Hjælp til simkortcloning
Fra : Guffe@

Dato : 24-06-04 20:01

Hej,jeg mangler lige lidt experthjælp til simkortcloning,hvis der var en
venlig sjæl der lige kunne hjælpe mig.
Tak kurt
henvendelse kberg@fjernfjern.pc.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-06-04 20:06

On Thu, 24 Jun 2004 21:01:26 +0200, "Guffe@" <kbergSPAM@SPAMpc.dk>
wrote:

>Hej,jeg mangler lige lidt experthjælp til simkortcloning,hvis der var en
>venlig sjæl der lige kunne hjælpe mig.

Du har ikke skrevet hvad det mere konkret drejer sig om - hvorfor ikke
skrive det her i gruppen?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/

Fra : Guffe@

Dato : 25-06-04 22:49

Det er da bare ok med mig.Jeg har arvet en nokia 3210 efter min svoger,den
bruger jeg på arbejde,samtidig har jeg en ericsson 2618 som jeg har håndfri
til i min bil,men jeg har ingen håndfri til nokia,derfor var det dejligt at
uanset hvilken telefon jeg brugte så var det det samme simkort.,så jeg er
fri for at flytte kort.Så kunne min ericsson sidde fast i bilen.
Kurt

Fra : Fischer

Dato : 26-06-04 07:02

> derfor var det dejligt at uanset hvilken telefon jeg
> brugte så var det det samme simkort.,så jeg er
> fri for at flytte kort.Så kunne min ericsson sidde
> fast i bilen.

Det kan godt lade sig gøre at klone et SIM-kort. Du skal bare sørge for at
begge mobiltelefoner ikke er tændt på samme tid.

Gør det selv:
http://www.gsm-technology.com/index.php/en_US,details,id_pr,683.html

Betale sig fra det:
http://www.danskunlock.dk/multisim.htm