Sandorm ??
Fra : Per Knudsen

Dato : 25-06-04 00:21

Er der nogen der har erfaringer med at fange Skrubber og lign. på
andet end sandorm og regnorm ?? Hvad med rå flæskesværd div. former
for råt kød, uden at der er fiskekød ? Eler andre gode sager !!
Med venlig hilsen
Per

Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 25-06-04 08:56

hejsa per

jeg har fanget mange fladfisk med sild og så er det også lidt mere
billigere end sandorm du skal skære dem i sådan nogle stk så de lige passer
krogen

knæk og bræk fremover

hilsen Tommy
"Per Knudsen (slet PJ5TG)" <pkbasti3bkbuller@PJ5TGmail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:10881194120.416436481072918@dtext.news.tele.dk...

Fra : Per Knudsen

Dato : 26-06-04 01:32

Tak for svaret Tommy!
Det har jeg også prøvet, men aldrig fanget noget på
sildestrimler, heller ikke på "fingertutter" i gaze (fra
apoteket) som jeg har fyldt med muslinger fra dåse. Men det
kan jo være, at jeg fisker de forkerte steder (Nybøl Nor og
Flensborg Fjord)

Per

Fra : ZiwcO

Dato : 26-06-04 08:06

Hejsa...
Jeg havde ikke lige noget og lave, og var lige faldet over
dit spørgsmål. Så har siddet og kigget lidt på nettet efter svaret.

Skrubbe:
Skrubben fanges på sandorm, muslinger, børsteorme, sandigler og Bioworms
fisket på bundsnøre. Den kan desuden fanges på et stort geddeblink, hvis
trekrog er udskiftet med en stump line og en agnet fladfiskekrog.

Rødspætte:
Skrubben fanges på sandorm, muslinger, børsteorme, sandigler og Bioworms
fisket på bundsnøre. Den kan desuden fanges på et stort geddeblink, hvis
trekrog er udskiftet med en stump line og en agnet fladfiskekrog.

Tunge:
Tungen kan fanges på sandorm, sildestykker, muslinger, sandigler, børsteorme
og Bioworms fisket på bundsnøre.

Slethvarre:
Slethvarren kan fanges på fiskestrimler, Bioworms, sandorm, sandigler og
børsteorme fisket nær bunden.

Håber det var svar nok
MVH
Henrik.

p.s du kan selv finde mere, hvis dette ikke var nok. der er MANGE fiskearter
derinde. hehe og har ikke ligefrem "forstand"
på det med fisk. Men det er ALLE sammen fladfisk som jeg har fundet frem til
dig. (har set billederne på siden)

Fra : ZiwcO

Dato : 26-06-04 08:07

hovsa... jeg glemte siden
www.sportsfiskeren.dk

Fra : Per Knudsen

Dato : 26-06-04 13:06

Tak for venlig interesse fra alle deltagere !!
Det sidste svar fra Henrik har givet mig impuls til at jeg
vil ptøve på atfinde ud af, hvordan jeg får fat på Bioworms.
Med venlig hilsen
Per

Per

Fra : JHB

Dato : 27-06-04 09:21

Hej

Per hvis du finder et sted hvor de forhandler bioworms gerne på nettet vil
jeg gerne hører om det ...gælder selvfølgelig også alle andre der må ligge
inde med info om hvor produktet kan købes.

hilsen
JHB

"Per Knudsen (slet LLQCC)" <pkbasti3bkbuller@LLQCCmail.tele.dk> wrote in
message news:10882516820.899910614118571@dtext.news.tele.dk...