hej
Fra : Anja Nielsen

Dato : 22-06-04 22:57

Hej med jer.. er ny her! Har en Amstaff!! Ville bare sige hej, så hej

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-06-04 23:22

Hej Anja
"Anja Nielsen" <kylling@aeg.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.. er ny her! Har en Amstaff!! Ville bare sige hej, så hej

Velkommen til, håber du vil falde godt ind her i gruppen.

Mange hilsner fra

Bolette ( der er ejer til en D/S gårdhund på 3 år, Nicki )
www.bolettes.dk

Fra : Heidi Jensen

Dato : 23-06-04 05:57

"Anja Nielsen" <kylling@aeg.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.. er ny her! Har en Amstaff!! Ville bare sige hej, så hej

Hej Anja....

Velkommen ind hos alle "kongerne" :0)

Hilsen Heidi (med 2 bearded collier)

Fra : Pwh

Dato : 23-06-04 16:02

> Hej Anja....
>
> Velkommen ind hos alle "kongerne" :0)

Der er kun en konge, og det er MIG )

/Jens

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 23-06-04 22:57

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der er kun en konge, og det er MIG )

selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget............

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Pwh

Dato : 24-06-04 16:52

> selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget............
>
> Bolette
> www.bolettes.dk

Næh, men alt andet kunne godt trænge til en renovering )

/Jens

Fra : Karina.

Dato : 23-06-04 08:04

"Anja Nielsen" <kylling@aeg.dk> wrote in message news:<EW1Cc.1113$dJ3.437@news.get2net.dk>...
> Hej med jer.. er ny her! Har en Amstaff!! Ville bare sige hej, så hej

Hej Anja, selv hej

Er også relativ ny herinde og har en samojede/labrador tøs på 1½ år,
jeg har tidligere haft en Labrador-han som desværre ikke nåede at
blive gammel.

Vh. Karina og Misja der bare SKAL blive mindst 13 år *lol*

Fra : Snasse

Dato : 23-06-04 08:16

"Anja Nielsen" <kylling@aeg.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.. er ny her! Har en Amstaff!! Ville bare sige hej, så hej

Velkommen til gruppen

Jeg har selv fulgt den længe, men er først her for nylig begyndt at skrive
indlæg selv. Der har nemlig været masser af gode og nyttige indlæg så
behovet for selv at skrive var der ikke.

--
Susanne ( der har en D/S gårdhund og en cavalier king charles)
www.vufferne.dk

Fra : Pwh

Dato : 23-06-04 16:01

Anja Nielsen wrote:
> Hej med jer.. er ny her! Har en Amstaff!! Ville bare sige hej, så hej

Hejsa, og velkommen til )

/Jens (med en Lab/Schæfer han og en Lab/Rotte tæve)

Fra : MGA

Dato : 24-06-04 17:05

"Anja Nielsen" <kylling@aeg.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.. er ny her! Har en Amstaff!! Ville bare sige hej, så hej

Velkommen Anja og hund!
Har du billeder? Så kom med dem!

Mette - og Kali (http://www.metteogthomas.dk/hund/hund.htm)

Fra : Anja Nielsen

Dato : 24-06-04 19:26

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

> "Anja Nielsen" <kylling@aeg.dk> skrev i en meddelelse

> Velkommen Anja og hund!
> Har du billeder? Så kom med dem!
>
> Mette - og Kali (http://www.metteogthomas.dk/hund/hund.htm)

Hej.. ja, en hjemmeside har jeg da..
Den er blevet ret veldiskuteret herinde i dag.. tjek den ud og se hva i
syns... ellers søde vuffer på jeres side

Anja Og Storm

Fra : Anja Nielsen

Dato : 24-06-04 19:26

Hov, glemte at skrive min side www.amstaffpower.dk