Tips til hundene
Fra : René Løweneck

Dato : 25-06-04 07:04

Hej !

Se lige tips, min lille pige giver til alle hendes hundevenner ))))

http://www.loweneck.dk/familien/default.asp?PG=89

De står nederst på siden.

Mvh.

Dixie og René

Fra : BettinaP

Dato : 25-06-04 14:23

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> wrote in message
> Hej !
>
> Se lige tips, min lille pige giver til alle hendes hundevenner ))))
>
> http://www.loweneck.dk/familien/default.asp?PG=89

Hehehehe, jeg må vist hellere huske at lukke for min internetforbindelse
derhjemme, jeg tror Mocka har været på nettet og læst hendes tips *G*

BettinaP

Fra : René Løweneck

Dato : 25-06-04 14:42

Hej Bettina !

"BettinaP" <bep@bep.dk> wrote in message

> Hehehehe, jeg må vist hellere huske at lukke for min internetforbindelse
> derhjemme, jeg tror Mocka har været på nettet og læst hendes tips *G*

Ja pas på hun ikke læser den, lige dagen før en konkurrence )))

Hils Mocka

<logre>VovVOVOVOOv</logre>

Mvh.

Dixie og René

Fra : Karina.

Dato : 27-06-04 08:05

> [...]
> Hej !
>
> Se lige tips, min lille pige giver til alle hendes hundevenner ))))

Hæ, hæ, har lige opdaget at jeg er endnu et af de godtroende fjolser
*GG* ..!
Jeg tror sq Misja smug læser inde på nettet - den slags "gode råd" fra
hund til hund burde censureres *S*

Vh.Karina.

Fra : René Løweneck

Dato : 27-06-04 10:44

Hej Karina !

"Karina." <1kgc@mail.dk> wrote in message

> Hæ, hæ, har lige opdaget at jeg er endnu et af de godtroende fjolser
> *GG* ..!

Ja, vi er nok nogle stykker )))

> Jeg tror sq Misja smug læser inde på nettet - den slags "gode råd" fra
> hund til hund burde censureres *S*

Der findes børnesikringer (filtre),- gad vide om der også findes
hundesikringer til computere ))))

Hils Misja <logre>VOVOVvovovov</logre>

Mvh.

Dixie og René

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 27-06-04 10:45

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Se lige tips, min lille pige giver til alle hendes hundevenner ))))
>
> http://www.loweneck.dk/familien/default.asp?PG=89
>
> De står nederst på siden.

Hahahaha hvor er den go'!!!
Sikken en dygtig hund du har!

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : René Løweneck

Dato : 27-06-04 14:24

Hej Rinnie !

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> wrote in message

> Hahahaha hvor er den go'!!!
> Sikken en dygtig hund du har!

Ja, hun er retti skrap, hvis du spørger hende selv )))

Hils dine hunde

<logre>VovVOVOVOOv</logre>

Mvh.

Dixie og René