Firefox 0.9 - min pcbank virker nu !
Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-06-04 16:55

Vil lige sige, at min Nordea pc bank virker med firefox 0.9 - i andet
forsøg :)

Forventer mig meget af 1.0 :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Lobais

Dato : 25-06-04 10:11

Thu, 24 Jun 2004 17:55:10 +0200. skrev Dr.Ralph:
> Forventer mig meget af 1.0 :)

Især Gnome integration :)

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-06-04 13:23

On Thu, 24 Jun 2004 17:55:10 +0200, Dr.Ralph wrote:

> Vil lige sige, at min Nordea pc bank virker med firefox 0.9 - i andet
> forsøg :)

Til gengæld virker mit "IE View" nu ikke længere - selvom jeg gang på
retter extension mod min ie explorer sti :(

Der er desværre rigtig mange steder, hvor java script er afgørende for brug
af en websites indhold - sådanne steder er IE stadig et MUST !

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-06-04 18:02

Prøv Launchy i stedet: <http://gemal.dk/mozilla/launchy.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Dr.Ralph

Dato : 26-06-04 07:43

> Prøv Launchy i stedet: <http://gemal.dk/mozilla/launchy.html>

Tak - den virkede :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-06-04 10:30

On Fri, 25 Jun 2004 19:01:56 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Prøv Launchy i stedet: <http://gemal.dk/mozilla/launchy.html>

Jeg har prøvet og downloade launchy, men hvordan installerer jeg filen
der hedder "launchy-300.xpi" ?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Anders Lund

Dato : 26-06-04 10:51

Jesper Hansen wrote:

> Jeg har prøvet og downloade launchy, men hvordan installerer jeg filen
> der hedder "launchy-300.xpi" ?

Jeg trykker påare på det link som føre hen til
http://downloads.mozdev.org/launchy/launchy-300.xpi , så kommer Firefox
op og spørger om den skal installere det.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 26-06-04 10:52

Anders Lund wrote:

> Jeg trykker påare på det link som føre hen til
> http://downloads.mozdev.org/launchy/launchy-300.xpi , så kommer Firefox
> op og spørger om den skal installere det.

Men ellers står opskriften også klart og tydeligt på hjemmesiden:
"File" -> "Open file" ...

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Dino

Dato : 26-06-04 10:53

Den 26-6 2004 skrev Jesper Hansen i dk.edb.internet.software.browser:

> Jeg har prøvet og downloade launchy, men hvordan installerer jeg filen
> der hedder "launchy-300.xpi" ?

Hvis den ligger på din maskine, brug Stifinder og træk & slip, eller fra
FireFox: File - Open File.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-06-04 12:28

On Sat, 26 Jun 2004 11:53:19 +0200, Dino <no.email.replies@excite.com>
wrote:

>Hvis den ligger på din maskine, brug Stifinder og træk & slip, eller fra
>FireFox: File - Open File.

Tak for svarene allesammen

Med venlig hilsen
Jesper Hansen