Black and white driller
Fra : Li Lo

Dato : 23-06-04 20:03

hejsa jeg har lige fået en ny pcer, og jeg ville spillet mig lidt ælder spil
black & white, men det virker ikke jeg får dette afvide:

runblack.exe - Defekt afbildning
Programmet eller DLLén C:\programmer\lionhead studios ltd\Black &
white\LHMultiplayerR.dll er ikke et gyldigt Windows-billede. kontroller
dette med din installationsdisketten.

min pcer opfylder system kravene uden problemer... og jeg er ikke sikker på
hvad ovenstående besked betyder...

er der nogen der kan hjælpe mig ??

VH Li Lo

Fra : /Ole

Dato : 23-06-04 20:58

Kører du XP??

Hvis du gør, og det gør du jo nok, så prøv at køre den kompatibelt med 98,
og hvis det ikke lige virker, så prøv producentens hjemmeside, og se, om
ikke de har været flinke nok, til at lægge en patch ud til XP

/Ole

Fra : Li Lo

Dato : 23-06-04 21:09

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEHERstofanet.dk> wrote in message
> [...]
> og hvis det ikke lige virker, så prøv producentens hjemmeside, og se, om
> ikke de har været flinke nok, til at lægge en patch ud til XP

øøøø jeg ved overhodet ikke hvad du snakker om ?? køre den kompatibel med
98.... hvordan det
og jo jeg har xp.
VH Li Lo

Fra : /Ole

Dato : 23-06-04 21:58

højreklik på den fil, der skal starte spillet, vælg egenskaber, fanen
kombatilitet, og sæt kryds i det øverste felt under kombatilitet, og vælg
så, det ska køre som 98 / ME

/Ole

Fra : Li Lo

Dato : 23-06-04 22:12

Det hjalp ikke... men jeg har fundet udaf jeg skal bruge en patch men jeg
kan bare ikke finde den.... nogen der kan hjælpe ?
http://www2.bwgame.com/

Fra : /Ole

Dato : 24-06-04 01:20

jeg har kikket lidt rudt, og det tætteste jeg kom var det her:
http://www.short-media.com/forum/showthread.php?t=5341

Du skal hente den nyeste patch, køre det i 98 kompatibel tilstand, og sørge
for, at grafikdriver ol er opdateret.