Erfaringer med Nokia 6230
Fra : Mads

Dato : 25-06-04 10:28

Hej

Jeg har en Sony Ericsson T68i, som jeg er lidt træt af. Jeg er derfor på
udkig efter en ny telefon.
Jeg vil gerne tilbage til Nokia. Min sidste nokia var en Nokia 7110, som jeg
var meget tilfreds med. Desværre kræver jeg Bluetooth, fordi den skal bruges
sammen med min laptop som modem.

Jeg har kigget på Nokia 6230. Hvordan er erfaringerne med denne?
Er Nokia stadig stabile, eller er de blevet ligeså dårlige som Sony
Ericsson?
Hvordan er erfaringerne med Nokia 6230? Er den værd at købe?
Skal jeg kigge på andre telefoner?

Hilsen
Mads

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 25-06-04 10:53

Mads griflede i news:cbgr3j$bkd$1@news.cybercity.dk:
> Jeg har kigget på Nokia 6230. Hvordan er erfaringerne med denne?

Jeg har haft den i en lille måned nu, og er rigtig godt tilfreds! Jeg har
dog lidt klagepunkter til den, som jeg dog ikke synes gør det store.... For
det første kan man ikke spole i videoklip, kan være irriterende i en 1,5
timers spillefilm
Og så er der en fejl med, at når man har over ca 20 beskeder i sendte
beskeder, så kan resten ikke vises, så viser den nogle andre tilfældige fra
indbakken i stedet, eller også er den bare tom. Og så er der lige den
detalje, at når nogen ringer, så skifter baggrundsbilledet ikke, så hvis det
er mørkt (altså billedet), kan man ikke læse den sorte tekst med hvem der
ringer!
De to sidste ting går jeg udfra bliver rettet i næste firmware.... det med
at spole er måske tvivlsomt.

--
Hygge...
Daniel

Fra : Brian S Jensen

Dato : 25-06-04 11:31

"Mads" <mads@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ericsson?
> Hvordan er erfaringerne med Nokia 6230? Er den værd at købe?

Hej

Jeg (og min søn) har 6230'ern og det er den bedste Nokia jeg har haft til
dato !
(har ellers haft lige fra 2210, til 6150,6210,6220, 6610 m.m.fl)

En absolut genialt ting er at den kan bruge MP3 filer som ringetoner og
sms-signal

hvis jeg skulle købe mobil i dag, så blev det 100% en 6230

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Karsten Vinding

Dato : 25-06-04 12:20

In news:cbgr3j$bkd$1@news.cybercity.dk, Mads wrote:

Jeg vil ligesom Daniel og Brian sige at det er en dejlig telefon. Jeg har
_ingen_ problemer haft med min endnu, men har også bemærket at navnet på den
der ringer kommer op oven på baggrundsbilledet, og er svært at læse hvis man
har en mørk baggrund.

Ellers har jeg ikke haft noget at klage over, ud over at batteriet ikke
holder så længe hvis man spiller MP3, eller radio hele tiden. Ved
almindeligt brug er der ingen problemer.

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : jan

Dato : 25-06-04 12:31

hvor langt tid kan standart batteriet holde når man afspiller mp3/radio?

Fra : Christer Holte

Dato : 26-06-04 14:46

Min holder ca 2-3 dage hvor den er tændt om natten, så det er efter min
mening ikke imponerende stand-by tider... Men wooow sikke en skærm

Jeg er også ganske tilfreds men jeg håber du også at der kommer en ny SW
snart. Den hænger og/eller genstarter nogle steder i handlinger, desværre.

--
Huske at fjerne "FJERN" i min mailadresse

Fra : Basil

Dato : 25-06-04 18:34

> Jeg har kigget på Nokia 6230. Hvordan er erfaringerne med denne?

Jeg har også fået sådan en, for ca. 14 dage siden.
Jeg har kun gode erfaringer med den.
Det var den eneste telefon hvor mine tommelfingre kunne ramme en tast af
gangen
Kai