MS Windows
briani 27239
Win XP fejl ???
Fra : Søren

Dato : 25-06-04 08:32

Jeg har fået et problem som består i at hver gang jeg lukker ned for
explorer går der ca 3 sekunder så popper der en ny rude op med en eller
andet form for reklame. samtidig er der også sket det at jeg ikke kan åbne
for mine teksdokumenter. Hvilket er det der er det værste.

Kan nogen komme med en naturlig forklaring på det hville jeg være meget
taknemmelig.

Mvh Søren sht@paradis.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-06-04 08:34

"Søren" skriver:

> [...]
> for mine teksdokumenter. Hvilket er det der er det værste.
>
> Kan nogen komme med en naturlig forklaring på det hville jeg være meget

Samme løsning som hver gang, scan med antivirus og adaware.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe