TDC net hos Telmore
Fra : Morten Nielsen

Dato : 26-06-04 08:58

Er jeg den eneste der er ude for at der nu står "DK TDC" i displayet i
stedet for "TELMORE" ?
Det kan jo godt være det er det samme net, men alligevel... det virker
forkert.

/Morten

Fra : Erling Simonsen

Dato : 26-06-04 09:12

Morten Nielsen wrote:

> [...]
> stedet for "TELMORE" ?
> Det kan jo godt være det er det samme net, men alligevel... det virker

Nej, der står Telmore i mit
(DK-7400)
Det kan jo være et lokalt fænomen.

m.v.h.
Erling

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-06-04 09:21

Erling Simonsen skrev:

> Nej, der står Telmore i mit
> (DK-7400)

"TDMOB" i min

(6400)
Hans

Fra : Fischer

Dato : 26-06-04 09:20

> Er jeg den eneste der er ude for at der nu står "DK TDC"
> i displayet i stedet for "TELMORE" ?

Det har der længe gjort i min telefon. Lige siden jeg klonede mit SIM-kort.

Det originale kort skriver stadig 'Telmore'.

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-06-04 12:57

"Morten Nielsen" <mn@iter.dk> wrote in

> Er jeg den eneste der er ude for at der nu står "DK TDC" i
> displayet i stedet for "TELMORE" ?
> Det kan jo godt være det er det samme net, men alligevel... det
> virker forkert.

Mit skriver "Nix Pille!" - men det er jo så fordi jeg selv har
skiftet operatørlogoet :)

--
Henrik Stidsen - http://såkadulæredet.dk/
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : HCS [4000]

Dato : 26-06-04 13:00

Prøv at høre TELMORE's support chat. Så får du et hurtigt svar.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*