WOW - Kali tar' springet!
Fra : MGA

Dato : 24-06-04 17:04

Det må jeg lige dele med jer! Kali har siden vi fik hende forsøgt at hoppe
op i sofaerne - uden held fordi hun ikke er høj nok eller stærk nok. Vi har
løftet hende op hver gang. Men lige for 10 minutter siden vendte jeg mig
(jeg sidder ved computeren) og SÅ LÅ HUN I SOFAEN!
/cheer - hurra for min dygtige hund!
Se her - nederste billede: http://www.metteogthomas.dk/hund/hund.htm

Mette

Fra : Pwh

Dato : 24-06-04 17:21

MGA wrote:
> [...]
> nok. Vi har løftet hende op hver gang. Men lige for 10 minutter siden
> vendte jeg mig (jeg sidder ved computeren) og SÅ LÅ HUN I SOFAEN!

Tillykke, sådan noget gør bare en pærestolt
Så må jeg også lige prale, Angel (13 uger) gik igår mens jeg var på arbejde
selv ned af kældertrappen og ud i haven gennem Tysons hundelem.
Tyson var 6 mdr gammel før han turde at gå ned af den trappe,
så nu har hun fået udvidet sit område med 600 kvm ved at værer modig.

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-06-04 17:31

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:40daff54$0$499$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> Tyson var 6 mdr gammel før han turde at gå ned af den trappe,
> så nu har hun fået udvidet sit område med 600 kvm ved at værer modig.

Det kommer ikke bag på mig.

Piger ER kvikkere *SS*

mvh Eva

Fra : Pwh

Dato : 24-06-04 17:43

Eva Schmidt wrote:
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer ikke bag på mig.
>
> Piger ER kvikkere *SS*
>
> mvh Eva

Eller mere dumdristige )
Men indrømmet, Angel virker kvikkere end Tyson,
men det siger nu heller ikke så fandens meget

/Jens

Fra : MGA

Dato : 24-06-04 21:45

> [...]
> Tyson var 6 mdr gammel før han turde at gå ned af den trappe,
> så nu har hun fået udvidet sit område med 600 kvm ved at værer modig.

Det er dælme godt klaret!
Kali tog også kældertrappen forleden, men den var mere stejl end hun havde
regnet med og turen foregik på hovedet i kolbøtter *se Mette næsten få
hjertestop af skræk*
Hvor skønt for dine to at de har hundelem - jeg er dybt misundelig på Kalis
vegne!

Mette

Fra : shadow

Dato : 24-06-04 22:58

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjertestop af skræk*
> Hvor skønt for dine to at de har hundelem - jeg er dybt misundelig på

Hej Mette
Tillyke med udviklingen af din hund :)
Et godt sted at træne på trapper med din størelse hund er trapperne imellem
Trindelvej og Dr.Alexdrinesvej, det er et sted jeg anbefaler til alle jeg
kender og jeg selv har brugt meget, og når hun klare dem fint så flyt over
til trapperne imellem svinget og viadukten, så skal du bare se løjer.

--
M.V.H
Jimmy

Fra : MGA

Dato : 25-06-04 07:41

> [...]
> kender og jeg selv har brugt meget, og når hun klare dem fint så flyt over
> til trapperne imellem svinget og viadukten, så skal du bare se løjer.

Ej, kanon idé Jimmy! Jeg har slet ikke tænkt på at hun kunne LÆRE at bruge
trappen, har bare antaget at den var for stejl. Der ER nemlig kattelem i
kælderdøren - med sensor ovenikøbet, så det er helt oplagt!
Tak for idéen!

Mette

Fra : Pwh

Dato : 25-06-04 15:58

MGA wrote:

> Det er dælme godt klaret!

Hun var også selv meget stolt, og mig med )

> Kali tog også kældertrappen forleden, men den var mere stejl end hun
> havde regnet med og turen foregik på hovedet i kolbøtter *se Mette
> næsten få hjertestop af skræk*

Godt de ikke er lavet af glas i den alder.

> Hvor skønt for dine to at de har hundelem - jeg er dybt misundelig på
> Kalis vegne!

Hvis du bor i hus behøver du da ikke at værer misundelig,
du kan da bare lave en lem til Kali selv.

/Jens

Fra : Holm

Dato : 24-06-04 18:59

> [...]
> løftet hende op hver gang. Men lige for 10 minutter siden vendte jeg mig
> (jeg sidder ved computeren) og SÅ LÅ HUN I SOFAEN!

Hej Mette

Ha ha ha ...hvor er det bare nogle kanon billeder , men teksten slår da alt
..
Jeg grinede helt vildt , især over at Kali havde tænkt sig at bide struben
over på sin fætter fordi han tissede op af radiatoren...hahaha....!! Godt
skrevet .

Mange hilsener Holm

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 24-06-04 19:52

> [...]
> løftet hende op hver gang. Men lige for 10 minutter siden vendte jeg mig
> (jeg sidder ved computeren) og SÅ LÅ HUN I SOFAEN!

Jeg er ellers normalt ikke til små hunde, men...

Hvor er han dog nuttet!!!

Og tillykke med det store sofa-spring! Det er så stor en dag når de lærer
det!

Jeg overto' en gammel Golden på 7 år sidste år. Hun havde lært ikke at hoppe
op i sofa, seng osv. så der var det ikke fysikken der var nogen hindre, men
alligevel to' det mig næsten ½ år at lære hende at hoppe op og hun vil
stadig, her 1½ år efter, ikke friviligt! Men det går dog fremaf og jeg håber
på succes inden "gamle gule" stiller poterne!

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : MGA

Dato : 24-06-04 21:43

> Jeg er ellers normalt ikke til små hunde, men...
>
> Hvor er han dog nuttet!!!

Godt HUN ikke hører dig kalde hende en ham. Kali er navnet på alle dæmoners
dronning

Tak for din kommentar - det er så dejligt at folk synes hun er nuttet!

Mette

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 24-06-04 23:08

> Godt HUN ikke hører dig kalde hende en ham. Kali er navnet på alle
dæmoners
> dronning

Øhhh æhhh U og A er ikke ret langt fra hinanden på tastaturet, så må ha'
ramt forkert! *fløjter uskyldigt*

> Tak for din kommentar - det er så dejligt at folk synes hun er nuttet!

Det er hun! Det er også nogen virkelig skønne billeder af hende!

Fra : MGA

Dato : 25-06-04 07:41

> Øhhh æhhh U og A er ikke ret langt fra hinanden på tastaturet, så må ha'
> ramt forkert! *fløjter uskyldigt*

> Det er hun! Det er også nogen virkelig skønne billeder af hende!

Hav en god dag!

Fra : Pwh

Dato : 25-06-04 16:02

Rinnie Ilsøe wrote:
> "MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhh æhhh U og A er ikke ret langt fra hinanden på tastaturet, så må
> ha' ramt forkert! *fløjter uskyldigt*

LOL det var godt nok den tyndeste undskylning jeg har hørt længe )

/Jens (som aldrig kommer med dårlig undskyldninger)