Eksperthjælp søges: Nokia 6100 vs. Orange ~
Fra : Morten DH

Dato : 25-06-04 12:31

Håber der er nogen som kan hjælpe mig før jeg får et nervøst sammenbrud...

Jeg har en Nokia 6100 med Orange abonnement og efter jeg har indsat et flot
baggrundsbillede generer "Orange" logoet hen over mig ret meget.

Jeg har forsøgt med indstillinger -> display indstillinger -> operatørlogo -
og det er nu sat til "fra" og menupunktet er dæmpet i fohold til de andre
menuer...
Dette hjælper ikke...

Orange kundesupport siger jeg skal sende en sms til 888 med teksten
"logooff" - jeg modtager også et "tomt" operatørlogo; men kan ikke få lov at
gemme det "kan ikke gemmes" skriver telefonen bare når jeg vælger gem...

Jeg har så tænkt på om det er fordi operatørlogo er sat til "fra" i menuen;
men jeg kan ikke slå det menupunkt "til" igen - får meddelelsen "ingen
logoer i telefonenes hukommelse" og kan ikke komme videre...

Nogen der har gode forslag for jeg er på bar bund... og sammenbruddets rand

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.