MS Windows
briani 27239
Skift bruger ikon under START- hjælp
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 24-06-04 09:44

Hej!

Er det muligt at placere 'skift bruger' ikonet, hvor 'log af' og Luk
computeren' også er placeret (under 'START')??

Hvis - hvordan?

...Jan

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 24-06-04 10:43

Jan Højsgaard Poulsen skriver bl.a.:

> Er det muligt at placere 'skift bruger' ikonet, hvor 'log af'
> og Luk computeren' også er placeret (under 'START')??

Spar et par klik og brug tastekombinationen Win + L.

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk

---

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 24-06-04 12:31

"Niels P Sønderskov" <nielspsonder @ skov.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jan Højsgaard Poulsen skriver bl.a.:

> Spar et par klik og brug tastekombinationen Win + L.

...er ikke mit ønske.
Jeg ønsker 'skift bruger' ikonet ved side af de andre ikoner 'log af' og Luk
computeren'

...Jan

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 24-06-04 22:10

> [...]

> ..er ikke mit ønske.
> Jeg ønsker 'skift bruger' ikonet ved side af de andre ikoner

Jo, det forstod jeg nok. Skriver du også tekst ved at klikke med
musen?

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk

---

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 25-06-04 17:02

"Niels P Sønderskov" <nielspsonder @ skov.mail.dk> skrev i en meddelelse
<klip>

> Jo, det forstod jeg nok. Skriver du også tekst ved at klikke med
> musen?

'skrive text ved at klikke med musen' ikke forstået.??

Kan du hjælpe med skift-bruger-ikonet eller ej?

...Jan

Fra : Søren J. Madsen

Dato : 26-06-04 12:38

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:40da9439$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej!
>
> Er det muligt at placere 'skift bruger' ikonet, hvor 'log af' og Luk
> computeren' også er placeret (under 'START')??

Har du aktiveret "hurtig brugerskift" i "kontrolpanel -> brugerkonti" ?

Mvh.
Søren

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 28-06-04 16:19

"Søren J. Madsen" <sjm@nospam.dk> skrev i en meddelelse

<klip>

> Har du aktiveret "hurtig brugerskift" i "kontrolpanel -> brugerkonti" ?

Ja. Det er slet ikke det det drejer sig om

Jeg ønsker blot 'skift-bruger' ikonet på samme sted (under 'START') som 'Log
af' og 'Luk computeren'.

Kan du hjælpe?

...Jan