Guitarrif ?
Fra : Bjørn G

Dato : 05-05-01 11:10

Jeg har lagt mærke til noget guitarhalløj som åbentbart er meget populært
ved overrækkelser af musikpriser, MTV ol.
Det er noget afsindigt hurtigt noget som består af 3 gentagelser og så en
variation (OK, jeg er ikke ret meget inde i guitarterminologien).
Genremæssigt minder det mig lidt om "White Zombie"s "More human than human".
Erder nogen der har en ide om hvad det kunne være ?

MVH. Bjørn Göttler

Fra : Gergen

Dato : 05-05-01 11:39

Bjørn G <badegut@teliamail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:IhQI6.6574$Iq.1431178@news101.telia.com...
> [...]
human".
> Erder nogen der har en ide om hvad det kunne være ?

Kunne det evt. være noget med Marilyn Manson?? Er det noget tungt og
rockende med forvrængning på guitaren?

--
Christian
-----