Hvorfor savler min kat?
Fra : Randi Burkarl

Dato : 25-06-04 15:52

Måske ved nogen hvorfor min kat savler?
Det er en meget tam kat, som for det meste bor udendørs.. Men hver gang
man kæler med den, savler den... Altså der kommer vand fra dens mund
hele tiden! Den han gjort det i ca. et år nu, og det er ret belastende,
når den går omkring ens PC og savler ned i tasteturet...

Håber nogen kan gi mig et svar?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-06-04 15:56

Randi Burkarl wrote:
> [...]
> mund hele tiden! Den han gjort det i ca. et år nu, og det er ret
> belastende, når den går omkring ens PC og savler ned i tasteturet...

det er fordi den har det dejligt ;)
det er en refleks fra killingetiden, hvor mundvandet løb når de pattede ved
moderen....
det er ganske enkelt et tegn på at det at blive kælet er usansyneligt
dejligt ;)

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : goofy

Dato : 25-06-04 17:01

Hej Randi
"Randi Burkarl" <randiKATTE@BAKKEburkarl.dk> skrev i en
meddelelse news:40dc3c0a8f773@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> Måske ved nogen hvorfor min kat savler?

Du må se brandgodt ud ( undskyld kunne ikke lave være >:)

Steen Vinbæk

Fra : Kate

Dato : 25-06-04 20:22

Randi Burkarl <randiKATTE@BAKKEburkarl.dk> wrote in news:40dc3c0a8f773
@dk-fritid-dyr-kat.dk:

> H†ber nogen kan gi mig et svar?

Mener som Sabina at den nyder kæleriet i fulde drag.
Min somali savler også nogle gange når han bliver nusset, nu er han en
rigtig kælegris, men nogle gange bliver han nærmest kåd af kælenskab og
på de tider savler han lidt

Kate