Check af EMEI nr.
Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 12:53

Hej

Er der nogen der ved hvem præcis man skal ringe til hvis man vil tjecke om
en telefon er stjålet ud fra EMEI nummeret.

Jeg går ud fra at politiet ligger inde med en database med EMEI nr over
stjålne telefoner, eller kan teleselskaberne evt. hjælpe ?

--
Mvh.
Martin Larsen

mjl snabela mjl dot dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-06-04 15:37

Martin Jakob Larsen skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Mig bekendt kan både Teleselskabet og Politiet hjælpe.

En anden tilng - det hedder ikke EMEI-nummer men IMEI-nummer

Det står svjh for International Mobile Equipment Identifikation (eller
noget i den stil)

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Thunder

Dato : 26-06-04 20:07

Hvis det er en Nokia, så kan Nokia Club hjælpe!

Jan Johansson