det levende søkort på pocket pc
Fra : snorke

Dato : 26-06-04 15:24

Hej
Er det nogen der ved om man kan bruge kortene fra "det levende søkort"
sammen med "memory-Map navigator" software i forbindelse med at bruge pocket
PC som kortplotter??

Jeg ved at de elektroniske kort fra MapTech danske serie kan indlæses og
bruges til Pocket PC, men hvad med andre kort??
Jeg er især interesseret i om jeg kan bruge de svenske "levende søkort" som
jeg kan finde brugt til ~500 kr.
Alternativet er 1500 dkr til kort fra Maptech.

Memory map kan tilsyneladene importerer NMEA filer og MMO. Desuden læser den
CAP og BSB filer fra MapTech.

Kan kort fra de forskellige leverandører eksporteres og importeres
nogenlunde smertefrit mellem de forskellige programmer???
Kan man læse andre kort med softwaren fra "det levende søkort" end de kort
der følger med???

mvh Carsten

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 26-06-04 17:23

Kort formatet i DLSK er proprietært og kan ikke umiddelbart bruges i andet
end dlsk.

Bjarke