MS Windows
briani 27239
offline filer på netværket
Fra : Filip

Dato : 24-06-04 11:51

Hej NG

Jeg har lavet en offline mappe på min bærbare hvorfra jeg synkroniserer mine
dokumenter og andet fra den stationære. Nu er spørgsmålet så hvordan man får
slettet de synkroniserings indstillinger igen. Jeg har nemlig sat for mange
mapper til at synkronisere, og dem vil jeg gerne have slettet fra
synk´-listen, undtagen dokument mappen. Jeg kan selvfølgelig formatere, men
det er ikke lige tiden at gøre det nu.

Nogle forslag???

Filip

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 24-06-04 22:17

Filip skriver bl.a.:

> [...]
> synk´-listen, undtagen dokument mappen. Jeg kan selvfølgelig
> formatere, men det er ikke lige tiden at gøre det nu.

En søgning i Hjælp på 'offline files' giver:

To delete your offline files
1. Open My Computer.
2. On the Tools menu, click Folder Options.
3. On the Offline Files tab, click Delete Files.
4. In the Confirm File Delete dialog box, select the check box
next to the shared folder that contains the offline files you
want to delete.
5. Do one of the following:
- To remove copies of the network files Windows automatically
stores on your computer, click Delete only the temporary offline
versions.
- To remove the network files that are automatically stored on
your computer as well as the network files you specifically made
available offline, click Delete both the temporary offline
versions and the versions that are always available offline.

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk

---