MS Windows
briani 27239
Fjernelse af spyware?
Fra : Michael

Dato : 22-06-04 16:15

Jeg sidder her med en vens pc - og skal fjerne noget jeg antager er spyware.
Hver gang pc'en tændes, går der nogle sekunder, hvorpå den åbner denne side:
http://members.lycos.co.uk/moshe1988/leet.html

Jeg har med diverse spywareprogrammer, bl.a. Ad-aware og Spybot forsøgt at
fjerne spyware, men forgæves for subj. Søgning i registreringsdatabasen
f.eks. efter "lycos" giver ikke noget....

Håber nogen af jer kan hjælpe!

Hilsen Michael

PS: Poster også denne i browser-gruppen

Fra : Bo Br

Dato : 22-06-04 17:19

"Michael" <cybermike@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjerne spyware, men forgæves for subj. Søgning i registreringsdatabasen
> f.eks. efter "lycos" giver ikke noget....

Du skal uden tvivl ind i tilføj/fjern programmer og finde det.

Bo Br

Fra : Mythos

Dato : 22-06-04 19:01

> [...]
> fjerne spyware, men forgæves for subj. Søgning i registreringsdatabasen
> f.eks. efter "lycos" giver ikke noget....

Prøv at boot til fejlsikker tilstand og kør programmerne igen.

Kim Larsen

Fra : Michael

Dato : 22-06-04 22:57

> Prøv at boot til fejlsikker tilstand og kør programmerne igen.
>
> Kim Larsen

Tak - det prøver jeg!

Hilsen Michael