mercury
Fra : kemster

Dato : 25-06-04 15:13

Hvordan finder man ud af hvor gammel en 40 Hk Mercury er ? ( har nemlig på
fornemmelsen at jeg er blevet snydt med en båd jeg lige har købt ) Gutten
sagde at det var en '96 , men så kommer en af mine venner og siger at det
kan ikke passe når den er med trækstart, og uden powertrim.
Det der powertrim, det lyder også som om at der er luft i systemet, og den
kan ikke holde den ret højt oppe, kan det på nogen måde efterfyldes, og
luftes ud ?
Vil det hjælpe med billeder ?????

MVH
Nybegynderen Kim

Fra : intet

Dato : 25-06-04 17:23

prøv at kigge på denne side
http://www.marinshopen.se/

Fra : kemster

Dato : 27-06-04 18:26

> prøv at kigge på denne side
> http://www.marinshopen.se/

1000 takker.......
Så er jeg blevet snydt, den var IKKE fra '96 som lovet, men desværre var den
fra '93

MVH
Kim

Fra : Mikkel

Dato : 27-06-04 19:01

"kemster" <kemster@cs-wuzz.com> skrev i en meddelelse

> 1000 takker.......
> Så er jeg blevet snydt, den var IKKE fra '96 som lovet, men desværre var
den
> fra '93

Tænk lige over at selvom et produkt er lavet i 93 kan det godt være solgt
senere men 96 lyder nok lige urealistisk nok!

Fra : kemster

Dato : 27-06-04 19:21

> Tænk lige over at selvom et produkt er lavet i 93 kan det godt være solgt
> senere men 96 lyder nok lige urealistisk nok!

Ja, men skidt med det, den går jo godt nok, så må vi jo bare håbe at skidtet
holder

Kim

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-06-04 20:42

På ejendommeligvis fremsatte Mikkel følgende påstand:

> Tænk lige over at selvom et produkt er lavet i 93 kan det godt være
> solgt senere men 96 lyder nok lige urealistisk nok!

Det tror jeg da ikke..

Hvis produktet er mærket f.eks. septemper 93 og er kommet til den
danske importør nogle måneder efter og så har stået der en tid. Så
sælges den ud til en lille forhandler, hvor den sagtens kan stå et
år. Han sælger den så februar 96...

Det er ikke spor utænkeligt, tværtimod...

Claus

Fra : kemster

Dato : 30-06-04 13:28

Det vil sige at, gutten sikkert ikke engang har løjet.... eller nærmere den
gut han sikkert har købt dyret af
Det var da dejligt

Kemster

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-06-04 18:30

På ejendommeligvis fremsatte kemster følgende påstand:

> Det vil sige at, gutten sikkert ikke engang har løjet.... eller
> nærmere den gut han sikkert har købt dyret af
> Det var da dejligt

Lynettensbådservice havde for flere år tilbage en komplet Volvo Penta
2002 diesel maskine stående i deres vindfang. Jeg kan ikke huske, hvor
længe den stod, men det var nok fem eller seks år...

Det var i hver fald længe efter, at den var udgået af produktion til
fordel for den nye model 2020.

Claus

Fra : intet

Dato : 25-06-04 17:29

Glemte lige at sige: under modelguide

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 26-06-04 02:33

> [...]
> kan ikke holde den ret højt oppe, kan det på nogen måde efterfyldes, og

Påhængs motore har det gennerelt med at blive yngre med årene.
Men ellers plejer der at sidde en lille alu-plade hvor al info står på. Det
skal så lige siges at den også har det med at falde af når motoren bliver
for gammel.

Glenn

Fra : Mikkel

Dato : 26-06-04 11:09

> [...]
> kan ikke holde den ret højt oppe, kan det på nogen måde efterfyldes, og

Send en mail til outdoor@ketner.dk (den danske importør af Mercury) med dit
stel nr. og de kan oplyse præcis årgang!

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-06-04 11:26

På ejendommeligvis fremsatte Mikkel følgende påstand:

> Send en mail til outdoor@ketener.dk (den danske importør af Mercury)
> med dit stel nr. og de kan oplyse præcis årgang!

Wow..

Det er da godt, at du kan finde ud af at spamsikre din *egen*
mailadresse, men at du ikke kan tænke så langt og så sikre andres
mailadresser, inden du offentliggører dem.

Nu får ketner en masse spam, fordi du ikke tænker dig om!

Claus

Fra : Carsten Holck

Dato : 26-06-04 15:16

Heldigvis fandt Claus Tersgov <nospamnews@tersgov.dk> tastaturet og
skrev i news:cbjiv3$2sgn$1@news.cybercity.dk:
> [...]
> mailadresser, inden du offentliggører dem.
>
> Nu får ketner en masse spam, fordi du ikke tænker dig om!

Det gør de nu nok alligevel - addressen står i klar tekst på deres
hjemmeside http://www.ketner-outdoor.dk/kontakt/
(men alligevel !)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-06-04 07:57

På ejendommeligvis fremsatte Carsten Holck følgende påstand:

> Det gør de nu nok alligevel - addressen står i klar tekst på deres
> hjemmeside http://www.ketner-outdoor.dk/kontakt/
> (men alligevel !)

Nej, der er *himmelvid* forskel på at have en adresse i html på en
hjemmeside og så i en nyhedsgruppe. Det er *meget* mere besværligt at
høste en adresse fra en hjemmeside end det er fra en nyhedsgruppe.

Der er massevis af gratisprogrammer, som kan høste mailadresser fra
en hvilken som helst nyhedsserver, det er bare et par klik, så har men
en kæmpefil. Så nemt er det ikke med en hjemmeside.

Fut dk.admin.netikette

Claus