere med Safari på Sonofon's hjemmeside om måneden, så de

jeg bruger mozilla firefox frem for safari.

JonB

Fra : Michael Petersen

Dato : 27-06-04 14:56

> [...]

> "prioriterede" anderledes.....
>
> Hvis der er nogen som IKKE har problemer med Safari på Sonofon.dk....

Jeg fik samme besked fra dem for et års tids siden - der sagde de at det
ville være meget dyrt (?!) at lave en version der duede til Mac og der
jo i øvrigt næsten ikke var nogen som brugte Mac! Siden har jeg ikke
gidet spilde tid på Sonofon

Mvh, Michael

Fra : Jens

Dato : 27-06-04 18:36

Niels Eliasen <nseatsignrucdotdk> wrote:
---snip---
> Hvis der er nogen som IKKE har problemer med Safari på Sonofon.dk....
> må I gerne svare.

Udover den første side - browsercheck - har jeg ingen problemer når jeg
fortsætter på sitet.

Hvad går galt for dig?
--

/ Jens

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 21:06

On 2004-06-27 19:36:05 +0200, spam@finds.dk (Jens) said:

> [...]
> ---snip---
>
> Udover den første side - browsercheck - har jeg ingen problemer når jeg

Tja... der går det galt at "Safari" er en ikke-genkendt browser...
derfor får man hele tiden besked om at det er en ikke-genkendt Browser,
og dermed kan man ikke gøre noget som helst!

Fra : Jens

Dato : 28-06-04 05:36

> [...]

> derfor får man hele tiden besked om at det er en ikke-genkendt Browser,
> og dermed kan man ikke gøre noget som helst!

Prøv at tillade cookies fra de sider der besøges. Så genkender Sonofon
dig efter browserchecket. Menuen "Safari" -> "Indstillinger" ->
"Sikkerhed" - Vælg "Accepter cookies - Kun fra de sider du er inde på".
--

/ Jens

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 17:38

On 2004-06-28 06:36:29 +0200, spam@finds.dk (Jens) said:

> Prøv at tillade cookies fra de sider der besøges. Så genkender Sonofon
> dig efter browserchecket. Menuen "Safari" -> "Indstillinger" ->
> "Sikkerhed" - Vælg "Accepter cookies - Kun fra de sider du er inde på".

Er standard slået til......

Fra : Jens

Dato : 28-06-04 21:31

Niels Eliasen <nseatsignrucdotdk> wrote:

> Er standard slået til......

Surt! Beats me! (Hos mig virker det fint)
--

/ Jens

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-04 11:21

On 2004-06-28 22:30:36 +0200, spam@finds.dk (Jens) said:

> Surt! Beats me! (Hos mig virker det fint)

Det er ikke sådan, at du har sat din Safari til at "snyde" og lade som
om den er en IE 5.5 ??

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-06-04 13:21

Niels Eliasen <nseatsignrucdotdk> wrote:

> Det er ikke sådan, at du har sat din Safari til at "snyde" og lade som
> om den er en IE 5.5 ??

Hvis man skifter kageindstilling til 'Accepter altid' virker det her.

Mvh, Michael

Fra : Jens

Dato : 30-06-04 18:56

Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote:

> Hvis man skifter kageindstilling til 'Accepter altid' virker det her.

Min indstilling af "user agent" er: "Automatically chosen", hvilket vel
er "Safari". Min safari accepterer cookies fra sider jeg er inde på -
altså ingen 3.parts.
--

/ Jens F

Fra : Lone Schmidt

Dato : 27-06-04 20:41

> [...]

> "folkene" hos Sonofon havde den frækhed at påstå at der var mindre end
> 10 brugere med Safari på Sonofon's hjemmeside om måneden, så de

Det et sgu´noget skod at lukke ud, Safari er den fedeste browser, og jeg
beder til at Steve Jobs lader PC bruger komme nemt og elegant til
browseren , ligesom itunes

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge