MS Windows
briani 27239
Opdateringer til Windows
Fra : rondo

Dato : 23-06-04 21:11

Jeg skal installere diverse opdateringer til Windows fra en computer,
der kun har adgang til internettet via modem. Findes der derfor en
måde, hvorpå man kan downloade opdateringerne til en anden computer og
så brænde dem til en CD og efterfølgende køre opdateringerne fra
denne?

Mvh
rondo

Fra : /Ole

Dato : 23-06-04 21:55

Du kan bestille en CD med alle opdateringer ved Microsoft på deres side, jeg
mener, der er opdateringer indtil maj, men jeg vil ikke hænges for det.

/Ole

Fra : Gevaldi

Dato : 23-06-04 22:03

/Ole skriblede:
> Du kan bestille en CD med alle opdateringer ved Microsoft på deres
> side, jeg mener, der er opdateringer indtil maj, men jeg vil ikke
> hænges for det.

Her er adressen og opdateringerne
er til februar 2004:
http://www.microsoft.com/security/protect/cd/order.asp

--
/Gevaldi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-06-04 22:16

Gevaldi skriver:

> Her er adressen og opdateringerne
> er til februar 2004:
> http://www.microsoft.com/security/protect/cd/order.asp

Øøøh, jeg fandt :
Hvis du anvender en meget langsom internetforbindelse (f.eks. et ældre
modem) eller hvis du af andre grunde ikke har mulighed for selv at hente
opdateringer til dine programmer og dit operativsystem fra vores
hjemmeside, kan du bestille en cd med opdateringerne.

Klik her for at bestille cd'en der indeholder opdateringer til og med
15. oktober 2003.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Allan / Kolding

Dato : 23-06-04 23:02

Hvis du selv har en pc med samme OS.
Så kan du se de update du selv har hentet.

Dem kan du også søge ved Microsoft, og gemme i en mappe.
Det har jeg gjort engang. Men det tager lidt tid.

--
MVH. Allan / Kolding
Byt om på bruhn og allan og fjern _V_Æ_K_ i min mail

Prøv noget nyt !! GRATIS Uden alt for mange regler m.v.
http://www.salgauktion.dk/auktion/index.php

KLIP

Fra : Snuden

Dato : 23-06-04 23:19

On Wed, 23 Jun 2004 22:11:15 +0200, rondo
<newsnospam@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>måde, hvorpå man kan downloade opdateringerne til en anden computer og
>så brænde dem til en CD og efterfølgende køre opdateringerne fra

Det har været diskuteret så sent som i slutningen af Maj måned. Se
message-id 6tg6b0dj5c31l5aoqutaepckp6cbvevn5b@4ax.com
--
Snuden