Lego spil på XP
Fra : Peter SH

Dato : 25-06-04 11:53

Min søn her et Legospil der kan køre på 95/98 men nu har vi fået XP og der
kan det ikke køre
Hvad skal jeg gøre ?

Fra : iddqd

Dato : 25-06-04 12:51

Peter SH wrote:

> Min søn her et Legospil der kan køre på 95/98 men nu har vi fået XP og der
> kan det ikke køre
> Hvad skal jeg gøre ?

Kontakte Lego, det er ihvertfald først skridt.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : usenet

Dato : 25-06-04 14:14

"Peter SH" <peterhusum@c.dk> skrev i en meddelelse
> Min søn her et Legospil der kan køre på 95/98 men nu har vi fået XP og der
> kan det ikke køre
> Hvad skal jeg gøre ?

Prøv og højreklikke på prg. genvejen på skrivebordet, start eller hvor den
nu er.
Vælg derefter Egenskaber og kompabilitet.
Så får du mulighed for at vælge at prg. skal køre som f.eks W98.

Mvh
Dan

---

Fra : /Ole

Dato : 26-06-04 08:16

hvad er det lige for et legospil... der findes jo nogle stykker. Hvis
kompabilitet ikke virker, så se, om ikke de har lagt en patch ud til XP.

/Ole

Fra : Jasper Norman

Dato : 28-06-04 22:53

Måske er det noget i XP der skal indstilles? Kører andre spil ok? Min søn
har et rimeligt gammelt (tror jeg) LEGO spil. Noget med riddere. Det kører
fint på XP.

/Jasper