Værd at se .
Fra : Holm

Dato : 26-06-04 12:59

Hej NG

Med tanke på alle spørgsmålene omkring foder , tillader jeg mig lige at gøre
opmærksom på denne side : http://www.henne-pet-food.dk/
da jeg selv har prøvet dette foder , og finder det rigtig godt .

Jeg ved at mange fra vores hundeklub bruger dette foder ( det bliver nemlig
billigere jo flere man er om at købe det hjem ) og så er det en uddybende
beskrivelse de har af deres produkter , hvilket jeg finder positivt .
Deres godbidder er også rigtig gode , og hundene får en flot pels pga
lakseolien .

Mange hilsener Holm

Fra : Pwh

Dato : 26-06-04 13:06

Holm wrote:
> [...]
> at gøre opmærksom på denne side : http://www.henne-pet-food.dk/
> da jeg selv har prøvet dette foder , og finder det rigtig godt .

Det prøvede jeg til Tyson for 1 år siden, han nægtede at spise det.
Olivers spiser ham og Angel derimod med velbehag.
Du skriver at du selv prøvede det, var det ikke din hund der åd det eller
syntes du selv at det smagte godt

/Jens (der som sædvanligt ikke har fattet en meter)

Fra : Holm

Dato : 26-06-04 13:22

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> syntes du selv at det smagte godt
>
> /Jens (der som sædvanligt ikke har fattet en meter)

Hej Jens...

Fatter du ikke en meter ...) jo altså nu skal du høre , man starter med 1
cm...og så kommer der flere bagefter !!!

Jeg spiste det til morgenmad igår , da jeg var løbet tør for cornflakes
...nej , altså Jens !
Mine hunde var faktisk heller ikke specielt vilde med smagen i starten (
indrømmet , og det lugter jo også af fisk ) , men så fik jeg nogle
forskellige prøver og nogle af dem kastede de sig over , til forbløffelse
for mig ...så det var bare lige et tilbud til folk som måske leder efter
noget nyt foder ......
Hold så op med at mobbe mig ...hi hi..

Hilsen Holm , som har fattet det med en meter !!!

Fra : Pwh

Dato : 26-06-04 14:13

> Hej Jens...
>
> Fatter du ikke en meter ...) jo altså nu skal du høre , man
> starter med 1 cm...og så kommer der flere bagefter !!!

Aha, det er sådan man gør

> Jeg spiste det til morgenmad igår , da jeg var løbet tør for
> cornflakes ..nej , altså Jens !

Er din pels så fin blank nu

> Mine hunde var faktisk heller ikke specielt vilde med smagen i
> starten ( indrømmet , og det lugter jo også af fisk ) , men så fik
> jeg nogle forskellige prøver og nogle af dem kastede de sig over ,

Tyson og Angel elsker tørfisk, så jeg tror ikke det var fiskesmagen der
generede Tyson, men har de nogle forskellige typer skulle man måske
prøve at bestille nogle varerprøver igen. Jeg syntes nemlig dengang at
foderet lød som værende rigtigt godt.

> ..så det var bare lige et tilbud til folk
> som måske leder efter noget nyt foder ......

Bare lad værer, du får garanteret procenter for at skaffe nye kunder )

> Hold så op med at mobbe mig ...hi hi..

Det kan jeg ikke love

/Jens

Fra : Finn Andersen

Dato : 26-06-04 13:14

Hej Holm.

jeg har været inde på den side, efter på tur på qato hjemme side.
men jeg har over vejet at jeg skulle prøve det, til min hund. en labrador
formel 1, han er lidt mat i pelsen. men han får olie og alt det der. men
ingen ting hjælper på pelsen. tro du måske henne pet food ville hjælpe mig??

--
MVH
Finn

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 26-06-04 14:44

Hej Finn.
Ja! Hennes foder vil helt klar hjælpe din hund med at få en flot pels og da
din hund har en mat pels for tiden vil jeg anbefale dig at give den Hennes
Lakseolie også, det er bare efektiv. Jeg har selv i mange år fodret med det
og det er alså et godt foder. Jeg er så gået over til noget andet foder nu
( Amilet) og kallun/kæbekød men det er så på grund af andre årsager og hvis
jeg skulle skifte igen ja! så blev det hennes.
MVH.
Susanne

Fra : Finn Andersen

Dato : 26-06-04 14:57

Hej Susanne.

jeg køre med kromix idag, så den er der meget krudt i. for det har han brug
for, da vi træner meget. men jeg er bare lidt bange for, at der ikke er
krudt nok i den fra henne.
men jeg har så tænkt på, at jeg ville prøve lakseolie. det kunne jo være, at
det kun var det der skulle til.
--
MVH

Finn

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 26-06-04 16:24

Hej Finn.
Nu findes der jo flere varianter af Hennes, men det kan du jo se på deres
hjemme side og man kan også maile til dem, de er meget søde til at svarre på
spørgsmål.
Men hvis din hund fungere godt på Kromix så er det jo det du skal blive ved
med. Du kan fint give Hennes Lakseolie i det foder du køre med nu, og hvis
din hund er meget mat i pelsen kan du rolig give dobbelt dosis i den første
uge, du vil efter ca. 3 uger se en bedring i pelsen.
Du skriver du træner meget, ja! det gør jeg også i Schæferhunde klubben og
har ikke haft problemer med det foder, det er jo bare med at finde det
rigtige da der som sagt er flere slags inden for Hennes.
Men prøv lakse olien!!.

Fra : qfha

Dato : 27-06-04 08:43

"Susanne Andreasen" skrev d. 26-06-04 14:44 dette indlæg :
> [...]
hvis
> jeg skulle skifte igen ja! så blev det hennes.

Blot en bibemærkning i farten.... En labrador skal have en mat pels.

http://www.kandu.dk/

Fra : Battlefield´s

Dato : 28-06-04 12:46

"qfha" <qfha.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Blot en bibemærkning i farten.... En labrador skal have en mat pels.

Hej
Hvad er det for noget sludder?
En labrador skal, som alle andre sunde hunde, selvfølgelig have en blank
pels. Pelsen er speciel ved at der er en tyk underuld med glatte dækhår, men
det er da ikke ensbestydende med at pelsen er mat.
Der findes, efter min mening, ikke noget flottere end en sort labrador, der
skinner i solen.
Gule og brune labbere har også en blank pels, det er bare lidt sværere at
se.
Hilsen Vibeke, lab.ejer siden 1966

---

Fra : Charlotte Sylvia Jen~

Dato : 28-06-04 00:17

Hej

Jeg kan varmt anbefale laksefoderet fra Hennepetfood, jeg bruger det selv
til min hund, deres lakseolie er også god, men bruger du laksefoder behøver
du ikke bruge lakseolien oveni,for det er der jo i foderet.

Charlotte

(Kerry blue ejer og hundefrisør)