MS Windows
briani 27239
NvStartup
Fra : Vivi Pedersen

Dato : 25-06-04 12:55

Jeg har åbenbart ved en fejl slettet en fil.

Når jeg starter op får jeg følgende besked:

Fejl i c:\windows\system\NvCpl.dll
Mangler: NvStartup

Er der nogen der ved hvordan jeg får rettet denne fejl?

Mvh
Vivi

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 15:59

Den 25-06-2004 13:55 skriblede Vivi Pedersen:

> Er der nogen der ved hvordan jeg får rettet denne fejl?

Tja du burde kunne udbedre det ved at hente filen.
http://www.dll-files.com/cgi-bin/cgiwrap/dll-files/topdown/download.pl?file=nvcpl.zip==

Ellers find ud af hvilket program der bruger den, og geninstaller dette.

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Vivi Pedersen

Dato : 25-06-04 15:33

Tusind tak for din hjælp - desværre mislykkedes operationen.

Denne gang kom der en meddele om at det ikke lykkedes at initi.....
dell-filen - noget i den retning.

Fra : Gevaldi

Dato : 25-06-04 19:14

Vivi Pedersen skriblede:
> Tusind tak for din hjælp - desværre mislykkedes operationen.
>
> Denne gang kom der en meddele om at det ikke lykkedes at initi.....
> dell-filen - noget i den retning.

Det er nok dit Nvidia grafikkort der
driller, så prøv at geninstallere det.

--