MS Windows
briani 27239
XP: kan ikke installere bestemte programme~
Fra : Britt Malka

Dato : 22-06-04 15:19

Goddag

Det er ikke længe siden (et par måneder), at jeg totalt formaterede
harddisken, delte den i to og installerede Windows XP på den ene
halvdel.

Det er den halvdel, der er problemer med nu.

Jeg kan ikke installere min fransk-dansk-ordbog (har kunnet før i XP),
og jeg kan ikke synkronisere min Palm (har kunnet før i XP).

Er der et eller andet, det kan anbefales at gøre for at få skidtet til
at virke, eller skal jeg formatere igen?

Det sidste er jeg ikke meget for, fordi det tager tid, og jeg er bange
for, at en geninstallation vil ødelægge min Linux-partition, der
fungerer upåklageligt.
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : joke

Dato : 22-06-04 16:16

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der et eller andet, det kan anbefales at gøre for at få skidtet til
> at virke, eller skal jeg formatere igen?

Hej det er ikke mange oplysninger du giver får du specifikke fejlmeddelser
og lign. ekspempelvis "kan ikke intalisere DAO/JET DB error" den fejl fik
jeg og rettede den efter en del søgen på nettet.

Så hvis du evt. kan komme med noget mere konkret om hvad der sker letter det
arbejdet med at finde din fejl en del.

Med venlig hilsen

Johnny