Brugernavn og adgangskode til 26265555 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 22-06-04 18:10

Hvis man via sin mobiltelefon vil koble op til Oranges opkaldspunkt
26265555, hvad er så det Brugernavn og den Adgangskode man skal benytte?

Claus

Fra : GiWeo

Dato : 22-06-04 18:45

Hejsa

>Hvis man via sin mobiltelefon vil koble op til Oranges opkaldspunkt
>26265555, hvad er så det Brugernavn og den Adgangskode man skal benytte?

Måske Orange kundeservice på 80804040 kan hjælpe

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Fischer

Dato : 22-06-04 22:07

> Hvis man via sin mobiltelefon vil koble op til
> Oranges opkaldspunkt
> 26265555, hvad er så det Brugernavn og den
> Adgangskode man skal benytte?

Du skal hverken skrive brugernavn eller adgangskode (blanke).

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 23-06-04 08:10

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message news:<40d89f71$0$255$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Du skal hverken skrive brugernavn eller adgangskode (blanke).

Det regnede jeg heller ikke med, men jeg fik det ikke til at fungere.
Jeg kaldte op fra en Telmore med HSCSD og V110 i et forsøg på
internetsurf. Så længe GPRS-priserne stadig er (for) høje, vil jeg
også gerne HSCSD-surfe lidt af og til.

Claus

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 23-06-04 13:07

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kaldte op fra en Telmore med HSCSD og V110 i et forsøg på
> internetsurf. Så længe GPRS-priserne stadig er (for) høje, vil jeg

Måske man skal være Orange mobilkunde for at kan bruge opkaldspunktet...

Jesper