Tak for det!!!
Fra : shadow

Dato : 22-06-04 23:38

Først vil jeg sige at jeg har nydt hver en time jeg har brugt herinde, men
nu er det ikke mere til at få luft herinde længer, så det er godt at man bor
ved havet :)
Og så vil jeg sige tak for god ro og orden :) og hermed forlade denne N/G da
jeg kan se at fordi man er lidt hypper aktiv så skal man dunkes oven i
hovedt, men det er jo ikke kun herinde det er galt , men også i andre N/G
foregår det åbentbart på samme måde, at når der kommer en til der måske
har et andet syn på sagen og måske træder nogle over tæerne som åbentbart
tror at de skal styre denne N/G alene og har til lavmål at tro at det bla.
er en reklamesøjle for en hjemmeside jeg kører så står jeg af, og vil bruge
min tid på noget andet relevant hundearbejde, så kære venner i behøver ikke
ulejlige jer med et filter. Så nu er der igen plads til at i kan fortælle
hinanden hvor gode i er, ikke hermed sagt at jeg dømmer alle over en kam.

--
M.V.H
Jimmy

Fra : Eifelvuf

Dato : 23-06-04 01:18

"shadow" skrev d. 22-06-04 23:38 dette indlæg :
> [...]
fortælle
> hinanden hvor gode i er, ikke hermed sagt at jeg dømmer alle over en

Tak.

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Vollert

Dato : 23-06-04 04:58

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote in message
> [...]
> hinanden hvor gode i er, ikke hermed sagt at jeg dømmer alle over en kam.

Ja der er godt nok nogle små "konger" herinde har jeg også erfaret.
Men jeg syntes at det er træls at du bare sådan giver op. Den slags er der
sgu i alle grupper, man finder/hører dem hurtig. Ignorer dem dog eller
put dem i DIT filter, så du slipper for at høre på deres "opråb til folket"

--
Hilsen Martin.

Fra : Heidi Jensen

Dato : 23-06-04 06:05

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hinanden hvor gode i er, ikke hermed sagt at jeg dømmer alle over en kam.

Jeg synes måske at du stikker halen mellem benenene! Man må kunne klare
noget modstand i en nyhedsgruppe- og man må kunne ta' til sig, hvad der
bliver skrevet, ellers kan det jo være lige meget med nyhedsgrupperne! Jeg
mener med, hvis en bliver ved med at svare oven over et indlæg, ja så må man
jo fortælle, at det skal de lade være med, og hvis de ikke hører efter, vil
tonen efter en del henvendelser blive en anden! Nu siger vi jo så til dig,
at nogle af dine indlæg er irriterende, fordi de bare bliver væltet ind, når
du bedst synes vi skal vide noget om det- så har vi bedt dig om at drolsle
ned, det hjalp ikke..... Så må vi fortælle dig, at det faktisk er så
irritenrende, at vi må sætte filter på- Og DER reagerer du........ ved at
stikke halen mellem benenene! :0(

Hilsen Heidi

Fra : Jimmy

Dato : 23-06-04 07:35

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote in message

> Og så vil jeg sige tak for god ro og orden :) og hermed forlade denne N/G
da

Folk der har behov for at fortælle andre, at de forlader en gruppe vender
*altid* tilbage efter kort tid eller ophæver ganske enkelt ikke abonnementet
på gruppen, fordi de ikke kan klare ikke at læse hvad folk nu skriver.

Hvis de virkeligt var ligeglad med gruppen ville de klikke Unsubscribe i al
stilhed.

> [...]
> tror at de skal styre denne N/G alene og har til lavmål at tro at det bla.
> er en reklamesøjle for en hjemmeside jeg kører så står jeg af,

Jeg kan ikke se ret mange andre motiver i dine evindelige "Se her på min
side der er svaret"-postinger end reklame (Jeg taler ikke om din signatur).
Hvis du ønskede at hjælpe kunne du jo skrive svaret i det medium, som
spørgeren anvender.
Nemlig nyhedsgruppen.

/Jimmy

Fra : MGA

Dato : 23-06-04 07:38

At folk giver dig deres mening betyder at de IKKE er ligeglade med dig og
dine indlæg. Du kan ikke gå gennem livet uden at få kritik - og du bør tage
det til dig og bruge det konstruktivt, og ikke bruge tid på at slikke din
sårede stolthed.
Tag det som en udstrakt hånd at folk slår dig oven i hovedet i stedet for
bare at vende dig ryggen.
Jeg er glad for at vi kan sige noget til hinanden og hvis du oplever at
flere nyhedsgrupper giver dig samme respons, så er der nok noget om det.
Brug det - ikke til at flygte ind i selvmedlidenhed, men til at arbejde med
dig selv og blive bedre til at få det du har brug for!

Og ja, der er nogen der er meget dominerende, men det er jo deres og KUN
deres problem. Der er ingen grund til at du - eller andre - skal gøre det
til dit. Sig det til dem og lad dem slås med det - vi har alle sammen noget
vi kan gøre anderledes eller bedre. Men kun hvis vi lader andre komme ind og
hjælpe os, for eksempel med respons, kan vi komme til at være tro mod os
selv.

Mange hilsner

Mette

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 23-06-04 09:35

> [...]

> jeg kan se at fordi man er lidt hypper aktiv så skal man dunkes oven i
> hovedt, men det er jo ikke kun herinde det er galt.

Niks, du vil opleve at i mange af livets tilfælde er det en god ide at lige
se tiden an i et forum og se hvordan kulturen er.

Du skal huske at de folk der er herinde er her fordi de syntes det er sjovt,
og her er en godt tone.

