tv-antenne på cv
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-06-04 14:45

Hej NG

Vi overvejer at få tv-antenne på cv'en MEN er det svært selv at
montere den????????
Det kan være både antennestang eller en til fastmontering på
taget..?;o/

Fra : claus b. p.

Dato : 25-06-04 09:11

"Michael Rasmussen" <michael@sorryhotmail.com> wrote in message
> [...]
> montere den????????
> Det kan være både antennestang eller en til fastmontering på

Hvis det var mig, ville jeg finde et letvægtsrør og plante udenfor i
mudderet, fastholdt af 3 snore til faste punkter (fx. cv) så slipper man for
at bore huller. Det er let. Parabol til sattelit er svært. Kræver god
fastgørelse, stor præcision og en del tålmodighed at justere ind.

/Claus

Fra : Ollie

Dato : 28-06-04 22:11

In article <40dbde10$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, claus b. p.
<cbp33@hotmail.com> wrote:

> [...]
> at bore huller. Det er let. Parabol til sattelit er svært. Kræver god
> fastgørelse, stor præcision og en del tålmodighed at justere ind.

Jeg har en GLOBESAT MOBIL 60 PARABOL på min vogn.

Den er sat op og indstillet på under 1 minut.

Så har man altid super billed kvalitet og det eneste vi mangler er TV2.

Mvh
Ole

Fra : Verner

Dato : 29-06-04 16:59

On Mon, 28 Jun 2004 23:11:22 +0200, Ollie <ollie@whatdoyouthink.com>
wrote:

>Jeg har en GLOBESAT MOBIL 60 PARABOL på min vogn.
>
>Den er sat op og indstillet på under 1 minut.

Hvilke parabolkort skal der bruges, og hvad er prisen ?

Verner

Fra : Ollie

Dato : 29-06-04 21:46

In article <cc43e0ha4lgmsadir1o3u6p05134vj4ik9@4ax.com>, Verner
<Verner@post.dk> wrote:

> Hvilke parabolkort skal der bruges, og hvad er prisen ?
>
> Verner
Du skal have en receiver til den, evt. den hjemmefra.

Jeg har Canal Digital kort, det giver adgang til alle danske kanaler
undtaget TV2 som er lidt sløve vedr. sattelit.

Prisen kan jeg ikke lige huske men mener det er lidt over kr. 2000,-

Den er forøvrigt indstillet uden satfinder på under 1 minut.

Ole

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-06-04 16:26

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> wrote in message news:<40dbde10$0$186> Hvis Parabol til sattelit er svært. Kræver god
> fastgørelse, stor præcision og en del tålmodighed at justere ind.
>
> /Claus

Hej Claus
Med en satfinder til 145 kr tager det 10 sekonder at finde satelitterne )

Det eneste irriterende er at TV2 endnu ikke er på satelit.

Venlig hilsen
verner