MS Windows
briani 27239
CPU forbrug og regedit vil ikke vises [win~
Fra : Beck

Dato : 24-06-04 20:46

Hej alle

Når jeg vil se oversigten over startede processer, cpu etc. popper den frem
et ½ sekund, og er væk igen. Regdit gør det samme. Jeg har kørt Ad-aware og
virusscan, men intet hjælper. Er der en der har oplevet tilsvarende. - og
evt. hvordan jeg fixer det. Maskinen kører ellers upåklagelig så
omigenogforfra vil jeg gerne undgå

Lars

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-06-04 21:00

"Beck" <lars.beck@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virusscan, men intet hjælper. Er der en der har oplevet tilsvarende. - og
> evt. hvordan jeg fixer det. Maskinen kører ellers upåklagelig så

Du har en virus af en eller anden art (også selvom din antivirus siger noget
andet)..

Prøv i news:dk.edb.sikkerhed.virus

De kan sikkert hjælpe dig.

Mvh
Benjamin

Fra : Kispus

Dato : 24-06-04 22:22

> Du har en virus af en eller anden art (også selvom din antivirus siger
> [...]

Hej !
Jeg et par gange oplevet, at min ellers udmærket maskine, har opført
sig underligt, ved et tilfælde opdagede jeg at der var lavet for mange
gendannelsespunkter.
Jeg slog gendannelsen fra og til igen, og nu var der intet i vejen.
-Et forsøg værd ?
Mvh. John

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-04 14:47

Kispus skrev:

> Jeg slog gendannelsen fra og til igen, og nu var der intet i vejen.
> -Et forsøg værd ?

Din løsning virker ikke i Win2k.

Jesper G. Poulsen