MUST programmer til 6600
Fra : MigSelv

Dato : 24-06-04 16:23

Hej Xperter

Hvilke programmer SKAL man bare have installeret i sin 6600 ??...

Mener at have læst en tråd om det tidligere...

/MigSelv

Fra : Peter

Dato : 24-06-04 18:09

"> Hvilke programmer SKAL man bare have installeret i sin 6600 ??...

> Mener at have læst en tråd om det tidligere...
>
> /MigSelv

Jeg har følgende

Praktiske:
Citymaps fra Tomtom (incl. København),
Børsens nyhedsticker
FExplorer
Psiloc MiniGPS
Microcalc (regneark)
En browser (opera)

Sjove
FaceWave,
Kamasutra (praktisk?),
Bounce
Photographer v2.4.0

Nu er jeg skiftet til 7610, men et godt 3. parts program til at optage
længere filmklip mener jeg også er et must.

Jeg savner et godt backgammonspil, der udnytter skærmen ordentlig. Er der
nogle, der har et bud ?

Peter

Fra : MigSelv

Dato : 24-06-04 18:30

Hvor kan jeg downloade disse programmer ??
- Børsens nyhedsticker, er måske ikke ligefrem et must, med mindre man er
investor.

/MigSelv

Fra : Peter

Dato : 24-06-04 20:43

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg downloade disse programmer ??
> - Børsens nyhedsticker, er måske ikke ligefrem et must, med mindre man er
> investor.
>
> /MigSelv
Det er dagbladet Børsens nyhedsticker, ikke fondsbørsens, så man behøver
ikke at være investor, men bare interesserer sig for erhvervslivet.

Jeg håber, der er flere, der dropper deres "Must have" programmer til
inspiration for os andre, men kommer også til at tænke på gode wap-sider.

Peter

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 26-06-04 16:56

Hey!

Agile Messenger er et MUST hvis man ellers er bruger af MSN messenger, ICQ
eller andre chatprogrammer...!
Det funger Perfekt!

Lasse

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 26-06-04 16:57

Hey...

De der citymaps lyder interessante...! Hvor nedlaster man den slags? Vel
ikke gratis?

Fra : Peter

Dato : 04-07-04 19:16

"Lasse Rønlev" <6x122859@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hey...
>
> De der citymaps lyder interessante...! Hvor nedlaster man den slags? Vel
> ikke gratis?
> Lasse

www.tomtom.com Man kan sikkert finde eksemplarer på nettet, der er gratis,
men jeg har købt min til København.