Opfølgning - jer der hjalp
Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 24-06-04 07:58

Hej igen igen

Jeg har lige været ved dyrlægen med kat og urin prøve. Og som nogen af jer
snakkede om så var der krystaller i massevis.. jeg så dem også selv i
microskop. Stakkels min lille pige mis.
Så nu skal de på 5 kg special foder S/D og når den er opbrugt så på noget
andet som jeg ikke helt kan huske - har det dog stående på en seddel - tror
det hed C/D måske? :)

Men mange mange tak for hjælpen herinde og jeg fik hende bragt derud i tide.
Dyrlægen fortalte hvad der ville ske hvis en hankat havde det samme.. han
har jo krystallerne helt sikkert men hvis han får forstoppelse i penis så
skal der enten en kateder op og hvis det ikke kan lade sig gøre så var
operation den eneste løsning *Gru*

Nå men om 2½ uge skal jeg derud igen og aflevere en urin prøve af Indy men
tager samtidig en med af Rally for at være sikker.

Men endnu engang mange tak for hjælpen herinde.. det er sørme dejligt der
findes en nyhedsgruppe og så mange mennesker der kan hjælpe.

Et kæmpe knus fra Indy, Rally og mig
*knuuuuuuuuus*

Fra : Pia Nave

Dato : 24-06-04 18:22

Peggy-Sue Rønnow wrote:
> [...]
> andet som jeg ikke helt kan huske - har det dog stående på en seddel - tror

Hej Peggy-Sue

Dejligt at høre at du har været ved dyrlægen med hende
Det er helt sikkert C/D dine katte skal have, og sikkert også skal blive
ved med efterfølgende, netop for at bevare urinens surhedsgrad så der
ikke opstår krystaller.

Fortsat god bedring med hende

--
Mvh. Pia og 4-kløveret