MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Explorer toolbars i XP
Fra : KlausB

Dato : 25-06-04 17:23

Hej NG

Jeg har noget underligt og iriterende spyware ligende i mit browser vindue.

1. Jeg har tjekket i tilføj fjern programmer og er sikker på det ikke er
nogen af dem.
2. Spybot har ikke fundet dem.
3. det ligger som en værktøjslinie og kan fjernes ligeså, men når man så
lukker vinduet og starter et nyt så er den der igen. Ved den manøvre
deaktiver den og så popopkiller programmet som og så ligger som en
værktøjslinie.
Værktøjslinen kalder sig Trust Size Mode
4. Programmet laver også min startside om fra f.eks
www.dr.dk til
http://mysearchnow.com/passthrough/index.html?http://www.google.com/

nogen der kender til dette problem
håber nogen kan hjælpe

Venlig Hilsen
Klaus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-06-04 17:39

KlausB skrev:

>Jeg har noget underligt og iriterende spyware ligende i mit browser vindue.

>håber nogen kan hjælpe

Kig i news:dk.edb.internet.software.browser, der er masser af
løsningsforslag til dit problem.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Ericsson

Dato : 27-06-04 08:43

haYYy jeg har det samme problem så hjælp......

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-06-04 11:30

"KlausB" <h51@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> værktøjslinie.
> Værktøjslinen kalder sig Trust Size Mode
> 4. Programmet laver også min startside om fra f.eks

++++++++++++++++++++++

Hej Klaus.

Ved ikke om det er noget fra lop.com du har, men prøv at læs her
http://lop.com/help.html#startpage2 der finder du også en unistaller(nederst
på siden)

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : KlausB

Dato : 27-06-04 16:38

Hej Allesammen

Med problemet.
Læs tråden "mysearchnow.com"
i ng - dk.edb.internet.software.browser

og så brug siden www.lop.com/help
der ligger en uninstaler. Den dlér man lige og kører den, den afinstallerer
alt fra Lop.com
herefter luk alle jeres browser vinduer og åben igen så vil i se at det er
væk.

og så kør lige igennem med Spybot eller Ad-aware for spyware.

Venlig hilsen
Klaus
(hvor er det dejligt med nyhedsgrupper)

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en