Hvilken ram er bedst til Dual i nforce2
Fra : H.Nielsen

Dato : 24-06-04 15:56

Jeg har et NForce2 ultra400 bundkort og nu mangler jeg noget ram, jeg
har kigget på disse 2 sæt hvilket er mon det bedste?

Er der andre ram navne som er gode eller bedre end corsair?

Fra : H.Nielsen

Dato : 24-06-04 16:45

On Thu, 24 Jun 2004 16:55:56 +0200, H.Nielsen <mail@no.email> wrote:

UPS! glemte lige noget

Det er disse to sæt jeg har kigget på

Fra : Thomas Hansen

Dato : 24-06-04 20:51

On Thu, 24 Jun 2004 17:45:08 +0200, H.Nielsen <mail@no.email> wrote:

> On Thu, 24 Jun 2004 16:55:56 +0200, H.Nielsen <mail@no.email> wrote:
>
> UPS! glemte lige noget

> Det er disse to sæt jeg har kigget på

Jeg har længe kørt med Crucial. De er stabile og billige. Især når man
køber dem direkte fra deres hjemmeside.

Det er nogle udemærkede sæt du har kik på. Det eneste minus er prisen. Du
kan få 1gb PC3200 fra Crucial til ca 1500 med porto. De sæt du lister
koster mere end 1000kr. mere, men de er imo ikke de penge værd. Men det
kommer jo helt an på resten af dit system og hvilke forventninger du har
til overclocking.

Jeg har selv en mobil Barton 2500+ som er ulåst så jeg kan nøjes med
200fsb og skrue på multiplieren. Men hvis du har en almindelig Barton som
er låst kan fsb'en jo holde dig tilbage.

I samme kategori som Corsair er Geil, Mushkin, Kingston HyperX og OCZ men
de er også urimiligt dyre.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"