hvor er masterne
Fra : Georg

Dato : 24-06-04 16:50

http://www.mastedatabasen.dk/

Ret cool. Er ved at tælle alle Oranges sites på Fyn.

Georg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-06-04 17:43

On Thu, 24 Jun 2004 17:50:18 +0200, "Georg" <linesnuden@hotmail.com>
wrote:

>http://www.mastedatabasen.dk/
>
>Ret cool. Er ved at tælle alle Oranges sites på Fyn.

Ja, skulle også lige til at skrive om det...

Det er da forholdsvis opdateret... der er også markeret på kortet, en
midlertidlig installation fra TDC...

Faktisk her hvor jeg bor, ser det ud til at der er en mast hver ca.
500 meter fra TDC.... Men er lige skiftet til Sonofon, og af en eller
anden mærkelig grund er der faktisk bedre dæknign fra SOnofon, selvom
der er ca. 1 km til nærmeste mast.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-06-04 18:08

On Thu, 24 Jun 2004 18:43:13 +0200, Bjarke Hansen
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Det er da forholdsvis opdateret... der er også markeret på kortet, en
>midlertidlig installation fra TDC...

Men helt godt er koret ikke lavet...

Selvom der er en masse udstyr på samme mast, og samme andress
registeres hos ITST... så er der en masse firkanter i samme område, og
det er umuligt at trykke på dem alle, der de dlkker over hinanden.

Fra : Anders Lund

Dato : 25-06-04 16:23

Georg wrote:

> http://www.mastedatabasen.dk/
>
> Ret cool. Er ved at tælle alle Oranges sites på Fyn.

Helt nøjagtig er den ikke.. jeg kunne ikke finde en mast jeg ellers kan
se fra min altan. Derefter fandt jeg en anden mast som jeg ikke kunne
finde fra min altan, men godt fra kortet - så klikkede jeg på den,
hvilket afslørrede at det var den samme mast - bare sat forkert på kortet.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-06-04 18:41

On Fri, 25 Jun 2004 17:22:47 +0200, Anders Lund
<spam2004@andersonline.dk> wrote:

> [...]
>finde fra min altan, men godt fra kortet - så klikkede jeg på den,
>hvilket afslørrede at det var den samme mast - bare sat forkert på kortet.

Ja det er ikke helt godt...

Men værre er at de faktisk også har notoret Sonofons FWA kunder, som
så bare på kortet beskriver at det er Sonofons FWA mast...

Fx en kunde i boligforeningen på den anden side af vejen hvor jeg bor,
og vejdirektoratet som har en FWA forbindelse ude på motorvejen for
sendes af vejtraffikbilleder... De er notoret på kortet som FWA mast
fra Sonofon holding.