Bjarke Hansen wrote:
>
> Der plejer jo ikke være det store problem at indlevere en mobiltelefon
> til rep.. Men hvordan er jeres erfaringer, når det gælder selve
> opladeren til mobilen?
>
> Min Oplader til min Siemens S55 er nemlig gået i stykker...
>
> Ikke selve elektronikken i opladen men stikket.. Stikket faldt fra
> hinanden, der er sat 2 stykker plastik sammen. og overorndet meget
> spinkelt...
>
> Jeg brugte så opladen uden dette, men der gik ikke mange sekunder før
> det ene ben knækkede af.. og så i nødfærge for at få opælkadt
> telefonenen igen,, prøvede jeg at lode ledningen på igen, hvorefter
> den anden ledning også knækkede af.. Nu har jeg så en oplader hvor
> begge ledninger er knækket af stikket...
Når man som forhandler indsender til TeleService er de forholdvist fair.
Men de er laaaang tid om det. Hvordan TeleCare er, tør jeg ikke sige.
> Mit umildbart gæt, er at forhandlere sikkert siger at det er vold og
> de ikke dækker sådan noget..
Afhænger af hvor meget forhandleren gider rode med det - ofte skal han selv
betale for at sende den ind, ud over den tid han skal bruge på det.
Jeg vil nok prøve at sende den direkte til TeleCare eller TeleService. Og
så væbne mig med god tålmodighed. Husk at vedlægge købskvittering!
Jeg ville dog sørge for at have en temmelig god forklaring på hvorfor der
er loddet på den - "hjemmefuskeri" får dem som oftest til at se rødt.
(
www.telecare.dk /
www.teleservice.com)