Kan ikke besvare sms?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 23-06-04 21:30

Hej med jer!

Jeg har en 3310. Normalt kan jeg vælge "Besvar" når jeg har modtaget
en SMS. , men idag fik jeg en SMS fra Norge, hvor der kun kunne vælges
"Slet" og ikke andet. Den var sendt fra en dansk telefon (han er på
ferie i Norge), og nummeret blev genkendt, idet det står i min
telefonbog.
Men hvorfor kan jeg ikke besvare denne SMS? Jeg kan godt sende en ny
SMS til ham i Norge, men altså ikke besvare.
Kan det have noget med abonnementet at gøre (det er et TDC
Mobilflex-Connect abonnement)?

Håber nogen har en idé.

--
Hilsen Jakob

Fra : Thunder

Dato : 26-06-04 20:42

Det kan have noget at gøre med at han roamer på det norske net. Har du
checket at det er hans nummer der står som afsender. Hvis ikke så er det
fordi Sms'en er sendt fra hans telefon over den norske server og den ikke
tillader at du svar tilbage den vej. Jeg har oplevet det samme med en
veninde der er i Filippinerne.

Jan Johansson

"Jakob Griffel (slet 600S9)" <jakob_griffel@600S9hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:10880227610.149376167258275@dtext.news.tele.dk...