Vurdering af fiskegrej ?
Fra : Leif Hvitved

Dato : 25-06-04 19:34

Hejsa!

Er der en venlig sjæl her der kan hjælpe mig med salgsvurdering, eller evt.
henvise mig til et mere relevant sted for samme af nedenstående ?

(standen er god på alle 7 dele, brugt 0 - 2 gange, og ikke i nærheden af
saltvand)

Hjul:
Abu Garcia Ambassadeur 5500C Syncro
Abu Garcia Ambassadeur E5600 EON
Abu Garcia Ambassadeur S1600C

Stænger:
Ron Thompson Scorpion 10´ - 300 CM
Abu Garcia 790C-2M
Berkley ProSelect AIR . IM7
Abu Garcia SMC 70-2P

På forhånd mange tak.

De venligste hilsener
Leif Hvitved

Fra : Calle.

Dato : 25-06-04 21:56

Leif Hvitved wrote:
> [...]
> nedenstående ?
>
> (standen er god på alle 7 dele, brugt 0 - 2 gange, og ikke i nærheden

Det er ellers sjællent at ambassadeur ikke bliver brugt til saltvand.
Har du trollet på en større sø eller hvad?
Hvad regner du selv med som samlet pris, da jeg muligvis er interesseret.

--
Calle.

Fra : Leif Hvitved

Dato : 26-06-04 07:58

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> Det er ellers sjællent at ambassadeur ikke bliver brugt til saltvand.
> Har du trollet på en større sø eller hvad?
> Hvad regner du selv med som samlet pris, da jeg muligvis er interesseret.

Se dét er jo problemet, jeg er ikke klar over hvad markedsprisen er.

De har været prøvet af et par gange på Esrum sø, uden det store held

/Leif

Fra : Steen Christensen

Dato : 29-06-04 15:16

Den Sat, 26 Jun 2004 08:57:47 +0200, skrev Leif Hvitved:

> De har været prøvet af et par gange på Esrum sø, uden det store held

Jeg har heller ikke selv været heldig på Esrum Sø de par gange jeg har
været af sted, men min fætter fangede den ene gang en måge på en 7 gr.
Aborrefarvet flydende Rapala. Den holdt ikke mindstemålet, så vi satte
den ud igen. Det var efter at vi havde fået nogle gevaldige hak i
fingrene, for det var en hidsig krabat

--
Med venlig hilsen / Best regards
Steen Christensen

Fra : Morten Sørensen

Dato : 26-06-04 23:38

"Leif Hvitved" <leif@hvitved.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> henvise mig til et mere relevant sted for samme af nedenstående ?
>
> (standen er god på alle 7 dele, brugt 0 - 2 gange, og ikke i nærheden af

To skumbanaer er hermed budt.

Fra : JE

Dato : 27-06-04 00:54

"Morten Sørensen" skrev:
> To skumbanaer er hermed budt.

Plat og useriøst!
Hvad kan Leif bruge det til?

Fra : Jesper Larsen

Dato : 28-06-04 20:35

> [...]
> henvise mig til et mere relevant sted for samme af nedenstående ?
>
> (standen er god på alle 7 dele, brugt 0 - 2 gange, og ikke i nærheden af

nrpris ca. 600 Nu 350,-
> Abu Garcia Ambassadeur E5600 EON
ca. 400 - 500
> Abu Garcia Ambassadeur S1600C
> Ved ikke
> Stænger:
> Ron Thompson Scorpion 10´ - 300 CM
250 - 300
> Abu Garcia 790C-2M
> Berkley ProSelect AIR . IM7
> Abu Garcia SMC 70-2P

Kender ikke de andre mærker, men priserne på fiskeudstyr er styrdykket, og
den gerelle kvalitet for lavprisprodukterne er højnet.
Så du skal ikke regne med de stor priser.
Det bedste vil nok være at sælge det samlet til ca. 2000 - 3000