Du kan jo ikke lige pludselig forvente at fordi du ikke syntes her er indlæg
nok til dig, at alle andre retter ind og accepterer og begynder at digte
indlæg bare uden lige.

Som andre har foreslået, hvis du har et stort behov for at blive hørt og
accepteret bør du nok oprette et forum på din egen side, for der er det ene
alene dig der bestemmerm og folk der æser dit forum må acceptere dine
regler.
Tilgengæld må du også acceptere at spillereglerne er anderledes i det
offentlige rum, her er det en fordel tildels at hyle som den flok man er
blandt, om ikke andet til at starte med.

Mon ikke du fortsat læser med, sådan plejer det jo at være.

// Kim

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-06-04 11:27

> [...]
> nu er det ikke mere til at få luft herinde længer, så det er godt at man

Hej Jimmy

Du ville gøre livet en del lettere for dig selv, hvis du i stedet for at
tæppebombe gruppen med en masse gode indlæg fundet rundt omkring, om både
aktuelle & uaktuelle ting, begyndte at besvare nogle af de problem
stillinger som folk nu måtte have, eller fortalte om de ting, som Jimmy,
oppe fra DCH Skagen nu havde øvet med held, eller havde oplevet sammen med
hans hund, da han gik tur langs stranden.

Altså kort fortalt, lad os høre noget om og fra Jimmy... Ikke fra et eller
andet opslagsværk. Nu har du været her et stykke tid, men jeg ved stadig
meget meget lidt om Jimmy, og endnu mindre om Jimmy's hund, men jeg ved, at
hvis jeg har et eller andet problem, ligger der sikkert et link på DCH
Skagens hjemmeside.

Jeg ved en masse om Sonja, Pia, Rinnie, Leyna, Mette, Jens, Peter, Martin og
Kim, altsammen stykket sammen, af hvad vi har skrevet sammen, eller hvad de
har skrevet til andre. Men man får intet indtryk af, Hvem & Hvad er Jimmy,
bortset fra Webmaster ved DCH Skagen.

M.V.H.....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 23-06-04 11:41

On Wed, 23 Jun 2004 00:37:45 +0200, "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk>
wrote:

Hej Jimmy!

>Først vil jeg sige at jeg har nydt hver en time jeg har brugt herinde, men
>nu er det ikke mere til at få luft herinde længer, så det er godt at man bor
>ved havet :)

Ind imellem kan man føle at det er svært at få luft, og nu tænker jeg
ikke bare på denne gruppe, men i al almindelighed. Man kan altså ikke
forvente at alle andre tænker lige som en selv, men hvis man gerne vil
være med til at præge udviklingen, så er man nødt til at være
medvirkende. Det gælder i alle livets aspekter.

Hvis jeg bare får at vide at jeg er dum i hovedet, så kan jeg ikke
bruge det til noget, men hvis nogen påstår at jeg er dum i hovedet
fordi jeg gør sådan eller sådan, så kan jeg forsvare mine synspunkter
og overveje om den andens synspunkter måske er værd at tage med i
disse overvejelser. På den måde kan jeg (og måske også modparten) lære
noget nyt. Det eneste vi ikke lærer noget af, er at trække os, og sige
at hvis ikke I mener det samme som mig, så finder jeg nogle andre der
gør!

Jeg har selv givet dig noget kritik, men jeg håber da at det er blevet
gjort på en sober måde og i et ordentligt sprog. Jeg ved dog ikke hvor
stort dit hundekendskab egentligt er, for jeg synes at det meste af
det du har præsteret er at finde artikler rundt omkring på nettet, som
du så har postet. Dine egne ord har jeg ikke set så mange af, og det
er nok dem der efterlyses.

Jeg har ikke tænkt mig at tigge dig om ikke at forlade gruppen, for
det er helt dit eget ansvar, men hvis du får samme respons alle
steder, så er det måske værd at overveje en anden indfaldsvinkel i
stedet...?!

Jeg har selv holdt pauser herfra, fordi jeg ind imellem også har
fundet luften lidt "tyk", men så har jeg blot holdt lav profil et
stykke tid, og ventet på om der mon ikke skulle dukke noget op, som
jeg kunne finde interessant. Valget er dog dit og dit alene!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Melanie

Dato : 23-06-04 11:46

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote in message
> Først vil jeg sige at jeg har nydt hver en time jeg har brugt herinde, men

Jeg har nydt meget af læse nogle af dine indlæg men andre virker meget som
reklame da den hjemmeside bliver fremstillet som svaret og ikke bare i din
signatur.

Du svarede på et tidspunkt et af mine spørgsmål ved at sende mig link til
din hjemmeside. I stedet ville jeg have været glad for at du skrev bla bla
bla og her på hjemmesiden kan du læse mere...

KLIP
> M.V.H
> Jimmy
> www.dch-skagen.dk
> Siden hvor der komme løbende nyt til.

Håber du bliver hængene her på ng men bare tænker lidt mere over hvordan du
skriver/svare i gruppen

Mvh Melanie

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-06-04 17:05

wrote:

> [...]
>hinanden hvor gode i er, ikke hermed sagt at jeg dømmer alle over en kam.

er du ikke lidt sart ? du kan da bare lade være med at læse den
kritik der kommer der er jo altid nogle der ikke har andet at lave end
at kritisere, bare ignorer det det er også latterligt når folk skriver
om hvor dumme andre er, det burde handle om hunde og hvis nogle er
uenige med dig så lad dem dog det, du skal da ikke være så sart , der
er mange der er uenige med mig jeg er her da aligevel

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.