sejlads på varde å
Fra : Lars Clement

Dato : 22-06-04 23:47

Hej gruppe.
Er der nogen af jer der har kendskab til nogle af de motorbådsklubber der
holder til ved Varde å ?
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at putte min nordan i et sted og sejle fra
varde ud i ho bugt ( eller omvendt) og derfor søger jeg nogen der kender til
slæbesteder / bådramper mv.

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Mogens

Dato : 23-06-04 05:32

On Wed, 23 Jun 2004 00:47:09 +0200, "Lars Clement"
<clement@post9.tele.dk> wrote:

> Er der nogen af jer der har kendskab til nogle af de motorbådsklubber der
>holder til ved Varde å ?

Varde Sejlklub dækker "både" generelt

> Jeg kunne nemlig godt tænke mig at putte min nordan i et sted og sejle fra
>varde ud i ho bugt ( eller omvendt) og derfor søger jeg nogen der kender til
>slæbesteder / bådramper mv.

Der er et slæbested til fri afbenyttelse i Varde - overfor Statoil...

/

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-06-04 19:55

"Mogens" <SLET@DETTE.dk> skrev i en meddelelse

> Varde Sejlklub dækker "både" generelt

> Der er et slæbested til fri afbenyttelse i Varde - overfor Statoil...
>
> /

Og det ser faktisk rigtigt fornuftigt ud - så fornuftigt at det er svært at
tro at det ikke koster penge !
Al ære til ejerne af rampen for det.
--
Jesper Hedegaard