Mobiltelefon med fastnettelefonudseende
Fra : Anders Maegaard

Dato : 25-06-04 19:23

Findes der en mobiltelefon der har udseende som en fastnettelefon, og hvis
der gør, er der så en der kan fortælle mig hvor.

Venlig hilsen
Anders Jensen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-06-04 21:52

Hej

"Anders Maegaard" <andersmaegaard@hotmail.com> wrote:

>Findes der en mobiltelefon der har udseende som en fastnettelefon, og hvis
>der gør, er der så en der kan fortælle mig hvor.

Tænker du på sådan en med drejeskive og en lang grøn ledning

Nej, du tænker nok på en trådløs. - Tendensen er nok den modsatte, at de
trådløse fastnet tlf. mere og mere ligner en mobiltelefon.

Prøv at kigge på www.mobilpriser.dk Dér kan du se billeder af stort set
alle de mobifoner som findes på det Danske marked, og ellers kan du
kigge på www.gsmarena.com

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Christian

Dato : 25-06-04 23:31

Nokia har lavet en "premicell" - en "adaptor" så man kan tilslutte en alm
fastnet telefon og ringe via mobilnettet .

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-06-04 08:54

"Christian" <fals@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nokia har lavet en "premicell" - en "adaptor" så man kan tilslutte en alm
> fastnet telefon og ringe via mobilnettet .
>
> "Anders Maegaard" <andersmaegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hmm - hvad med en dyr omvej: et bilinstallationssæt gemt af vejen og så et
håndsæt (rør) hængende på vægge ?
Både Motorola, Ericsson og Nokia plejer at ha' det på programmet.

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller