Aborre bider de nu?
Fra : Jan Jensen

Dato : 22-06-04 13:56

jeg har ikke fisket efter aborre i 25 år, så har helt glemt hvornår de er
bedst at fange så.....
fisker i nogle for mig nye søer, der skulle være godt at fiske aborre i dem,
men har indtil nu kun fået 3 små aborre kun en anelse større end min
spinner....
bider aborrene på den tid af året??
hvilken tid på dagen er de nemmest at fange??

på forhånd tak fra manden der ik har fået en aborrefile i 25 år og savner
dem....

Fra : Lasse Jensen

Dato : 22-06-04 16:40

Jan Jensen wrote:

> [...]
> hvilken tid på dagen er de nemmest at fange??
>
> på forhånd tak fra manden der ik har fået en aborrefile i 25 år og savner

Det burde de, men måske det lidt skiftende vejr i øjeblikket får den til at
på ned til bunden. Chancerne er måske bedre, hvis vi får nogle dage med
godt vejr.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]