Aalborg/sildekajen
Fra : ZiwcO

Dato : 25-06-04 13:13

Hejsa Gruppe..
Jeg har siddet og kigget rundt på nettet,
for at finde ud af hvad jeg kan fange ved
"sildekajen" eller på Aalborg siden...
men har ikke fundet noget som jeg kunne bruge,
så nu vil jeg lige spørge her i gruppen, hvad der
er sæson for nu...
MVH
Henrik

På forhånd tak for svaret

Fra : Iceage

Dato : 26-06-04 08:39

Ikke noget lige nu du kan være heldig hvis du er meget tolmodig at fange en
enkelt hornfisk der ikke har kunne fundet vej, eller´s er der måske en
enkelt ørrede at fange men jeg tror ikke på at du er så heldig.

Fra : ZiwcO

Dato : 26-06-04 17:17

Hejsa igen...
Vi er blevet enige om og tage afsted i nat,
og vil fiske efter ål. Er det ikke godt nok
nu de er "her"
MVH
Henrik